Hotpoint AAQCF 81 U (WE)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AAQCF 81 U (WE) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Jansen380 26-07-2012
Geschreven voor: Hotpoint AAQCF 81 U (WE)

Het onderste stoffilter,idd die met natte geplakte stofdeeltjes, is lastig schoonmaken. De monteur zei dat ik het moet stofzuigen. Maar echt schoon wordt het niet.

Ik raadt dit apparaat niet aan: tenzij je stokdoof bent, het maakt nl. een ongelofelijke herrie. Hij droogt niet echt heet, waardoor het langer duurt voor het apparaat klaar is. Er kan wel veel in, maar dan is ie wel 4 uur bezig..

Kees Kaslander 27-07-2012

Nee, hij is echt niet 4 uur bezig, maar met een volle trommel en het langste programma, dan is hij bijna 3,5 uur bezig. Hij maakt meer geluid/ herrie dan een Miele, maar als je hem op rubber zet en hij staat waterpas dan valt dat best mee. En nee je wordt niet stokdoof, maar je moet hem niet in de kamer naast je bank zetten. Hij staat bij ons op zolder in het was-, ketelhok. Waar 2 slaapkamers naast zitten. Één van de eigenschappen van warmtepompdrogers is dat zij er langer over het drogen doen, dit vanwege een andere techniek die energiezuiniger is. Je moet wel goed vooronderzoek doen en niet over één nacht ijs gaan. Dan kun je dat geklaag achterwege laten.

Kees Kaslander 27-07-2012

Het onderste filter is wel met de stofzuiger schoon te krijgen met het kleine borsteltje, maar echt ideaal is het niet.

Kees Kaslander 14-02-2012
Geschreven voor: Hotpoint AAQCF 81 U (WE)

Wij hebben deze droger 2 weken op proef. Ik heb meer dan 20 draaien gedaan tot volle tevredenheid. De bediening wijst voort zich. De filters zijn kleiner dan ik gewend was, maar ze zijn makkelijk leeg te halen. Het anti-kreuk programma werkt goed. De afvoer kan makkelijk van de condensbak naar de wasmachineafvoer geplaatst worden. Geen bak meer legen. De was komt op de gewenste droogte er uit. Tot nu toe zijn er geen problemen geweest. De constructie is voldoende. Staal en plastic, maar goed. De trommel van 8 kg is handig met een groter gezin. Kan veel in en dat dan ook droog er uit komt. Het voordeel van een pluizenfilter bij de condensor is dat je niet de koolstoffilter eens in de zoveel tijd met de stofzuiger schoon moet maken.

iederenaamisokgodver 10-04-2012

Dan zou ik graag van je willen weten of er ook stof doorlekt naar de radiator achter het tweede filter, ik heb dat probleem namelijk.
Dit heeft als gevolg dat wanneer de droger klaar is het stof daar vochtig achterblijft en gaat rotten wat weer een vieze geur in de was van de volgende droogbeurt als gevolg heeft.
Nu doe ik dus na iedere droogbeurt dat tweede filter (met die 4 klemmetjes) eruit halen zodat de stof daarachter tussen de koelribben op kan drogen en dus geen rottingslucht veroorzaakt.
Ik heb hier contact over gehad met hotpoint maar kreeg een domme neerbuigende opmerking van "je zult je wel niet aan de schoonmaakprocedure hebben gehouden" kan me er weer over kwaad maken als ik daaraan denk, die dame die er zelf niets van weet maar een ander iemand quoteert.

janssen1973 24-11-2011
Geschreven voor: Hotpoint AAQCF 81 U (WE)

Deze droger en het merk is van indesitcompany en dus ook de kwalen van het merk. Continu problemen: dan verwarmt hij niet goed , dan lekt hij aan de pomp. De service van het merk is waardeloos komen hun afspraken niet na.Ik heb deze droger destijds aangeschaft omdat ik ook een klein steentje wil bij dragen aan het verspillen van stroom (lees: een laag stroomverbruik). Had ik het maar nooit gedaan dit is de laatste keer dat ik ooit nog maar 1 produkt van het merk koop.SPIJT,SPIJT,SPIJT. Advies aan iedereen niet kopen

Jantien1972 15-04-2011
Geschreven voor: Hotpoint AAQCF 81 U (WE)

Ik heb deze droger nu een paar weken en hij bevalt erg goed, kan lekker veel in ( 8 Kg ) en hij heeft een lekkere grote deur waardoor je niet hoeft te proppen.
Makkelijk te gebruiken, je kiest met de draaiknop het programma en mocht je wat uitgebreider willen dan kan dat via de displays.
Erg fijne prijs kwaliteit verhouding en ook het design vind ik mooi, weer eens wat anders.

Brechje 05-11-2011

Bevalt hij nog steeds goed? Ik overweeg namelijk deze aan te schaffen maar twijfel nog.