Miele T4465C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele T4465C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Joepies 19-11-2009
Geschreven voor: Miele T4465C

We hebben de voorloper van deze droger nu 4 jaar en hebben nu al problemen met de aandrijving. Afgelopen week is een monteur langsgeweest en die heeft het probleem wel kunnen verhelpen. Kosten waren echter heel fors.

Vervolgens heb ik de Miele klantenservice gebeld omdat ik teleurgesteld was in de kwaliteit en de service. De klantenservice heeft mij netjes de volgende dag terug gebeld, en aangegeven dat het heel normaal is dat de wasdroger nu al kapot gaat. Een reparatie van EUR 200 past wat hun betreft goed.
We hebben 4 jaar geleden juist gekozen voor een topmerk om niet van dit soort problemen te krijgen. Miele maakt wat mij betreft dus absoluut niet de slogan "Er is geen betere..." waar. Het is raadzaam om dus niet af te gaan op de reputatie van Miele, maar ook goedkopere alternatieven te overwegen.