AEG T75280AC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75280AC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Adsa 08-10-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Op zoek naar een droger kwam ik mede door kieskeurig op deze condensdroger van AEG uit. Hij ziet er super uit en de prijs was dankzij de BTW vrij actie ook acceptabel.

Afgelopen donderdag (4-10) het apparaat binnen gekregen. Uitpakken en de stekker kon er in. Handleiding had voor mij wat beter gekund. Info over wat je beter wel en niet in de droger kunt doen bijvoorbeeld.

Het eerste droogresultaat. Kleding was droog, maar rook ontzettend muf. Doekjes van Robijn maar gehaald. Vervolgens babykleding kastdroog proberen te drogen, maar het kwam er klam uit en verreweg van droog.

Nadeel: De filter moet na elke wasbeurt gereinigd worden, want het zit helemaal onder de pluisjes.

air 1945 26-08-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

een prima droger, is geluidsvriendelijk.
water reservoir, handig en gaat een paar droog beurten mee.
Wij hebben altijd een AEG gehad en dit is de derde in 36 jaar. dat zegt genoeg...

jockari 24-08-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar verder een prima droger.Vergeleken met andere condensdrogers wordt de omgeving veel minder vochtig en minder warm. Maakt weinig geluid en is groot genoeg voor een 2 persoonsdekbed. Heeft vele programma's maar ik gebruik er eigenlijk maar 1 en is makkelijk in te stellen

Authenticiteit 24-08-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Via kieskeurig las ik welke soorten wasdrogers er zijn en kwam uit bij een condensdroger. We gebruiken een droger gemiddeld 80 keer per jaar en daarmee halen we de aanschafkosten van de A-klasse drogers er niet uit. We zijn erg merktrouw en met AEG hebben we tot nu goede ervaringen. Ik raakte snel vertrouwd met deze droger en ben elke keer weer verbluft hoe kreukvrij de was uit de droger komt. Kortom we zijn weer tevreden met AEG.

Marktmeisje 20-08-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Geweldige droger, heb een Duitse versie gekocht, maar dat went snel. Super handig die grote wascapaciteit voor bijv. Dekbedden. Blijven mooi en lekker zacht. Even wennen dat hij warme lucht naar de kamer blaast. In mijn geval staat hij op een goede lokatie, maar voor sommige kan dit lastig zijn. Ben erg tevreden.

p konings 19-08-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

fijne droger alleen even wennen dat het een condens droger is blaast wel alle warme lucht binnen en hij is super stil

Micha1979 16-07-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Pas enkele dagen in bezit. Maar een prima droger, lekker stil en droog snel. Hiervoor een Whirpool Indiana gehad, maar echt een verschil tussen dag en nacht. 8 kilo inhoud is ook super handig. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar tot op heden zeker de moeite waard.

Mz63 27-01-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Hiervoor hebben we eerst een Siemens gehad maar aangezien deze stuk is gegaan na 13jaar trouwe dienst, waren we op zoek naar een nieuwe wasdroger met meer capaciteit (8kg) omdat de nieuwe wasmachine ook deze capaciteit heeft.

Na diverse testen te gelezen hebben kwam deze er toch weer als beste uit qua prijsverhouding en specificaties en geluid, een warmtepompdroger was voor ons niet van toepassing omdat we maar met z'n tweeën zijn.
Deze (warmtepomp) machines zijn wel zuiniger A-klasse maar dat haal je er pas uit als je een huishouden hebt van meer dan 4 pers. en er elke dag gebruik van maakt (na ±7jaar heb je geld er dan uitgehaald).

Roel F 17-01-2012
Geschreven voor: AEG T75280AC

Na de Miele een uitstekende droger. Grote trommel, makkelijk te reinigen pluizenfilter en condensor. Geluid is acceptabel. Duidelijk en uitgebreid programmamenu, makkelijk instelbaar. Verder geen omkijken naar, doet wat hij moet doen.

Mike van Riel 15-12-2011
Geschreven voor: AEG T75280AC

Fantastische droger. Heeft m'n verwachtingen overtroffen en we zijn er erg blij mee. Veel keuze uit programma's en het droogresultaat mag er zijn. Echt een topapparaat!