LG RC7055AP1Z

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RC7055AP1Z op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

martingorter 20-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Wij hebben deze droger pas enkele dagen in bezit maar zijn er al ontzettend blij mee; wat een verschil met onze oude droger! Dit hadden we veel eerder moeten doen! En niet alleen vanwege de energiebesparing; Het apparaat heeft veel programma's maar is heel gebruiksvriendelijk. Maar het belangrijkste; maakt goed droog en is geluidsarm.

Fam. Middendorp 07-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Sinds een paar dagen in ons bezit. Mooie droger, zowel qua vormgeving als qua prestaties. Geluidsarm, zeker in tegenstelling tot onze oude droger!
Veel verschillende programma's, zelfs om schoenen te drogen!

René Kingma 06-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Supermooie machine, helemaal van deze tijd. We hebben nog niet veel ervaring met het droogresultaat, maar de eerste resultaten zijn veelbelovend! De mogelijkheden zijn onbeperkt en de energiebesparing vergeleken met onze 11 jaar oude Bauknecht gaat ons een paarhonderd euro's per jaar opleveren. Dus ook het aankoopbedrag is zo terugverdiend.

kozy23 04-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

We are very happy with our LG dryer. It has many useful settings and does not shrink our clothes. We are a family of 4 and make lots of use of dryer and it is up to the task.

Grietepiet 03-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Mooi en fijn apparaat. In het begin wat zoeken naar welk programma een goed droogresultaat oplevert. Door de vele mogelijkheden kan de gewenste droogte worden gekozen (extra kastdroog tot strijkdroog).
Gemakkelijk in gebruik. Symbolen spreken voor zich. Over duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, gezien pas een maand in gebruik.

evelien van der hoeven 25-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Alhoewel we de droger pas een keer hebben gebruikt was het resultaat volledig naar tevredenheid.
Het apparaat heeft een zeer gebruiksvriendelijk bedieningspaneel en voor eventuele vragen heeft de gebruiksaanwijzing tot nu toe snel uitkomst geboden.

sl1975 23-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Eerste indruk; mooie vormgeving, stil in gebruik, duidelijke programma's, was is droog, lekker zuinig als je vaak droger gebruikt

LG Gebruiker 2222 22-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Mooie machine om te zien! Het oog wil ook wat.

Een vaste aansluiting voor het afvoer water is een goed geheel.
Hij is zeer gebruik vriendelijk en vergeleken met onze vorige afvoer drogen zeker energie besparend.

Bovendien is hij geluidsarm, voor wat betreft de duurzaamheid moeten wij het afwachten, maar tot nu toe een goed apparaat.

meulenhof 21-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Machine ziet er degelijk uit. Voldoende mogelijkheden wat betreft programma's. Erg zuinig en stil.
Kortom: een aanrader

Claudia S 21-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Mooie machine. Het gebruiksgemak is ook erg groot. Omdat het zo'n grote trommel is, kun je veel was drogen.

Alegria 2014 18-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Eerste ervaringen positief. Goed droogresultaat. Gemakkelijke bediening. Veel opties.
Maakt betrekkelijk weinig lawaai. Ziet er aantrekkelijk uit.

lom0r 18-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Zuinige goede droger die makkelijk en duidelijk instelbaar is. Qua vormgeving niet de mooiste naar mijn mening maar dat komt omdat ik liever een doorzichtige deur erop had gezien.

isanoah 17-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Zeer tevreden over deze wasdroger,droog goed.
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen.
Cash back is een beetje een lastig verhaal,lijkt makkelijker dan het is.

isanoah 17-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Zeer tevreden over deze wasdroger.
Ziet er degelijk uit en droogt goed.Super!
Nu zeker aantrekkelijk met de kortingsactie.

Arnold1707 13-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Nog maar een paar keer gebruikt maar voldoet goed.
Keuze gemaakt vanwege het lage onderhoud, type programmas (snel of eco)
Moet nog wel wat wennen aan de jingles.

Motor1100 12-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De droger is nu een maand in ons bezit en bevalt zeer goed, het droog resultaat is voldoende voor sommige soorten kleding is het nodig om een aanpassing te doen op het standaard programma.
Een vaste aansluiting voor het afvoer water is een goed geheel.
Hij is zeker een aanbeveling waardig.

Wido van Peursen 03-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Een groot gezin betekent: veel wasbeurten. Een eenvoudige rekensom leert dat deze mooi vormgegeven A++ waterpompdroger een enorme bezuiniging gaat opleveren. En in vergelijking met andere drogers was deze zeker niet duur. En ook al staat de droger niet in de huiskamer, een mooie vormgeving is toch heel prettig, en ook wat dat betreft scoort deze droger hoog. En hij is gewoon heel gemakkelijk in gebruik. De uitdrukking "een kind kan de was doen" is hier letterlijk van toepassing.

Annelies W 31-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

na de goede ervaring met de LG wasmachine heb ik nu voor een LG wasdroger gekozen en dat blijkt een hele goede keus.
Op alle punten voldoet hij prima, ik ben er erg blij mee.

Annelies W 31-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

na de goede resultaten van mijn LG wasmachine heb ik ook een LG droger gekocht, een prima beslissing, ik ben er erg blij mee, bijzonder goede resultaten, een zeer goede aankoop

SMolenaar 29-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Heel handig in het gebruik; vooral over de simpliciteit van het gebruik op zich is heel goed nagedacht. Vooral de extra functies zijn handig en makkelijk.
Doet heel goed wat "ie" moet doen; nl drogen. Het rekje voor schoenen is een heel handige bijkomstigheid. Is trouwens opvallend stil.

Ozen 29-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Wij hadden in de zomer een LG wasmachine gekocht en waren heel blij mee, bouwkwaliteit en gebruik gemak van LG is zeer goed, voelt ook goed aan. Droger werkt goed geeft weinig kreukels. Kleiding wordt niet veel beschadigd, er i s wel een beetje slijtage maar dat hadden erger met de AEG die we hiervoor hadden, was ook met warmtepomp en pomp i net na garantie periode stuk gegaan. Ik hoop dat LG pomp langer mee gaat om eerlijk te zijn.

Fam Donker 28-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Dit is onze eerste droger dus hebben we geen goed vergelijkingsmateriaal.

Wij vinden dat we veel voorkeur programmas kunnen instellen. Ook is het handig dat er een timer functie op zit. Met de ronde knop stel je het te drogen product in en met de touchscreen kan je dan nog verschillende dingen regelen. Werkt erg handig.

Hij ziet er mooi uit. Is strak afgewerkt.

Heb zelf de droger geinstalleerd en dat ging heel gemakkelijk. Het instructie boekje was ook zeer duidelijk.

De droger heeft een hoog energie label wat voor ons de doorslag gaf om deze te kopen.

Motor1100 28-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De droger is een zeer gebruikersvriendelijk vanwege het eenknops bediening welke voldoende keuze mogelijkheden hebben Het is proberen welk programma je graag gebruikt maar de voorgeschreven programma's werken bij ons goed. Ik zal deze zeker aan raden wij hebben deze nu twee weken in gebruik en bevalt goed ook voor wat betreft de tijd dat de droger aan tijdduur nodig heeft is voor ons acceptabel. Bovendien is hij zuinig in energieverbruik.

Elma1972 27-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Drogen duurt wat langer, droger maakt in het begin beetje bonkende geluiden maar dit is normaal volgens de dealer. Verder prima app om mee te werken, eenvoudige bediening en vrolijk signaal wanneer klaar.

Jan de Witter 23-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Apparaat paar dagen in het bezit. Stuk zuiniger dan onze oude droger! (deze was dan ook na 14 jaar aan vervanging toe). Nog geen zaken kunnen ontdekken waarover ik niet tevreden zou kunnen zijn!