Zanussi ZTE275

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZTE275 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

postmijn@gmail.com 06-03-2023

Prima droogmachine !

Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Sinds december 2009 deze droger in gebruik, dus ik heb NIETS te klagen.
Dik tevreden, niet te duur en hij doet wat hij moet doen namelijk DROGEN.
Als hij de geest mocht geven en hij is nog steeds verkrijgbaar, koop ik hem weer.

Pluspunten

• geluid

Lisette alosery 05-02-2014
Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Tot afgelopen weekend altijd zeer tevreden geweest over deze droger. Droogt goed, zonder kreukels, voldoende mogelijkheden, eenvoudig te bedienen.

Echter tijdens draaien van een programma plots gestopt, lampjes branden niet meer. Stroomvoorziening uiteraard gecontroleerd. Droger is nog geen drie jaar oud.

Zojuist een mail aan zanussi/electrolux gericht. Ik hoop dat ze snel met een reactie komen.

Lisette alosery 13-02-2014

Gisteren is de printplaat vervangen door een monteur van electrolux. Electrolux heeft de kosten op zich genomen. Super service!

Hoek 30-12-2011
Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Droogresultaat is goed, evenals mogelijkheden en gebruiksgemak, verder kun je overal aanzien dat goedkoop duurkoop is,bv, de gebruikte materialen, de knoppen zijn erg fragiel even als de filters, het plaatwerk van de filter is nog dunner als een vloeitje!! Wat voor ons een reden is om geen droger weer van Zanussi te kopen, is het volgende:
Bij het openen van de deur zitten de pluizen rondom in de deuropening, het wasgoed zit eveneens vol met pluizen verder veel pluizen direct op de grond,er staat bijna altijd water onder de droger, van alle drogers die we inmiddels gehad hebben is dit ver uit de slechtste, nu een jaar in gebruik, maar denk niet dat we er nog lang plezier van hebben, jammer!!

Lupo71 09-01-2012

Hoi, heb een vraag, heeft deze was droger naast het afvoerbakje nog een afvoerslang voor het overtallige water?? Bvd

J. Jansen 01-06-2010
Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Een no-nonsense droger zonder fratsen. Hij doet wat hij moet doen: de was drogen en doet dat in de meeste gevallen vrij snel (althans, ik vind een uur vrij snel). Prettig is de uitgestelde starttijd, handig met avondstroom. Het energielabel is 'maar' C, maar ik draai 'maar' 3 wassen per week, hang de was zoveel mogelijk buiten en aangezien mijn wasmachine blijkbaar zo goed centrifugeert dat de droger in een uurtje klaar is zal het praktijkverbruik een stuk lager liggen dan de opgegeven 3.9 kwh voor katoen kastdroog. (Een uur bij 2350 watt is immers hooguit 2.35 kwh.) De droger staat overigens boven op een Zanussi ZWG 6165 wasmachine die ik tegelijk heb gekocht. Er tussen zit een schuiflade die ervoor zorgt dat er wat meer afstand tussen de droger en de wasmachine zit, dit i.v.m. de condensor. Netjes is dat de vormgeving van beide apparaten overeenkomen. (Zelfde knoppen en lichtjes.)

Milo1970 24-02-2010
Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Prima apparaat, geen overmatig lawaai en droogt vlot. Wasgoed komt er behoorlijk ongekreukt uit.

Zoemer (einde programma) staat standaard UIT, zodat we ook een was kunnen drogen als we willen slapen en gebruik willen maken van het goedkopere energietarief.

Grote trommel voor 7 kilo wasgoed, bevordert ook een kreukvrije was.

Alle denkbare droogprogramma's, rekening houdend met de stoffen (katoen, synthetisch etc.)

Energieklasse C, dat kan natuurlijk beter, maar daar betaal je dan ook weer voor.

Indalo 23-12-2009
Geschreven voor: Zanussi ZTE275

Condensdroger doet wat hij moet doen, nl.drogen.
In een redelijke tijd en met niet teveel lawaai.

pluspunt: Bij deze Zanussi
ZTE 275 zit het waterbakje boven.

minpunt: elektriciteitssnoer
is slechts 1,20m.

Dus geklungel met een verlengsnoer, tot de garantietermijn van 2 jaar voorbij is en dan zet ik er zelf een langer snoer aan !