Bosch Logixx 8 VarioPerfect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Logixx 8 VarioPerfect op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Arjen 18-05-2024

Zeer blij mee

Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

Sinds kort dit model in gekocht ls refurbished model (gokje) dit nadat mijn AEG er na 3jaar en 2 maanden al mee stopte en reparatie te duur was.
De Bosch dus niet als nieuw aangeschaft maar bij een witgoedhandelaar.

Fijn model, verlichting bij de trommel :-) En nu ook (wat mijn aeg miste) bij elke temperatuur een eco mogelijkheid. De tiptoetsen net als bij de siemens (zelfde fabriek ?) en dat vind ik beetje wennen, maar na 5x drukken is daar eigenlijk niks mis mee. Degelijke machine maar duurzaamheid moet nog blijken, zeker bij dit refurbished model die ik kochte met 1 jaar garantie.

Tot nu toe blij verrast door de opties en mogelijkheden en de machine zelf.

Pluspunten

• verlichting
  • aardig stil
  • veel opties
  • eco programma bij elke temperatuur

Minpunten

• tiptoetsen even wennen

Ontevree 10-04-2017

Cenrifugeren

Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

Deze machine centrifugeert niet bij weinig lading. Bijvoorbeeld een dik lang vest alleen in de machine komt er drijfnat uit. Terwijl bij het instellen van het programma centrifugeren automatisch 1200 toeren wordt ingesteld, waarvan je mag verwachten dat er geen drijfnat vest uit de machine komt.

Minpunten

• Centrifugeren

Soundplate 17-09-2015
Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

Alles waar extra garantie op zou zitten is al kapot gegaan!
1) lek via het waterslot geeft storing. Waterslot heeft volgens Bosch levenslange garantie, maar dan hebben ze het over waterschade en niet schade aan de machine zelf door een defect waterslot!
Reparatie was ruim €200,- en geen garantie / coulance!
2)er zit 10 jaar garantie op borstelloze motor, maar ook hier een storing aan. Motor gaat niet draaien/ loopt erg zwaar. Reparatie €300,-! Een koolborstel zou een stuk goedkoper zijn dan printje op de borsteloze motor. Wel €27,- korting omdat mijn ouders meerdere Bosch apparatuur hebben. ( helaas)

JadwigaS 20-09-2013
Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

Deze wasmachine gekocht omdat de vorige (ook een Bosch) na ruim 13 jaar zonder mankementen de geest had gegeven.
Deze wasmachine is een stuk stiller en werkt gemakkelijk. Er zijn genoeg instelmogelijkheden en vooral het uitgesteld wassen is ideaal.
Nog een voordeel: deze piept tenminste wanneer hij klaar is met de was. Dat deed de vorige niet.

Tobrob83 06-05-2013
Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

De machine is veelzijdig en gemakkelijk in gebruik. Daarnaast is het prettig dat de machine behoorlijk stil is, alleen het centrifugeren van een vollere trommel maakt enigzins meer geluid. Het is ook prettig dat, door de mogelijkheid voor centrifugeren bij 1200 en 1600 toeren (en lager), het restvochtgehalte laag is en mijn wasdroger veel sneller klaar is dan voorheen.

23Marco 14-02-2012
Geschreven voor: Bosch Logixx 8 VarioPerfect

Mijn oude trouwe bosch is defect gegaan (19 jaar oud) jong gezin snik.met zo ervaring deze bosch gekocht op de positieve beoordelingen !tot nu toe zeer tevreden,en hij is lekker stil,makkelijk in gebruik !in een woord super machine.let wel op de 10 jaar garantie is alleen op de motor ! je moet het wel activeren op de bosch site.kortom ik hoop dat deze 20 jaar word !?gekocht bij bcc,prima service,je krijgt een sms wanneer die komt en welke tijd super.