Hoover HNC 771 XT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover HNC 771 XT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Ramon1 17-03-2009
Geschreven voor: Hoover HNC 771 XT

Waardeloos apparaat. Hij maakt zoveel herrie, dat ik nu op het punt sta deze eruit te gooien en een andere te kopen. Toch zonde na nog geen 3 jaar tijd... En drogen duurt ook lang.

Noorma 03-11-2007
Geschreven voor: Hoover HNC 771 XT

Ben NIET tevreden!! Ik heb de wasdroger in maart 2007 gekocht vanwege zijn grote trommel. Ik heb al 3 x de monteur erbij gehad, omdat hij een overweldigende herrie maakte. Er bleek al een nieuwe spanrol in te moeten. De display is al kapot en het knoppenpaneel was naar achteren geschoven en niet meer te gebruiken. Als je belt naar de de Hoover service wordt je niet begripvol te woord gestaan. Je moet 1-2 wkn wachten tot de monteur komt en 1-2 wkn wachten tot evt. nwe onderdelen zijn besteld. Kortom, dan kan je 3-4 wkn je droger niet gebruiken. De monteur is wel aardig. Nu moet ik voor de 4x de Hoover service bellen want de deur sluit niet meer!!!! Ik heb hem tijdelijk met schildersplakband dichtgeplakt en heb de leverancier gemeld dat ik het zat ben en dat ze hem kunnen ophalen.

hox 28-06-2006
Geschreven voor: Hoover HNC 771 XT

De droger doet zijn werk goed. Ten opzichte van onze oude droger (Thomson
AIR609C) maakt hij wel meer herrie. Verder is het jammer dat de deur geen
thermisch slot heeft waardoor de deur tijdens het drogen geopend kan worden.
Wel een groot pluspunt is de afvoerslang van het condenswater wat nu op de
afvoer van het riool aangesloten is.