LG F1491QD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F1491QD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

magdabranca 01-03-2014
Geschreven voor: LG F1491QD

Sinds 1 maand de lgF1491QD wasmachine in gebruik en tot nu toe wast hij bovenverwachting: 2 hele ernstig vieze tafellankens op 60 graden gewassen en beide keren helemaal helder schoon geworden, wat ik met mijn vorige wasmachine niet schoon kreeg.
Ook de sensor werkt perfect, vorige week heb ik de kleren van mijn dochter moeten wassen (zij is hovenier) en die waren echt heeeel smerig. Dus op 60 graden ingesteld en deze was heeft meer dan 2 uur geduurd. En ook deze kleding werd helemaal schoon.
En mijn normale 60 graden was duurde meestal zo'n anderhalf uur.
Tot nu toe vind ik deze wasmachine die ik met hulp van kieskeurig.nl heb gekocht helemaal GEWELDIG!
Ga zo door LG met het produceren van goede wasmachines!
Met vriendelijke groet, Magda Branca Delft
---------------------------------------------------

Een vlaamse gebruiker 03-06-2013
Geschreven voor: LG F1491QD

We hebben deze machine nu een paar dagen in ons bezit.
De wasresultaten tot nu zijn echt goed te noemen.
Hij is ook stil, de mogelijkheden die worden geboden voor deze prijs is echt super. Het gebruiksgemak is ook uitstekend, wat vooral handig is is dat je het programma kunt pauzeren en eventuele foute instellingen die je zelf hebt gedaan terug kunt veranderen om daarna gewoon verder te gaan met je wasprogramma.
De duurzaamheid en het energieverbruik, daar is het nog te vroeg voor. Maar aangezien het hier om een direct drive motor, dus zonder riem en koolborstels, gaat,gaan we er ook gewoon vanuit dat dit zowiezo al zuinig is en ook veel duurzamer. Wat ons wel intrigeerd is het feit dat deze machine wel tot 80euro goedkoper is dan hetzelfde toestel, maar dan met een"B" achter QD. Zogenaamd voor de Belgische markt.
Wat daar het verschil in mag zijn is voor ons alsnog een raadsel.
Voor deze prijs in ons ogen een prachtexemplaar.

petra30 30-09-2012
Geschreven voor: LG F1491QD

Mijn vorige LG bijna 10jaar gehad en ivm verhuizing een nieuwe genomen.
Ben zeer tevreden over het wasresultaat,gebruiksgemak en natuurlijk de 7 KG inhoud die tevens voot minder kreuk in de kleding geeft (makkelijk strijken).En zeer stabiel met heel erg laag geluidsniveau (staat vlak naast slaapkamer nu).

petra30 19-08-2013

nog steeds zeer tevreden, geen moment spijt aanrader.