Miele TDB110 WP Eco

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele TDB110 WP Eco op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Francois 25-08-2020

Zeer zuinig en goed

Geschreven voor: Miele TDB110 WP Eco

Erg zuinig apparaat. Verbruikt ongeveel 650 watt en doet er 1 uur en 50 minuten over. Is 1200 Watt totaal vermogen voor de droogbeurt. Mijn vorige droger (condens) verbruikte 2200 watt en deed er 1 uur en 30 minuten over. Is 3000 Watt totaal vermogen voor de droogbeurt.
Hij neem meer dan de helft minder aan energie, wat een behoorlijke besparing is.

Hij is ietsje luidruchtiger, maar dat valt reuze mee. Er moet tenslotte wel een compressor draaien. Daarom nog steeds alle punten.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Degelijke machine

Minpunten

• Ietsje luidruchtiger

Henny-Jo 17-03-2020

Dekbedovertrekken krijgt deze droger gewoon niet droog

Geschreven voor: Miele TDB110 WP Eco

Het eerste apparaat was kapot, De tweede doet het ook niet. Met name de dekbedovertrekken krijgt hij gewoon niet droog. De monteur is ook bij dit apparaat 2 x langs geweest. Hij blijft beweren dat het apparaat volledig functioneert en dat ik moet accepteren dat hij de dekbedovertrekken niet droog krijg.