Hotpoint AQD1070D 69 EU/A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AQD1070D 69 EU/A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeffrey Benning 21-06-2012
Geschreven voor: Hotpoint AQD1070D 69 EU/A

Online zag hij er minder mooi uit, maar toen hij thuis aangesloten in de kast stond. Dacht ik toch even "wat een mooi ding" leuke LED kleurtjes etc. Er zijn veel wasprogramma's mogelijk. De standaard instelling duren wel erg lang, dus bij iedere was klik ik de knop in om hem korter te laten wassen. (1,5 uur is lang genoeg voor een schone was). Ideaal dat je wassen en drogen in 1 keer aan kunt zetten. Ik vraag mij toch af waarom de combi's minder aanbevolen worden. Is dit een commerciele reden? Een winkelier verkoopt liever 2 apparaten dan 1? Als je echt voor uitmuntende kwaliteit wilt gaan, dan geloof ik wel dat 2 aparte apparaten beter kunnen zijn.
Enige nadeel is dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit, wel duits, engels etc. Het apparaat is wel in te stellen in het Nederlands.
De prijs die ik betaald heb is lager dan waar ze nu voor in de aanbieding staan. Daar klaag ik niet over natuurlijk.
Verder is de 10kg prachtig mooi. Vroeger (met 5kg) moest je 2x de wasmachine aanzetten,2x schoonmaakmiddel gebruiken en stroom verbruiken.

Keminga 06-12-2012

Jeffrey, ik ben enthousiast geworden door jouw review. Maar ben benieuwd of je nu, een x aantal maanden later nog steeds blij bent met deze wasdroogcombinatie? Vind het namelijk toch een beetje eng om de aanschaf op slechts een review te baseren, kan verder online niets vinden. Met name omdat zoveel mensen kritisch zijn over een wasdroogcombinatie. Maar door ruimtegebrek in mijn nieuwe huis moet ik hier toch aan.

jefclio 27-06-2012

Nederlandse gebruiksaanwijzing nu in bezit via vragenformulier van Hotpoint.