Beko DV 1560X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DV 1560X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

willem arnhem 02-09-2008
Geschreven voor: Beko DV 1560X

ik heb de machine sinds 3 weken in huis, ik kan alleen maar zeggen dat hij mij prima bevalt!
hij droogt snel, hij heeft een sensor dus de machine staat nooit te lang aan, mooie grote trommel voor 6 kilo dus alles kan er in een keer in!
als de was klaar is hoor je een signaal en draait de trommel een maal per minuut rond om kreuken te voorkomen. ik heb ook een beko wasautomaat, vaatwasser en nu dus ook droger...
ik ga dus helemaal voor beko, ze geven 5 jaar garantie, als het slechte kwaliteit zo zijn dan geef je toch geen 5 jaar!
ik zou hem iedereen aanraden.

zafira360 10-04-2008
Geschreven voor: Beko DV 1560X

Erg slecht. Is al monteur geweest om verwarmingselement te vervangen. Altijd klef. En nu voor de tweede keer al kletsnat, dus droogt niet meer. Heb hem pas een jaar.
Koop deze absoluut niet. Volgens mij is BEKO helemaal een slecht merk.

zafira

Maartje1978 06-11-2006
Geschreven voor: Beko DV 1560X

Wij hebben deze machine een maand in ons bezit, hij valt echter behoorlijk
tegen, het drogen neemt erg lang tijd in beslag, en als hij dan klaar is is de
was nog erg klef!
Geen aanrader dus!