Zanussi ZTE 289

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZTE 289 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

antropojoost 23-11-2007
Geschreven voor: Zanussi ZTE 289

Prima wasdroger. Belangrijkste criteria voor mij voldoet ie aan: niet te warm, niet te luid en voorzichtig met de was. De machine staat in een kleine bijkeuken (9m2), en dat is goed te doen. Wel bovenluikje openzetten voor voldoende ventilatie. Filters makellijk schoon te maken, waterreservoir groot zat. Enige mipuntjes: op de meeste sites (inclusief deze) staat dat deze droger een wolprogramma heeft en dat is NIET zo. Was na aankoop wel een deceptie, aangezien wij juist daarop geselecteerd hadden. Verder tevreden over dit apparaat. Nog nooit een droger gehad, dus kan 't niet vergelijken, maar de verhalen over een 'sauna' wanneer de droger aanstaat, kan ik wat betreft dit apparaat niet bevestigen.