Beko DPU7343X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DPU7343X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem155 27-02-2015
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Prachtige wasdroger. Groot voordeel - en dat gaf de doorslag bij de aankoop - is 5 jaar garantie!
Duurzaamheid heb ik ingeschat, we hebben de droger nog slechts kort in gebruik.
Fijn dat je tussendoor op het display de status van het droogproces kunt aflezen, met met een symbool "strijkbout". Als je snapt wat de symbolen betekenen kun je de droger stoppen als je het droog niveau goed vindt. Je hebt bijv. ingesteld dat het kastdroog moet zijn, maar vindt dat achteraf niet nodig, dan kun je de was er eerder uithalen.

Willem155 17-06-2015

Nu een paar maanden in gebruik, nog steeds een uitstekende wasdroger. Geen storingen en prima droog resultaten.

douwe65 16-08-2015

waar heb je 5 jaar garatie gekregen ?
ik heb maar 2 jaar

Tiny Kooistra 27-07-2015

Heb sinds kort deze droger. Doet het goed alleen de handdoeken komen niet goed droog uit de droger. Advies graag hoe ik de droger in moet stellen zodat het er wel goed droog uit komt?

MH1957 23-08-2015

ik wil er 1 kopen, mijn vraag. Moet deze aangesloten worden op het afvoer? of kan ik hem zomaar los ergens neer zetten

Sanel Rustemovic 01-04-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Dit is de tweede warmtepompdroger in korte tijd die wij hebben van Beko gekocht.
Deze is voor mij schoonouders, bij ons gezien en gelijk besteld, vele mogelijkheden om goed te gebruiken.
Dus nog iemand die helemaal tevreden is.

Sanel Rustemovic 27-03-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Sinds een paar dagen in het bezit van deze wasdroger. Ik ben helemaal tevreden over het apparaat. Erg gebruiksvriendelijk apparaat en nog belangrijker: prima resultaat! Veel eerder over moeten stappen naar deze kostenbesparende warmtepompdroger.

rkuiper 06-03-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Wij zijn zeer tevreden over deze droger. Hij is zuinig in gebruik, maakt weinig geluid en droogresultaten zijn prima!

zwier447 28-02-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Duurzaamheid kan ik nu nog niet over oordelen. Pas 2 weken in bezit.Verder tot nu toe goed tevreden over de andere vragen.

MJMCa 20-02-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

Sinds een paar dagen in het bezit van deze wasdroger. Tot dusver helemaal tevreden over het apparaat. Erg gebruiksvriendelijk apparaat en nog belangrijker: prima resultaat! Veel eerder over moeten stappen naar deze kostenbesparende warmtepompdroger. Aanrader!

Jelal 16-02-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

De droger doet prima zijn werk en vergeleken met veel andere drogers prima betaalbaar.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, met de 5 jaar garantie hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Let op, garantie verschilt wel per winkel.

wist5860 07-12-2014

Waar heb je hem gekocht voor de 5 jaar garantie?

goofy007 16-02-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

We hadden pech met de eerste Beko droogmachine. Na 2 weken was ie al kapot. De service van Partijdumper Venray is geweldig.In de ochtend na mijn telefoontje kwam er al meteen een monteur. Deze heeft de droogtrommel grondig doorzocht. Nadat er enkele nieuwe onderdelen in geplaatst waren deed de droogtrommel het nog niet. Dit was zo opgelost en nog diezelfde dag had ik weer een gloednieuwe Beko thuis staan. Deze doet het tot dusver prima.

hvanbeers 09-02-2014
Geschreven voor: Beko DPU7343X

vele mogelijkheden om goed te gebruiken
veel bedieningsmogelijkheden
en goed dat het 5 jaar gerant is