Bosch WTE86171

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE86171 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

joekie2 20-08-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Sinds 2008 in het bezit van deze droger. Van meet af aan problemen. De thermometer slaat er steeds uit en moet dan worden gereset. Je belt naar Bosch, moet vervolgens weer wachten op een monteur. Die maakt de machine open en reset deze. Verder is de deur en zeef al een keer vervangen. Stofpluizen gaan echter door de hele machine heen en komen ook in de was. Dit terwijl na elke droogbeurt de machine wordt gereinigd. Machine wordt echt gloeiend heet. Een kwalitatief mindere machine.

Elmpine 29-07-2007
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Wij hebben deze droger nu zo'n 2 maanden in gebruik.
De eerste paar keren stonk hij vreselijk ( een soort indringende plastic/rubber geur....moeilijk te omschrijven). Dit is wel minder geworden, maar nog steeds geeft de droger een raar geurtje af (waar ook het wasgoed naar ruikt).Hopelijk gaat dit nog weg.
Wij hebben de droger via dat slangetje aangesloten, zodat je de waterbak niet hoeft te legen. Werkt prima.
De droger wordt erg heet, maar dat schijnt normaal te zijn voor dit type droger.
Hij droogt goed, maar de lakens worden i.d.d. altijd een grote bal, waardoor je ze nog even moet uithangen.
De pluizenzeef werkt niet optimaal, je moet op verschillende plaatsen pluizen weg halen na het drogen.
Al met al is het een gemiddelde droger.

almere14 07-05-2007
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Ik ben ontevreden over deze droger. Volgens de verkoper zouden lakens etc. niet in elkaar draaien, door de vormgeving van de trommel. Helaas draait alles in een grote bal, ook als je het mixt met kleine stukken. Verder komt er na iedere droogbeurt veel stof op de binnenkant van de glazen deur en het rooster er onder. Waardoor de schone was vuil wordt als je de deur opendoet. Je moet het na iedere droogbeurt nat afnemen.

B76 21-12-2006
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Prima machine droog is ook echt droog.
En hij is behoorlijk stil voor een droger.

wiermans 24-11-2006
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Pas enkele dagen in bezit maar uiterst tevreden.
Droogresultaat is prima. Zeer gebruiksvriendelijk.
Wij hadden eerst een AEG. Deze maakte meer lawaai en droogde niet zo goed als
de Bosch.

Ronaldbosch 12-11-2006
Geschreven voor: Bosch WTE86171

Fijne wasdroger, kastdroog is precies zoals ik het wil.
Heeft geen uitgestelde start, maar is voor mij niet van belang. Lekkere grote
trommelinhoud, al je beddengoed past er in een keer in. Alleen een beetje
vochtig bij deur na direct openen na drogen.