Brandt EFH 715 D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brandt EFH 715 D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Annie73Annie73 21-10-2007
Geschreven voor: Brandt EFH 715 D

Ik heb deze droger nu een jaar of 4 in bezit. Vlak nadat de garantie was verlopen deed de droger het ineens niet meer. Hij deed niets meer zelfs de lichtjes gingen niet meer branden. De monteur kon pas na 2 weken komen maar na een week werkte de machine ineens weer. De sluiting valt soms gewoon niet goed in het slot en dan doet niets het meer. Dus dan moet ik hem even goed in het slot trekken en dan gaat het goed. De kleding is niet altijd even droog en soms is er erg veel condens in de trommel. Ook heb ik last dat er vaak zwarte strepen op kleding staan (maar niet altijd!). Het lijkt alsof de kleding ergens vast zit en er een soort metaalslijpsel op komt. De machine al verschillende keren nagekeken maar niets te vinden. De zwarte strepen gaan niet meer uit de kleding. Al met al heb ik dus erg veel spijt dat ik deze droger heb gekocht. Sparen maar voor een nieuwe!

fam van staalduinen 23-09-2007
Geschreven voor: Brandt EFH 715 D

slechte machine, ook water onder na het drogen, sinds 5 jaar in het bezit maar sinds een paar maanden veel elende en wordt te heet weer openen en indrukken. Ik heb de hele machien uit elkaar gehad en schoongemaakt maar wordt elke keer nog te heet. Hij gaat maar de deur uit.
Koop nu maar een miele of aeg veel betere recenties over, wel iets duurder maar heb het er zeker wel voor over
gr vincent

claudia 19-02-2007
Geschreven voor: Brandt EFH 715 D

Ruim drie jaar heb ik deze condensdroger in bezit.
Tot nu toe alleen maar problemen.
Binnen de kortste keren was de pluizenzeef in de deuropening stuk.
De droger geeft geregeld foutmeldingen aan.
Een medewerkster van Brandt zei dat ik de droger aan de achterkant moest losschroeven en op de knop moest drukken. Zo reset je de droger.
Verder raadde ze me aan dat ik de luchtkoeler na elke droogbeurt moest schoonmaken en de stof moest verwijderen achter de luchtkoeler.
De droger lekt water aan de onderkant. Er ligt na elke wasbeurt een plasje water op de grond.
Hij maakt een jankend geluid doordat de geleiders stuk zijn.
Ik heb echt spijt dat ik deze droger gekocht heb.
Gelukkig heb ik wel 5 jaar garantie bijgekocht.

clauida 11-04-2006

Ik heb de brandt nu 2 jaar en tot nu toe heb ik er problemen mee. Geregeld
piept de droger al na een paar minutjes en stopt dan met drogen. Soms ligt er
een plasje water onder de droger. Binnekort komt er weer een monteur. Ben
benieuwd.

B.Kuhne 18-12-2003
Geschreven voor: Brandt EFH 715 D

Prima machine. Een maal problemen mee gehad, m.b.v. deskundige helpdesk (dat
kan dus ook) van brandt, zelf in 15 min. opgelost.
Echt een aanrader.