Bosch WTE86304NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE86304NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

s**@h****** 25-03-2022
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Wat ik hieronder ook lees.... droogt niet volledig. Beddengoed nooit droog, handdoeken nog maar een keer op kastdroog of extra kastdroog. Gebruik hem hierdoor al tijden niet meer..... heel zelden voor handdoeken, die ik vervolgens nog uit moet hangen.

A.M. de Jong 27-05-2011

---------- update review, 27-05-2011 ---------
Graag wil ik opmerken dat wij ook de ervaringen hadden van de vorige recensent. Dat we hem vaker aan moesten zetten. Maar aangezien wij een 'slim' stopcontact hadden waarbij de droger en de wasmachine op 1 stoppengroep zaten regelde dit stopcontact dat wanneer de wasmachine aanging, de droger uitging.
Dat werkt prima bij drogers die botweg doordraaien. Komt de stroom terug dan gaat ie verder. Echter, Deze Bosch moet dan handmatig opnieuw worden aangezet. Na het scheiden van de aansluiting (beiden eigen groep) is het probleem niet meer voorgekomen en zijn we tevreden.

---------- 1e review, 03-08-2010 ----------
Wij hebben de machine 2 maanden. Gebruiksaanwijzing is beperkt. Geen idee of je de tijd ook zelf zo kan instellen dat JIJ mag bepalen hoe lang het apparaat draait.
Bij beddengoed is het simpelweg niet mogelijk de boel droog te krijgen. Apparaat stopt zelf (extra kastdroog ingesteld) riant voor de aanvankelijk aangekondigde tijd en de was is van binnen nog niet droog.
Strijkdroog e.d. zijn we mee gestopt.Is geen optie. Boel blijft te nat.
Inmiddels om iemand gevraagd die ons gaat bellen met verstand van zaken. Daar wachten we nu dus op.
Had hiervoor bijna 20 jaar (!!) een Bosch Wasdroger die het prima heeft gedaan.

Van de Westelaken 26-05-2011
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Heb deze droger gekocht, maar ben heel ontevreden over het droogresultaat. Wat ik hier op het forum nu dus meer lees, is dat met name het beddengoed niet droog uit de automaat komt. Ik moet het programma meerdere keren 'afdraaien' voor de was droog uit de droger komt en dat lijkt me niet de bedoeling. Er is al een aantal keer een monteur bij geweest, maar apparaat is technisch in orde, zegt men bij Bosch. En voor de rest mag ik het dus zelf uitzoeken...

Nimitz 29-11-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Gisteren de droger binnen gekregen. Hij is fluisterstil vergeleken met mijn oude AEG van 10 jaar oud en ook supersnel.
Programma instellen en alles gaat volautomatisch. Alleen geen piepje aan het eind, dat vind ik wel jammer

jzandvoort 05-11-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Een keer een kleine hoeveelheid was gedroogd. Wordt niet droog op kastdroog. Daarna doet het apparaat niets meer. Paar uur oud en de monteur kan al langs komen. Eerst 20 minuten in de wacht, dan horen dat er niets aan gedaan kan worden. Een module stuk of zoiets.
Waardeloos apparaat!!

van breda jonas 30-10-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

ik ben in bezit van dit apparaat al een 4 jaar en is een supermachine !!!
Het droogt zelfs perfect de donsdekens van 2M op 2M !
Bosch is een topmerk op alle vlakken huishoud en op de bouw wereld.

kol30 02-02-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Goede droger met prima resultaten! De vormgeving is prima verzorgd. De instructies zijn beknopt en in begrijpelijk Nederlands gesteld. Van dit robuuste apparaat hoop ik nog lang plezier te hebben.

Gigio 09-12-2009
Geschreven voor: Bosch WTE86304NL

Droger 2 dagen in bezit. Echt een topper. Was komt er erg droog uit op kastdroog. En droogt erg snel. Gemiddeld 55 minuten. Echt een aanrader!!