Bauknecht TRA Excellence 7 Wasdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TRA Excellence 7 Wasdroger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

JP van den Tillaard 09-10-2010

Reviews zijn vaak gebaseerd op de eerste gebruikerservaringen. Nadat de fabrieksgarantie van 2 jaar is verstreken raad je het al: hij is stuk en werkt niet meer. Nou, da's dan lekker met 4 kinderen en een omloopsnelheid van de was waar je u tegen zegt. Onze eerste wasdroger was een Zanussi van 400 gulden en die hebben we na zo'n 12 jaar trouwe dienst ingeruild voor deze Bauknecht: iets meer laadvermogen omdat onze gezinssituatie daar eigenlijk om vraagt. Maar de oude was nog niet kapot. Achteraf jammer dat we hem niet helemaal hebben verbruikt. Los van het feit dat hij het nu niet meer doet hebben wij de volgende opmerkingen over dit apparaat: op zich zijn de wasprogramma's prima en is het laadvermogen super. Een rare eigenschap was dat je het lampje na het starten van het wasprogramma altijd uit moest zetten. Standaard is het handiger dat dit lampje uitstaat en dat je het aan kan zetten als je het nodig hebt (kennelijk weet Bauknecht wat vrouwen wensen). Maar dit lampje was al heel snel stuk. Verder maakt het apparaat een vreselijk lawaai. En last but not least: na 2,5 stuk bij normaal gebruik. Prijs/kwaliteit dus erg slecht. Beoordeling is dan ook: 2! Deze apparaten moeten makkelijk 5-10 jaar kunnen meegaan. Nogmaals beoordeling: een vette 2!