Miele T 8803 C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele T 8803 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

y*******@k********* 26-08-2021
Geschreven voor: Miele T 8803 C

het erg lang voor dat je was droog is niet aan te raden was drogen duurt erg lang

Minpunten

• droogrtijd veel te lang
  • hij is veel te heet

Van Pesse 28-11-2014
Geschreven voor: Miele T 8803 C

De rubberen afdichtingsring bij de deur legt binnen twee jaar het loodje. Het is volstrekt onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren. De afmeting van dit rubber lijkt ook veel te groot voor deze droger.
De ring ingekort en in drie delen weer in de droger geplaatst en hij blijft zowaar zitten.
Dit voorval bij Miele gemeld maar die voelen zich niet geroepen om een stukje service te verlenen.
De onvriendelijke medewerker laat weten dat er iemand van Miele langs kan komen, dat kost ca 96.00 euro. Een nieuwe ring kost ca 45.00 euro.
Ze hanteert de slagman ' er is geen geen betere' maar dat moet je dan ook waar willen maken. Anders is het gebakken lucht!

Robert Almere 20-05-2014
Geschreven voor: Miele T 8803 C

Heb de machine nu een jaar of vijf, waterafvoer aangesloten, regelmatig de filters reinigen en nooit een probleem gehad. Kwaliteitsmachine. Uitgeblazen lucht is niet te vochtig zodat ons huis gratis wordt opgewarmd, scheelt echt veel in stookkosten (wordt niet meegerekend in energie-efficiëntie, zouden ze wel moeten doen)

Dlanjouw 27-12-2013
Geschreven voor: Miele T 8803 C

Ik raad iedereen deze machine af,hij valt constant in de storing!
Hij doet soms wel 2 uur over een trommel was drogen met een wasmachine toerental van 1200tpm

Dit is echt niet normaal voor zo'n dure machine

Dlanjouw 31-12-2013

Krijg ik van miele een email dat ik er maar een email naar toe moet sturen nou dat had ik gelijk met de klacht op 27 december al gedaan dus mensen zo wordt je dan behandeld!!!

Officiele reactie van Miele 30-12-2013

Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met uw Miele droogautomaat. Als u nog geen contact heeft gehad met Miele Nederland, wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl dan kunnen wij samen met u, kijken of wij tot een oplossing kunnen komen.

Miele Nederland Webcare

fam. van der Hijden 16-08-2012
Geschreven voor: Miele T 8803 C

Aangezien de vorige droger lang mee ging, hebben we 1 1/2 jaar geleden weer een miele droger gekocht. Helaas is deze droger een drama. Steeds weer foutmelding en de was zo nat als iets. Aangezien ik altijd huiverig ben voor brand maak ik de filters na iedere beurt schoon. Wat opvalt is dat de condensor,erg nat is, en we hebben dan ook het vermoeden dat de droger zijn vocht niet kwijt kan of id. Het verhaal van de fam. hoogerheide herken ik helemaal. fam. van der Heiden

flyer777 09-09-2012

Probleem opgelost ??
Bij mij ook regelmatig piepen, ook al maak ik regelmatig de filters en de condensor schoon.

L. Hoogerheijde 20-06-2012
Geschreven voor: Miele T 8803 C

Mooie en degelijke machine die qua duurzaamheid ons erg tegenvalt. Probleem is dat het apperaat frequent vastloopt. Na enkele minuten krijgen wij steeds waarschuwingsignalen (piepsignalen) en worden de droogprogramma's onderbroken. Grondige reiniging van diverse filters heeft niet geholpen. Soms worden wij er wanhopig van.

JohanZwart 08-10-2012

Precies dezelfde ellende. Dat voor zo'n duur ding en een zgn. A-merk! Waardeloos.
Ben op zoek naar het allergoedkoopste apparaat dat er te koop is om deze Miele te vervangen, het kan nooit slechter zijn dan dit ding. Veel geld voor de naam Miele, maar een goed werkend apparaat maken is blijkbaar te hoog gegrepen.......

Harmbosch 16-01-2014

Ook wij dezelfde problemen met onze Miele droger. Steeds na 10 minuten continue piepen. Er is hier een oplossing voor??

Officiele reactie van Miele 26-06-2012

Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met uw Miele droogautomaat. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl dan kunnen wij samen met u, kijken of wij tot een oplossing kunnen komen.

Miele Nederland Webcare

flyer777 09-09-2012

Probeem opgelost ?
Bij mij dezelfde verschijnselen, ondanks dat ik regelmatig de filters en condensor reinig

flyer777 06-02-2010
Geschreven voor: Miele T 8803 C

Ik durfde de overstap naar de warmtepomptechniek niet te maken, gezien de vele problemen die op deze site nog steeds worden gemeld bij Bosch en Siemens. Ben daarom maar gegaan voor een degelijke miele met B-label.Het grootste verschil met mijn 12 jaar oude bosch-wasdroger is dat de was er met veel minder kreukels uit komt. Condenswater kan op de afvoer. Hier hoeft niets extra worden bijbesteld zoals bij andere merken.
Even gebeld met miele-service aangezien de indicatielampjes op de droger uitgaan na 10 minuten drogen. Dit blijkt normaal te zijn. Dit blijkt een energie-zuinige instelling te zijn.