Siemens WT46E301FG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E301FG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Idem 20-09-2010
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

Wij hebben deze wasdroger zo'n half jaar geleden aangeschaft. Droogresultaat is prima en machine is lekker stil.

vego 17-01-2008
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

Een zeer goede droger. Beste van de energiezuinigste en ook nog eens met grote vulcapaciteit. Heb hem nu 3 weken en ben zeer tevreden. Droger is doodstil en was komt er mooi droog uit. Programma's zijn goed in te stellen en deuropening is grootgenoeg om dekbedden enz. eenvoudig in de machine te stoppen.

Nicolette2007 09-12-2007
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

Wij hebben deze wasdroger gekocht via de goeskoopste aanbieder op deze site (mag geen namen noemen staat in de spelreels zie ik), met name na het lezen van goede revieuws op deze site.
Wij zijn tot nu toe tevreden. De wassen zijn goed droog en de droger makat weinig geluid. Ik vind het erg fijn dat je door de resttijdindicatie kunt zien hoe lang hij er nog over doet. Ook de trommelverlichting is een luxe, maar toch wel erg makkelijk!

Enig minpunt dat ik tot nu toe heb ontdekt, is dat het pluis niet totaal wordt opgevangen door het filter. Na het drogen zit er ook stof op de rand en aan de deur.

Kortom, wij zijn blij met onze aankoop!

fastfolkert 23-10-2007
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

Prima droger, stil, en makkelijk berdienbaar.
Via afvoersetje makkelijk op iedere afvoer aan te sluiten zodat je het watertankje niet meer hoeft te legen, erg handig.

Draarichting is maar 1 kant op, daardoor draaien soms dekbedovertrekken inelkaar...
Ook duurt het een paar droogbeurten voordat de fabriekslucht eruit is.

jos15 08-05-2007
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

We hebben al jaren drogers gehad van goedkopere kwaliteit,nu dus maar een wat duurdere,wat meteen opvalt is het gemak van deze machine,zeer stil en genoeg programma's,en een snelle droogtijd.
Zeker aan tebevelen als je opzoek bent naar een droger
is dit een een echte aanrader.
Standaard vijf jaar garantie is natuurlijk meegenomen.

DTebbes 01-02-2007
Geschreven voor: Siemens WT46E301FG

Hi, een aantal weken deze droger in bezit, ben prima tevreden. Heb hiervoor geen droger gehad dus kan moeilijk vergelijken maar machine is prima te bedienen en wat betreft het aansluiten is helemaal gemakkelijk. Vind de machine ook behoorlijk stil.