Electrolux EDH3886GDE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux EDH3886GDE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicky 19-09-2018

Binnen 3 jaar al 5 keer monteur langs geweest!

Geschreven voor: Electrolux EDH3886GDE

Al na 7 maanden eerste monteur langs geweest. Problemen met condensor. Na 5 maanden hierna weer hetzelfde probleem. Drie jaar na aankoop al 3x monteur langs geweest. Was komt vochtig uit de droger, zelf bij programma Kastdroog ++. Nieuwe besturingsmodule erin en leek in eerste instantie opgelost, maar helaas. Programma draait nu ruim 4 uur! Bij aankoop ca. 2 uur. Is verdubbeling van de droogtijd en niet echt goed droog. Niet energiezuinig dus. Afrader om te kopen!

Minpunten

• Was niet goed droog na verloop van tijd
  • Verdubbeling droogtijd

Officiele reactie van AEG-Electrolux 25-09-2018

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw droger. Heeft u inmiddels contact gehad met onze servicedienst (0172 - 468 300)? Mocht dit nog niet het geval zijn kunt u ook uw adresgegevens mailen naar consumercare@electrolux.nl zodat ik de situatie kan bekijken.

Anjuli
Electrolux Webcare