Samsung SDC18809

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SDC18809 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

chamelli 29-05-2014
Geschreven voor: Samsung SDC18809

Ik heb deze droger al meer dan een jaar en het is verschrikkelijk. Het maakt niet dingen goed drogen. Ik moet dingen soms op 3 cycli zetten om het te krijgen om te drogen. De computer sensor is crap. Ik had zelfs een monteur van samsung en hij zei dat er niets mis is met de machine was. Het is de slechtste apparaat dat ik ooit heb gekocht - en ik ben helemaal niet tevreden.

sikkel 04-10-2011

Update: 04-10-2011
Vandaag contact gehad met E-care, over het het wel en wee van de reparatie, duurt te lang volgens E-Care en zullen Samsung inschakelen om de machine te komen omruilen. We wachten af.

Zeer mooi en strakke machine in vergelijking met vorige overjarige droger, begint nu aan het einde van het droog proces een bonkend geluid te maken, Monteur langs geweest en trommel moet vervangen worden waarschijnlijk, in overleg met Samsung of een ander droger wordt er geleverd. In afwachting van Samsung hoor het binnen een week.

hanzeman 21-09-2011

Laatste up date van 21-09-2011
vandaag is er een geheel nieuwe wasdroger bezorgt,het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat,nu is er een nieuwer type geleverd,nog geen idee hoelang deze machine het uithoud verder is het toch een goed product wat zeker zo goed is als de Europese merken,welke merendeels buiten Europa worden samengesteld.

sikkel 20-09-2011

Temen 05-11-2011

Hoe kun je bij duurzaamheid een 10 geven als het stuk gaat

Sikkel 23-01-2012

SCD3D809 een vervangend model van de SDC18809 tot nu toe een top machine van de Samsung, geen problemen meer met de trommel. Design is zeer mooi, droogresultaat is top,met al een TOP product van Samsung

hanzeman 09-08-2011

up date review van januari 2011

inmiddels wat problemen met deze machine ,aan het einde van het droogproces begint trommel hevig te bonken naar mijn idee iets met de steunrollen.
lokale handelaar op de hoogte gebracht van dit manco,ik laat wat horen na het bezoek van monteur.

martin1955 27-04-2011
Geschreven voor: Samsung SDC18809

In het begin zat er een piepgeluid in. Monteur van Samsung kwam snel, en bleek er een paar bouten los te zitten. Machine werkt nu prima. Vorige machine was een luchtafvoerdroger. Vond dat toch ook prettig werken, geen vochtbak legen en geen warme lucht in de ruimte geblazen. Machine staat bij ons in een bijkeuken, en er kan een deur open, maar ik zou hem niet graag op zolder zetten b.v.Door de grote trommel maakt hij toch meer geluid. Ik vind dat de machine ook behoorlijk warm aanvoelt vergeleken met de vorige. Heb de afvoer nu aangesloten op de afvoer van de wasmachine, en dat werkt perfect. Kreukvrij valt ook wel tegen, had daar meer van verwacht, maar misschien dat iemand nog tips heeft. Over het algemeen vinden wij het toch een prima machine, die goed zijn werk doet en er ook goed uitziet.

Tim van Werven 08-11-2011

Bouten los, maakt meer geluid, kreukvrij valt tegen. Hoe kun je dan zo'n hoge beoordeling tegen. Dit klinkt eerder als redelijk.

Mario41 03-03-2011
Geschreven voor: Samsung SDC18809

Droogresultaat is uitstekend. Kan de temperatuur in drie stappen aanpassen naar voorzichtig drogen. Vind de droger niet echt stil in vergelijking met de 12 jaar oude Bosch die we hebben gehad. Maakt een stevig zoemend geluid, maar kan ook door de grote droogtrommel komen van 8kg. Design is mooi en meer dan voldoende functionaliteiten. Een condensdroger van Samsumg zou normaal gesproken niet het eerste merk zijn wat je zou kiezen, maar tot nu toe een uitstekende keuze.

hanzeman 08-01-2011
Geschreven voor: Samsung SDC18809

sinds enkele dagen in het bezit van deze mooie droger,welke een MIELE scirocco heeft afgelost.
eerste indruk uiterlijk trendy en mooi,gebruiks gemak
zeer goed ,droog resultaat uitstekend met zowat alle denkbare instellingen .
geheel automatisch bedrijf geregeld via sensoren.
het geheel voelt degelijk aan en straalt kwaliteit uit.
aangeschaft bij lokale winkelier(E.Passe)voor een mooie internet prijs.
wordt vervolgt