Whirlpool Dakota C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Dakota C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kasper200 17-11-2009
Geschreven voor: Whirlpool Dakota C

Top droger !

Ik had eerst de Montana C besteld, deze was echter helaas niet meer leverbaar. Mij werd de Dakota C als vervanger aangeboden, een paar tientjes duurder maar dan ook een paar opties extra.

Al met al een super droger!

Plus punten:
Droogt erg goed.
Kleding wordt beschermd.
Snel.
Tijdsindicatie, erg handig.
Sixth sense technologie.

Min punten:
wanneer OF de condensbak vol zit OF het stof departement geleegd moet worden en je dat niet opmerkt (er branden dan lampjes die je echter makkelijk over het hoofd ziet) dan geeft de droger dit verder niet aan. Met als gevolg dat je was 1,5 uur aan het drogen is, terwijl er in feite niets gebeurt (omdat de condensbak vol zit en er dus geen water meer bij kan). De droger gaat dan automatisch op anti-kreuk fase over. Even wennen dus. Probleem is echter eenvoudig opgelost door na iedere 2 droogbeurten de condensbak te legen ;-)