Edy D5220E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Edy D5220E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

G.P.B 03-12-2007
Geschreven voor: Edy D5220E

Ik heb mijn edy droger al meer als 5 jaar,nog nooit wat mee gehad.
voor deze had ik een hele dure,maar dat doe ik dus niet weer, ik krijg donderdag ook een nieuwe wasmachine van edy,anders had ik ook altijd een dure merk wasmachines van 600euro tot 900 euro, valt mij op dat de dure wasmachines ook gemiddeld maar 5 jaar mee gaan.En als ik kijk naar mijn wasdroger dan hoop ik dat ik van mijn wasmachine netzo veel plezier mag hebben.

Zout 13-08-2007
Geschreven voor: Edy D5220E

Heb deze machine sinds 2003. Is nu al stuk, sluiting m'n hoofdstop slaat eruit. Waarschijnlijk het verwarmingselement een reparatie van 120 euro.Ik koop maar een nieuwe maar dan wel van een ander merk! Het droogresultaat was wel goed, doet er alleen wel lang over voordat het programma afloopt en alles droog is.
Alleen het piepen, als programma einde, daar werd ik werkelijk gestoord van. Gaat door merg en been. Heb nooit kunnen ontdekken hoe dit uitgeschakelt moest worden.

kiki567 06-08-2003
Geschreven voor: Edy D5220E

Prima droger, almeer dan twee jaar in ons bezit en nooi geen mankementen.
Droogt prima.