Beko WTV7740BSC - Wasmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beko WTV7740BSC - Wasmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rini 15-11-2019

Titel: Beko WTV7740BSC - eerste indruk

Geschreven voor: Beko WTV7740BSC - Wasmachine

Beko is een Turks merk en mogelijk daarom hier wat minder bekend, maar daarom niet minder goed! Beko levert goede producten, zeker in vergelijking met de prijs. Wegens goede ervaringen van mijn dochter met haar Beko warmtepompdroger hebben wij deze Beko wasmachine gekozen.

We hebben er nog maar een paar wasjes mee gedraaid, dus over de duurzaamheid kunnen we nog niets melden. We hebben het wasprogramma verkort en de was werd goed schoon. Het is een mooi apparaat om te zien. Het apparaat is gemakkelijk en logisch te bedienen. Het display is duidelijk. Er wordt aangegeven in welke status van het wasprogramma het apparaat bezig is (zoals wassen, spoelen, centrifugeren, etc.) en de geschatte resterende duur van het programma. Het gat van de deur is ruim, dat is erg handig. Er kan 7 kg wasgoed in, dus dat is best veel. Het apparaat is heel stil, zowel tijdens het wassen als tijdens het centrifugeren. De was komt er bijna droog uit, na centrifugeren op 1400 toeren. Door de stoomfunctie komt de was er minder gekreukt uit. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• groot gat van de deur
  • er kan veel was in (7 kg)
  • mogelijkheid de wasduur te verkorten
  • de was komt er bijna droog uit
  • erg stil