Beko DPU 8340 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DPU 8340 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Nique 26-01-2016
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Deze droger voldoet absoluut niet. Zodra er een dekbedhoes of hoeslaken in zit draait alle was daarin en alles er na 3 uur en 20 minuten nat uit. Het maakt niet uit of er veel of weinig was in zit, ik heb alles al geprobeerd. Zodra er iets groots in zit draait alles in de knoop.
Het langste programma duurt al absurd lang en werkt dan nog niet eens goed. Mijn vorige droger deed er de helft van de tijd over.
Verder mis ik een half uurs programma en krijg je het pluizenrooster erg lastig open.

Guidovandermaden 15-10-2015
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Nu twee en een half jaar in gebruik. De was wordt niet meer droog. Net na de garantietermijn.
Sensoren schoon gemaakt maar wordt nog niet warm. Wel snel stuk na twee en een half jaar.

RonAlmereStad 22-11-2013
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

De droger doet wat hij moet doen. Ik gebruik eigenlijk alleen het programma voor kastdroog. Display geeft dan meer dan 3 uur aan. Niets van aantrekken, slaat automatisch af als de was droog is. Perfect! Soms al na 1,5 uur. Ik heb wel een hele goede wasmachine die centrifugeert met 1.500 o/m dus de was is al vrij droog als ie de droger in gaat. Maar alles bij elkaar wel lekker energiezuinig en dat is wat telt tegenwoordig!

watervlo 26-09-2013
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Prima droger, zuinig in gebruik, grote trommel. Makkelijk te reinigen filters. Condensopvangbak makkelijk te legen. Nu enige maanden in gebruik en erg tevreden.

hpnp 02-07-2013
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

prima droger met uitgestelde start en grote trommel. ben prima tevreden met het resultaat. Zeker voor het geld en in vergelijk met andere producten dan hoef je geen miele aan te schaffen.

raihil 09-06-2013
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

prachtig apparaat met veel opties, ideaal dat je hem aan kunt sluiten op de afvoer, dus geen gemartel met afvoerslangen.

Pluspunten:

Uitgestelde starttijd
Zeer grote trommel 8kg
Automatisch aanpassen tijd van het te drogen was.

Negatief:
Geen, maar moest hem zelf naar boven sjouwen.

Jan Linssen 24 14-02-2013
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Prima en zeer degelijk apparaat.
Condensafvoer via slangetje werkt prima. Degelijke filters die je gemakkelijk kunt schoonmaken.
Gebruikt gemiddeld 1 kWh per droogbeurt. (is natuurlijk afhankelijk van hoeveelheid en soort)
Echt veel kwaliteit voor weinig geld.

Aiti 06-09-2012
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Minpuntje is dat het heel lang duurt voordat de was droog is, maar hij is wel zuinig in gebruik ... dat is weer een grote pluspunt. De tijd past zich aan, aan de hoeveelheid was. Héél prettig alleen kan je dan niet op de tijd die de display aangeeft rekenen, het is meestal korter.
Er zitten veel opties op voor verschillende soorten wasgoed, het is echt een aanrader om deze ook te gebruiken.
De droger is heel makkelijk in gebruik, de keuzes zijn overzichtelijk en de display geeft veel info en extra opties.
Tja vormgeving, het is een droger geen kunstwerk ;-)
Duurzaamheid, als je goed met de droger omgaat verwacht ik dat hij nog heel lang meegaat. Regelmatig filters schoonmaken e.d.

R. Hermus 14-04-2012
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Begin februari de BEKO DPU8340X aangeschaft bij BCC.
Was wordt niet droog.
Direct de klachten gemeld bij BCC.
4 maal is er een monteur bij geweest van Asogem, en nu is hij "omgeruild"
Maar de nieuwe BEKO maakt de was ook niet droogt.
Kastdroog = nat
Extra droog = nat
2.40 uur = nat
extra 50 minuten nog steeds niet droog.

Staat leuk in de bijkeuken. Maar de was moet op de lijn buiten.

E Bieleveld 21-10-2013

Heb je de droger wel aangezet? Die van mij doet het super goed. Hiervoor had ik een Bosch C klasse. Deze was erg duur in gebruik en duurde ook nog vele malen langer.
Top droger!

aadje57 08-08-2015

raar dat u de enige bent met een negatieve revieuw en al die andere zo positief wat voor wasmachine heeft u met hoeveel toeren??

E Bieleveld 30-08-2015

Het is een wasdroger Aadje!;)

Henk Nauta 05-02-2012

Prima werkende droger.
Eenvoudig bijvoorbeeld kastdroog en de gedraaide centrifuge toerental instellen en automatisch een goed droogresultaat.
Makkelijke condenswaterafvoer via slang naar afvoer. Bespaard het steeds legen van de de condenswateropvangbak.

CVO1979 07-02-2012

Hoe zijn de programma's / bediening? (makkelijk/moeilijk)
Hoe is de degelijkheid van de machine en het geluid?

Cindy1985 07-01-2012
Geschreven voor: Beko DPU 8340 X

Ik heb dit prachttoestel op de kop kunnen tikken voor minder dan 400 euro in Frankrijk.
Alleen maar lof, was verbaasd over de snelheid van het drogen en dit met een type A energielabel dan nog wel.Ook het gebruik via display is simpel en wijst zichzelf uit.
Ik twijfelde eerst tussen de Zanussi ZTE285 ( oud model en peperduur, maar heb net als voor de machine voor Beko gekozen. ( na lezen van vele positieve reviews uit Duitsland en Frankijk )

Elicht24 15-09-2013

Nu te koop bij Wehkamp voor €369 (excl. Bezorgen)

Tom2101 21-01-2012

hoi Cindy,

kun je me helpen aan het adres waar jij deze droger hebt gekocht in frankrijk?

gr, Tom

Warmtepompspecialist 22-01-2012

Deze doger is in Nederland te koop.
O.a. bij EP, de plaatselijke vakhandel en bij Media Markt (die overigens a.s. donderdag en weekend een aktie hebben op o.a dit model)

Welke mag ik niet zeggen, maar hou de media in de gaten volgende week...