AEG T37850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG T37850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

I-Know 15-01-2011
Geschreven voor: AEG T37850

---------- update review, 15-01-2011 ----------
Update na twee jaar en een paar weken;

We zijn nu twee jaar verder en hebben werkelijk niets anders dan ellende met deze generatie AEG machines.
Kochten deze droger deze is nu momenteel weer buitenwerking en net twee weken uit de garantie, wat dus gewoon betekend dat het ons geld gaat kosten.
Ik ben zwaar teleurgesteld in dit product, de vorige generatie was werkelijk veel beter dan deze serie.
je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar dit slaat werkelijk alles.
De vorige AEG's hebben wij 10 jaar plezier van gehad, zonder problemen.

Wat ik wil weten, is gewoon duidelijkheid over deze serie van AEG, ik ben er van overtuigd dat veel meer mensen problemen hebben ondervonden.
Via de website van AEG, kun je geen mail versturen als consument, want als je alles heb ingevuld word het simpelweg gewoon niet verstuurd (bug). je krijg geen bevestiging helemaal niets.
Ook bij mijnapparaten.nl daar bestaat geen mogelijkheid om simpelweg een e-mail te versturen.
Het is sowieso ook al heel erg lastig een telefoonnummer te kunnen vinden op mijnapparaten.nl
Dan moet je simpelweg eens kijken op de website van AEG Duitsland! wat een verschil, binnen vijf seconde heb je het telefoon e-mail enz, gevonden.

Nu bouw ik zelf websites voor mijn beroep, en als AEG tips wil over het bouwen van klantgerichte websites dan mogen ze het mij kosteloos vragen, dit is werkelijk voor een consument alles behalve klantvriendelijk.
Als je belt om je klacht te verwoorden, heeft dit ook geen zin, waarbij je telkens verwezen wordt naar een artikel wat er op neer komt dat je moet betalen, ook al heeft je machine in deze 14 maanden één maand niet kunnen functioneren omdat een monteur vergeten was iets te vast te zetten.
Ik ben in staat deze beiden machines te vervangen door een merk die wel weet wat service betekend.
Wat hier op neerkomt dat je een klant op realistisch en eerlijke behandeld, en de dagen waarbij een machine niet nabehoren heeft kunnen functioneren in het garantie termijn je deze niet mee rekent.

Ik was 25 jaar fan van dit merk, maar dit vertrouwen heeft AEG nu compleet bij mij weggenomen.

---------- 1e review, 18-12-2008 ----------
Onze oude AEG wasdrager was na 10 jaar aan vervanging toe!
Geen dag spijt van gehad, en draaide elke dag voor ons gezin de was droog.

We hebben nu voor de AEG Lavatherm 378350 gekozen, zo op het oog een prachtige machine!
Wat mij opviel is dat hij een stuk lichter was dan de vorige!

Even wat puntjes op een rijtje:

•Is heel stil
•Veel programma's
•Was komt er goed droog uit
•Kunststofband in trommel dit voor minder slijtage kleding.
•Zoomer kan uitgezet worden.
•7Kg

Nadelen heb ik nog niet kunnen ondervinden, het lijk mij een duurzaam apparaat waar wij
net zoveel plezier van hopen te beleven als onze vorige droger!

Internetshop was de goedkoopste, en echt een sublieme service.