Panasonic NA-168VG3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NA-168VG3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yer00n 27-05-2013
Geschreven voor: Panasonic NA-168VG3

In januari 2012 gekocht. Hiervoor een AEG die 8 jaar is meegegaan maar waar de trommel tijdens het centrifugeren de printplaat had beschadigd. De Panasonic voor de koolborstelloze motor (lekker stil), zuinigheid en grote inhoud.

Is nog steeds lekker stil, zuinig met water en energie (ietsje omlaag gegaan in maandelijkse check) . Geen klachten. Prima apparaat.

Yer00n 18-05-2015

Twee jaar later, doet het nog steeds prima.

h.panky 24-02-2013
Geschreven voor: Panasonic NA-168VG3

Na ruim een jaar deze machine te hebben gebruikt,bevalt deze nog steeds uitstekend. Goed was resultaat, relatief stil, en uitgebreide mogelijkheden. De grote capaciteit van 8 kg wordt meestal niet benut, maar na een snelle vervanging van een Bosch machine na 3.5 jaar van een gebroken ophanging, heb ik gekozen voor een machine die in alles iets meer capaciteit heeft. Waarschijnlijk zal deze het dan ook langer uithouden.
Een toerental van 1200 is al voldoende voor goed droge was, ook al is ook 1600 mogelijk. Verder ben ik onder de indruk van de afwerking van deze machine zeker in relatie met de prijs, die niet veel afweek van de vorige.
De typische geur waarover sommige reviews spreken is nog steeds aanwezig bij elke wasbeurt, dus dit zal niets verontrustends zijn.

Maurieske 16-07-2012
Geschreven voor: Panasonic NA-168VG3

Nu en maandje in bezit, wat een geweldige machine! Hiervoor een AEG gehad die na een aantal storingen, waaronder een kapotte pomp, vaker haperend deurslot en uiteindelijk een fatale softwarefout, na zo goed als precies 10 jaar de geest heeft gegeven.
Machine is erg stil, ook bij het cetrifugeren op 1600 toeren. De was komt er aanzienlijk droger uit dan we gewend waren. Wasresultaat is perfect. Verder is de machine degelijk in elkaar gezet en is de bediening erg makkelijk.
Al met al een zeer goed alternatief voor de duurdere AEG machines. Mijn advies: niet verder zoeken, deze moet je hebben. Ook namens mijn vrouw!

VIncentvE 25-01-2012
Geschreven voor: Panasonic NA-168VG3

Omdat wij meerder Panasonic apparaten in huis hebben naar volle tevredenheid daarom ook voor een Panasonic wasmachine gekozen.
Deze machine vervangt de Whirlpool Indiana die het maar krap 4 jaar heeft volgehouden.

De Panasonic wast prima schoon en is stil.Je hoort enkel de machine water pakken en afpompen. De was komt er droog uit op 1600rpm. Een groot voordeel is de grote trommel wat makkelijk is voor beddengoed e.d.
De bediening is simpel en er is keuze uit veel wasprogramma's die ook nog naar wens aan te passen zijn.

Kortom, wij zijn prima tevreden over deze wasmachine!
Ik zou iedereen aanbevelen om eens wat verder te kijken dan alleen AEG, Siemens of Miele.

Enderamon33 19-01-2012
Geschreven voor: Panasonic NA-168VG3

Testwinnaar in het Duitse ETM Testmagazin!
Nu enkele dagen in huis en hij bevalt me prima. Een 40 graden katoen was in 109 minuten klaar en goed schoon. (snel in 59 minuten en eco in 160 min.)
Het wasgoed komt er overigens bij 1600 toeren goed droog uit, en ook bij 1200 toeren is de was behoorlijk droog. Tijdens 't wassen hoor je nagenoeg alleen het water pakken door het apparaat. Bij het centrifugeren doet de onbalanscorrectie prima zijn werk. Ik ben er blij mee. Zal de review updaten wanneer ik 'm langer in gebruik heb. Allemaal 9 omdat er m.i. altijd ruimte is voor verbetering.
Netjes en op tijd geleverd door Elektrokoopjes

wim103 07-05-2012

bedankt voor je reaktie,

ik heb sinds 2 maanden ook deze wasmachine en ben erg tevreden
wel heb ik lekkage gehad(water onder de machine)
na onderzoek bleek het pomp filter dicht te zitten,jammer dat ik geen melding kreeg
ook weleens last van gehad?

mvg,

wim de Boer

Enderamon33 18-05-2012

Hoi Wim,

Wat vervelend voor jullie.
Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat ze ook niet overal een sensor voor in kunnen bouwen.
Wij hebben daar geen last van gehad en de wasmachine werkt naar onze volle tevredenheid. Het enige dat ik nog wel merk is dat het toestel nog steeds een soort schroeilucht afgeeft. Ik weet alleen niet of dat nou van de motor komt of van het warmteelement. Wil ik Panasonic nog eens over bellen.

Groet Ramon