Electrolux EDH97961W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux EDH97961W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

re.de.vries 06-02-2014
Geschreven voor: Electrolux EDH97961W

We hebben het apparaat een aantal maanden nu en de uitstel knop functioneert niet meer. Dat valt tegen. Balen! Hopen dat de garantie goed werkt.

tantepolly 18-02-2012
Geschreven voor: Electrolux EDH97961W

Ik kan merken dat mijn energierekening al naar beneden is gegaan met deze droger.
Makkelijk in gebruik en ook niet geheel onbelangrijk je kan overal goed bij om de droger schoon te maken.
Alles is makkelijk los te maken en weer in elkaar te zetten. Het enigste kleine min puntje is als je dekbed hoezen in de droger doen moet je goed op letten hoe je ze er in doet.Doordat ie maar 1 kant op draait wil het nog wel eens in elkaar gaan zitten waardoor het niet helemaal droog is als je het eruit haalt.

K Rinkens 05-03-2011
Geschreven voor: Electrolux EDH97961W

Duurzaamheid een 8 omdat ik deze droger pas in bezit heb.
Veel mogelijkheden mbt tot de keuze van de was die je wilt drogen. Zelfs op kast droog is de was goed droog. Voordat je de was eruit haalt eerst de zeef schoonmaken, anders zit je was misschien onder de stof als je de was eruit haalt. Staat in de gebruiksaanwijzing. Geluid van de droger valt mee, ik zou hem echter niet in de open keuken zetten, net iets teveel lawaai. Er komt ook warmte vrij, wat misschien weer condens geeft. In de badkamer of een aparte ruimte gaat het prima. Temperatuur van de ruimte moet tussen de 5 en 35 graden celsius zijn.

Ik ben benieuwd hoeveel ik per jaar ga uitsparen.

Peter7577 20-10-2010
Geschreven voor: Electrolux EDH97961W

Onze oude droger van 18 jaar oud was aan vervanging toe.
We waren eerst van plan de EDH 97960 te kopen. Maar deze is echter nog 10% zuiniger dan zijn voorganger en heeft het label A++++ oftewel 40% zuiniger dan een droger met A-label. Verder heeft deze dezelfde mogelijkheden. Ook hier kan met de draaischakelaar en het grote display duidelijk de stand ingesteld worden.
Overzichtelijk.
De droger heeft standaard ook een mogelijkheid om wol en schoenen te drogen op een speciaal in de droger te plaatsen rek welke standaard meegeleverd is.
Verder zat er bij deze droger ook standaard de condenswater afvoerkit.
De eerste droogbeurten verliepen prima.
Ik heb ook het energiegebruik gemeten en de 70% besparing in vergelijking met onze oude droger maakt deze helemaal waar. Ook het geluidsniveau is niet hoger dan onze oude droger.
Dus wij zijn heel tevreden met deze aankoop.
Over de levensduur kunnen we nog niets zeggen.