Whirlpool Laundry dryer AWZ 7460

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Laundry dryer AWZ 7460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

cj burgers 22-11-2015

waardeloze herriebak droogt wel maar het duurt bijna 4 uur voordat de was droog is erg veel lawaai van de lagers, wordt niet meer warm.

ingridhek 08-02-2013

Ik vind de machine vreselijk! Er is 5x iemand bij geweest. Hij lekt continue bij de watertank, warmtewisselaar vervangen, probleem lekken is gebleven!
Was komt er bijna nog nat uit, dus de was draaide soms 2x!
En dan stond de machine gewoon 6 uur te draaien, terwijl hij als zuinig wordt beschreven?
Whirlpool heeft het uiteindelijk netjes opgelost door een geheel andere machine te leveren, waar ik nu al veel plezier van heb. Met 1 1/2 á 2 uur is m'n was klaar en droog! Helemaal super!

Weerwolf 23-12-2012

Erg ontevreden over dit apparaat, maakt een hele hoop herrie, droogt slecht, gaat niet vanzelf uit, het stoffilter werkt erg slecht er zit nog steeds overal stof en als je het filter bij de deur weg haalt kan je er slecht bij om daar binnen schoon te maken, het was een aanbieding en erg goedkoop maar ik zou door sparen en hem zeker niet kopen.

Dominique voncken 22-03-2012

3 jaar in ons bezit, zijn aan het denken om een nieuwe te kopen. ongelooflijke herrie en droogt slecht, duurt een eeuwigheid.

ekoreman 25-02-2012

Vanaf het begin gestoei met het apparaat... Het duurt een eeuwigheid eer het klaar is. Zelfs dan is het resultaat niet goed. Blijft enigszins vochtig. Het is ook niet de zuinigste machine, om het vriendelijk uit te drukken en de herrie die het maakt is ook behoorlijk irritant (zeker omdat het zo lang duurt!). Vandaag voor een tweede keer een defect (hij doet het gewoon niet meer!) en ik heb besloten dat ik geen euro ga uittrekken voor een reparateur, dus heb gesloten een andere aan te schaffen. Denk aan een Indesit, Zanussi of een Bauknecht. Deze laatste omdat wij wonderbaarlijke goede ervaringen hebben met een wasmachine die na 18 jaar nog steeds niet kapot te krijgen is. Weet dat je een wasmachine niet kunt vergelijken met een droger, maar het vertrouwen in een merk doet ook veel, niet waar? Mijn vertrouwen in Whirlpool is behoorlijk beschadigd!

Mike.R. 10-04-2011

Droger nu ruim drie jaar in bezit en werkt nog steeds prima. Dat hij wat herrie maakt klopt en dat drogen ietsje langer duur dan een veel duurdere machine klopt ook maar dan heb je de twee kleine minpuntjes van deze relatief goedkope droger wel gehad. Wat mij betreft een goede machine voor deze prijs en zie ik geen reden om ooit een veel duurdere droger aan te schaffen. Hij is al zeer lang te koop en ik denk dat Whirlpool een echte baggermachine niet zo lang in de handel houd.

pjotry2 07-02-2011

wat een ongelovelijke bak bagger is dit ding zeg!

drogen duurt verschrikkelijk lang en er komt een puist herrie uit waar je niet goed van word,

heb hem meer dan 2 jaar en ik erger me er al net zolang over...

ik ga nu een nieuwe bestellen en geen whirlpool!

Bjorn Oosterhuis 07-02-2011

Nog geen jaar in ons bezit deze droger en we zijn hem helemaal zat! Niet kopen dit wanproduct. na 1 maand al de eerste reparatie, 2 weken later weer en weer 2 weken later is het verwarmingselement vervangen (helemaal verroest en gaf daardoor kortsluiting).
Nu begint de ellende weer na een aantal maanden redelijk functioneren. Weer kortsluiting op het moment dat de droger wordt ingeschakeld.
Whirlpool heeft gezegd bij de vorige reparatie dat als hetzelfde probleem nogmaals op zou treden we een nieuw apparaat zouden krijgen, echter is dat niet wat wij willen, we willen dat de winkel het apparaat weer ophaalt en ons ons geld teruggeeft.

Mandra 25-11-2009

Ik had de review's ook niet gelezen toen ik deze droger had besteld. Daar ben ik achteraf blij om. Want voor de prijs is het een prima droger. Hij is inderdaad wat gehorig,maar dat is geen ramp. Ik hoor de zoemer goed.
Ik ben na 2 weken blij met deze droger hoor !!

markz1981 16-10-2009

Ik heb deze wasdroger gekocht bij Expert.
Heb hem nu 2 weken en qua gebruiksgemak is het een prima apparaat. Tot heden droogt hij de was ook goed.
De zoemer functie is niet echt nuttig. Het piepje is of erg zacht of je hoort hem niet door de ventilator.
Tevens is het geen duur apparaat. Waarschijnlijk dat duurdere apparaten het beter doen dan deze maar dan betaal je er ook voor.

Erwin 1971 11-08-2009

We hebben deze machine nu bijna 2 jaar, 3 maanden na aankoop begon de ellende:
1e monteur na 3 maanden schoepenrad vervangen
2e monteur 4 maanden later wieltjes gesmeerd en nog wat
3e monteur 2 maanden laterRM waaier, spanwielen en afdichting vervangen
4e monteur 3 maanden later verntilatorvin verv, motor berschermplaatje vast gezet

Toen op aandringen 2 maanden later besloten de machine te vervangen voor een andere.
Garantie

Nu zijn we 11 maanden verder en de monteur is wer 4 keer langs geweest wielen, spanbanden, verntilatorvinnen motor vast gezet, apparaat getest.

We zijn het helemaal zat met dit ding, in nog geen 2 jaar tijd 9 service bezoeken is met te gek, en wordt me te gek..... wil me geld terug en koop wel een andere.

max 25-05-2009

Net als Cross Town Traffic ben ik blij, dat ik deze reviews niet van te voren gelezen heb. Ik heb dat gedaan toen ik hem al besteld had, en de schrik sloeg me om het hart. Ik had eerst een Ignis, die na 15 jaar trouwe dienst de geest gegeven had.

Het apparaat droogt net zo goed als de Ignis. Een kilootje of 3,5 in 55 minuten strijkdroog en in 80 minuten kastdroog. Ik heb de was het liefst daar tussenin, dus ik doe er nog handmatig 10 minuten bij en dan is het helemaal OK.

Hij kreukelt iets meer dan mijn oude Ignis en maakt behoorlijk wat herrie: lawaaiïge ventilator. Daardoor is de piep aan het eind niet goed te horen.

Het enige nadeel vind ik dat dit model geen slang heeft, waardoor ik steeds de waterbak moet legen.

Cross Town Traffic 14-02-2009

Ik heb de droger nu zo'n week, hij was goedkoop (dus je weet dat je geen duitse kwaliteit hoeft te verwachten) en ben blij deze rubriek pas NA de aanschaf te raadplegen. Op basis van vorige reviews zou ik hem niet hebben gekocht.....zou toch jammer zijn. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima tot nu toe... heb er in de winkel tot 6 jaar garantie uitgesleept voor hetzelfde geld... dat doen ze toch niet als ze een naam hebben. En trouwens, Philips heeft nu niets meer met Whirlpool te maken, de witgoed-tak van Philips is al tientallen jaren geleden opgekocht door het amrikaanse Whirlpool.

Terie 11-02-2009

Hebben al 18 maanden ellende met deze droger. Dit gebruiksvriendelijke apparaat met sensor maakt mislukt in zijn belangrijkste funktie; drogen.
De was blijft nat met de juiste programma-instelling of je moet de droger uren laten draaien.
Philips shame you

b.75 30-01-2009

Dit was werkelijk een van de slechtste aankopen die ik ooit gedaan heb... Wat een belabberd apparaat! Helaas had ik voor het kopen vergeten naar de reviews te kijken, en dat heb ik geweten! De droogtijd voor een klein wasje (hooguit 3 kg) bedroeg maar liefst 3 uur en 3 kwartier... En dan heb ik de 'uitwaai cyclus' van nog eens een uur maar zelf afgebroken! Toegegeven, dan komt de was er wel kurkdroog uit, maar ben je natuurlijk wel even bezig met de was van een heel gezin...

Gelukkig kon ik de machine inruilen -- na twee zeer frustererende droogsessies heb ik het opgegeven. Advies: niet kopen dit apparaat!

PABROER 12-01-2009

Wat een rotding! Echt niet kopen, hij droogt belabberd en maakt veel herrie. Wordt erg heet zonder goed te drogen. NIET KOPEN DUS!

fortuneseller 10-01-2009

heb dit product bijna 10 maanden en zijn vanaf het begin aan het strijden met whirlpool.
omdat het apparaat belabert droogt 9 uur voor strijk droog.
na dat de monteur langs is geweest die vertelde ons dat bij hem het probleem bekent was maar dat wirlpool het probleem met de 6 sense sensor niet erkent. dus kon hij niets anders dan zeggen dat het apparaat naar behoren werkt. en dat het aan ons lag. na nog een bezoek van een monteur van whirlpool het zelfde verhaal ja hij droogt niet nee het apparaat functioneert naar behoren. dus ik kan niets voor u doen verkoop hem maar op marktplaats of zo tot ziens.
het betreft hier dus een slecht functionerende serie!! ik zou het afraden er 1 te kopen met vriendelijke groet Lex