Whirlpool DSCX 80118

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool DSCX 80118 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bert 07-01-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Makkelijk in gebruik en met 8 kg. laadvermogen voldoende capaciteit. Bij levering meteen het apparaat laten registreren bij Whirlpool i.v.m. garantie. Na 14 maanden begaf de electronia het en meteen gebeld met Whirlpool voor een afspraak met een monteur. Helaas een wachttijd van 9 dagen.

Pluspunten

• Makkelijk in Ģebruik
  • 8kg. Laadvermogen

Valery Olislagers 08-06-2018

Uitstekende stoom condens droger

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Deze stoom condens droger met 8 kg trommel inhoud. Is een echte aanrader. Heeft veel programma's. Waaronder katoen, wol, fijn was, xxl ( dekens gordijnen etc ) stoom, overhemden, jeans, sportkleding. Ondanks een B klasse erg zuinig. Veel droger voor weinig geld. Wie waar wilt voor zen geld kiest deze. Hij heeft een koolborsteloze motor. Dat betekent langere levensduur en minder snel kans op mankement. Motor zit namelijk direct op de trommel. Dus geen aandrijf riem meer 👍 Op deze koolborsteloze motor zit 5 jaar fabrieks garantie. Kortom ik wil geen andere droger meer.

Pluspunten

• Stoom functie
  • 8 kg inhoud en zuinig
  • Koolborsteloze motor met 5 jaar fabrieks garantie

Eveline 17-06-2017

Mooie droger

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

De droger is erg prettig in gebruik met fijne bediening en weergave tijd van het programma. Er zijn veel programma's waar je uit kunt kiezen.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Veel programma's
  • Weergave tijd

Minpunten

• Droger is wel gehorig

dewit 25-02-2017

Binnen half jaar stuk

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

binnen een half jaar foutcode en monteur op bezoek, nu na een maand na de reparatie alweer dezelfde foutcode en een niet te gebruiken droger.
Voor het merk en de prijs had ik veel meer verwacht.

Ik heb deze droger aangeschaft vanwege goede reviews, heb er ongelofelijk spijt van!

Minpunten

• Foutcode

Monique 06-08-2016

Defecte condensdroger whirlpool

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Bij de eerste droogbeurt bleek de droger defect te zijn. Bij het uitpakken vonden we een losse schroef in de verpakking. De droger maakt een raar schrapend geluid en droogt de was niet. Ook houdt die er spontaan mee op tijdens een droogbeurt of het instellen daarvan.

Rik 05-08-2016

Prima droger voor deze prijs

Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Vorige (bosch) droger had t na 11 jaar begeven. Zoekend naar een condensdroger onder de 400 euro, ben ik uitgekomen bij deze whirlpool.
Bij eerste ingebruikneming blijkt hoe makkelijk hij te gebruiken is na 1 keer doornemen van het boekje.
Iets meer geluid bij het drogen dan de Bosch, maar t resultaat is droger en frisser!
Prima apparaat met een hoop mogelijkheden.
Aanrader voor een condensdroger onder de 400 euro.

SherleyH 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Hele fijne droger. Zeer eenvoudig in gebruik, mooi bedieningspaneel en heel veel opties.
Makkelijk schoon te maken.
Kan er gewoon niks anders over zeggen. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed.
Gaat ook vanzelf uit als hij klaar is.
Echt een aanrader!

wendy 03-12-2015
Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Zeer makkelijk en goed te bedienen droger.
Het condens water hoef je niet meer zelf te legen, maar is gewoon met de bijgeleverde slang aan te sluiten op de waterafvoer. Ziet er ook echt mooi uit.

Marcel 30-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

ben erg tevreden over deze droger. De droger is makkelijk te bedienen, droog resultaat is prima en is snel klaar!

Gabriela 30-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool DSCX 80118

Prima droger voor deze prijs. Kan veel in, en makkelijke bediening. Fijn dat we drogen kunnen uitstellen en zien hoe laat de machine klaar is. Lekker snel klaar!