Samsung DV90BB7445GWS2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV90BB7445GWS2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maria 11-07-2024

fijne stille machine/ droger

Geschreven voor: Samsung DV90BB7445GWS2

De droger hebben wij ontvangen om te testen. Wij waren zelf op zoek naar een vervanger voor onze oude droger lees a (10 jaar oud). Bij het onvangen waren we blij met het zien van de machine ziet er strak uit door het digitale display, makkelijk te instaleren/ aansluiten.

Ook via de app. Wij hadden verwacht dat we hem ook via de app op afstand konden aan en uit zetten dit is niet zo. Maar je kan wel instellingen ingeven. Ook heeft deze app een functie om te zien hoeveel energie hij verbruikt.

er zitten verschillende programma's op maar ook de AI deze is handig blijft doorgaan tot dat de was echt goed droog is. Met 1,5 uur zijn de handoeken echt droog en super zacht.

Het geluid hoor je bijna niet. Al met al zijn wij heel erg tevreden over deze machine, wel prijzig onder de €1000,- was prettiger geweest.

Pluspunten

• stil
  • maakt snel goed droog
  • geeft aan als filters schoon gemaakt moeten worden

Minpunten

• wel prijzig
  • kan niet aan en uit gezet worden via de app

Anton789 05-07-2024

Super zuinige droger!

Geschreven voor: Samsung DV90BB7445GWS2

Ik heb de Samsung wasdroger getest en ben er heel blij mee! Het display is super eenvoudig te bedienen en de 9 kg capaciteit is precies goed voor mijn behoeften. De QuickDrive functie is echt handig, de was is zo snel droog. Het design is strak en past goed bij mijn wasmachine.

De SmartThings functies zijn echt handig, vooral de AI Energy Mode die energie bespaart. De anti-kreuk functie zorgt ervoor dat mijn kleren er goed uitzien zonder te strijken. Het Hygiene Care programma is perfect voor allergieën. De Superspeed en Air Refresh programma's zijn ideaal voor als ik haast heb. Ik heb ook een Samsung wasmachine met smart functies, en de droger werkt er perfect mee samen. Deze droger is echt een aanrader!

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Droogt snel
  • Ruikt lekker

Minpunten

• Deur voelt goedkoop aan

Samira23 04-07-2024

Super droger

Geschreven voor: Samsung DV90BB7445GWS2

Het is een top droger! Al na een aantal dagen gebruiken kan ik niet meer zonder. Mijn favoriete progamma is de IA progamma die zelf gaat bekijken hoelang je was nodig heeft te drogen. Het is heel simpel te bedienen, was komt volledig droog uit de droger. Het is wel een prijzig droger maar je krijgt et wel kwaliteit voor terug.

Pluspunten

• IA progamma
  • Droogt kleding goed
  • Tot 9 kilo

Minpunten

• Prijzig
  • Niet een hele stille droger

Ancolo 01-07-2024

Fijne wasdroger met veel opties

Geschreven voor: Samsung DV90BB7445GWS2

Ik heb deze wasdroger nu drie weken mogen testen. De wasdroger biedt een breed scala aan mogelijkheden en functies. Het kost even tijd om het display goed te begrijpen, maar zodra je het door hebt, werkt het apparaat super eenvoudig. De droger is uitgerust met veel voorgeprogrammeerde programma's, zoals voor beddengoed en handdoeken, wat het instellen van de juiste droogcyclus heel gemakkelijk maakt.
Een van de handige functies is de anti-kreuk functie. Hoewel deze enigszins werkt, voldoet het niet helemaal aan mijn verwachtingen. Daarentegen ben ik zeer tevreden over de Superspeed mode, die uitstekend presteert als je iets snel droog moet hebben. De droger beschikt ook over een energiebesparende functie, waarvan ik de exacte besparing niet direct kan zien, maar het verbruik is wel duidelijk zichtbaar in de app. Dit is een groot pluspunt, omdat je zo inzicht krijgt in het energieverbruik. Bovendien kun je de droger via de app instellen, wat erg handig is en de gebruiksvriendelijkheid verhoogt.
Wat betreft de kosten per droogbeurt, viel het me op dat deze veel lager zijn dan ik aanvankelijk dacht. De interne verlichting in de trommel is een nuttige toevoeging, omdat je zo altijd goed kunt zien wat je in- en uitlaadt. Het filter is daarnaast eenvoudig schoon te maken, wat het onderhoud van de droger makkelijk maakt.
Kortom, deze Samsung wasdroger is een veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat met handige functies zoals de Superspeed mode en de mogelijkheid om via de app te bedienen.

Pluspunten

• Energiezuing
  • Bediening met app
  • Superspeed

Minpunten

• Anti kreuk optie werkt niet echt