Bosch EcoLogixx 7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch EcoLogixx 7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Koelkast-32 12-12-2021

Tegenvallend

Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Ik heb inmiddels al een paar jaar deze machine in gebruik. Gelokt door de hoge score en het feit dat het een warmtepomp droger is. Helaas zou ik m niet nog een keer kopen. Droogtijd van een volle 5 kilo was (mijn wasmachine heeft geen grotere caoaviteit) duurt vaak ruim 4 uur, en dan moet ik t vaak nog een uur nadrogen.
Hij geeft na een jaar ongeveer elke keer aan dat het stoffilter vol zit, of de afvoerbak terwijl dat absoluut niet het geval zit. Het automatisch reinigen lijkt goed te gaan, maar gezien het bovenstaande vraag ik het me toch af.
Uiteindelijk droogt hij t wel, maar je hebt een lange adem nodig.
Het enige dat wel klopt: hij is stil

Pluspunten

• Stil
  • Droigprogramma's

Minpunten

• Tijd van drogen
  • Werking van de programma's

Mama van Raaf 01-07-2014
Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Ik heb zojuist mijn allereerste wasdroger gekocht en hij bevalt uitstekend! Ik had al een wasmachine van Bosch en die doet het na 6 jaar ook nog steeds erg fijn. Dit is een betrouwbaar merk, dus ik ga ervan uit dat mijn nieuwe warmtepompdroger ook nog vele jaren mee zal gaan. Erg simpel in gebruik! Met een kleintje van 2 en nog een baby op komst, ben ik ontzettend blij met mijn droger.

Mevr. D 04-06-2014
Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Ik gebruik de wasdroger in principe alleen voor beddengoed, handdoeken en spijkerbroeken. Het droogresultaat voldoet volkomen aan mijn eisen. De wasdroger is uitgerust met ruim voldoende mogelijkheden, die ik niet allemaal gebruik. Het gebruiksgemak is voldoende, ik vind alleen dat de deur wat zwaar open en dicht gaat.
Vormgeving scoort meer dan voldoende. Robuust en netjes afgewerkt!
Over de duurzaamheid kan ik op dit korte termijn geen oordeel geven.

leonievok 04-06-2014
Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Zeer stille en zuinige droger met grote trommel. Het apparaat is gemakkelijk te bedienen en de zelfreinigende condensor is een super uitvinding!

Marcx77 29-05-2014
Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Ik heb deze droger nu een kleine week in gebruik en heb hem al meerder malen gebruikt (een drie weken oude baby en katoenen luiers, reken maar uit...) Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het apparaat. De was komt elke keer volledig droog en lekker warm uit de machine. Bijkomend voordeel: veel zachter dan lijndrogen!

In gebruik is hij heel eenvoudig. De eerste keer even met behulp van de handleiding alle mogelijkheden doorgenomen, en daarna wijst alles zich vanzelf. Uitgestelde start is heel handig om gebruik te maken van het laagtarief 's nachts.

Het apparaat ziet er prima uit, eenvoudig en strak vormgegeven. Hij staat mooi naast z'n broertje, de Logixx 8 wasmachine, ook van Bosch. Ze zijn hetzelfde formaat, dus met z'n tweeen vormen ze een mooi extra werkblad in de badkamer.

Tenslotte, heel belangrijk voor mij persoonlijk: het A++ energielabel. Ik werk in de duurzaamheid, dus een warmtepompdroger was voor mij een vereiste.

Samenvattend: heel blij met de aankoop en ik hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken.

RedBull29 25-05-2014
Geschreven voor: Bosch EcoLogixx 7

Zeer goed drogende, zuinig droger door de warmtepomp techniek. Mooie aan dit type is de droogtijd: ongeveer 30% sneller dan andere warmtepompdrogers.
Tevens geen condensator die schoongemaakt moet worden door de zelfreinigende techniek.