ASKO W2084C.W/1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ASKO W2084C.W/1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**h@Y**o.com 05-10-2023

Deze wasmachine verscheurt bh's!

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/1

Deze wasmachine verscheurt bh's! Al snel ontdekte ik scheuren in mijn nieuwe waszakken, waar ik mijn bh's in was. Deze zijn bijzonder stevig, maar desondanks zijn er twee beschadigd: bij een was de band ingescheurd en bij de ander was de stof totaal opengereten. De fabrikant beweerde dat ik bh's alleen zou mogen wassen in een wasbal, terwijl in hun eigen handleiding staat dat ze in een waszak moeten. Men kon technisch geen mankement vinden, maar mijns inziens is er toch echt iets niet goed als je wasgoed er gescheurd uit komt. Uiteindelijk was er geen andere keus dan de koop te ontbinden.

Minpunten

• Beschadigt je wasgoed!

Dianca 21-01-2021

Veel lawaai en weinig keuze programma’s

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/1

Een asko wasmachine gekocht omdat het een van de betere machines zou zijn.
Wasmachine wordt hier boven gemiddeld gebruikt en gaat niet zo lang mee. Gekozen voor een asko omdat bij deze machine geen vuil tussen het rubber van de deur kan gaan.
Maar helaas NIET tevreden ik zal nooit meer een asko kiezen om 3 redenen
1 maakt zoveel herrie dat ik hem s’avonds en snachts niet aan kan zetten omdat je dan geen oog dicht doet.
2 te weinig programma keuze. Je kan geen kort programma kiezen met hoog centrifuge toerental.
Dus of je moet de was halfnat in de droogtrommel doen of een programma van minimaal 1,5 uur kiezen.
3 machine “zingt” tijdens draaien. Hiervoor monteur geweest al in de eerste week. Riem vervangen maar niet over zou in de loop van de tijd wel over gaan.
Dus in de eerste week al veel spijt van deze aankoop, helaas......

Minpunten

• Veel lawaai
  • Weinig programmakeus
  • “Zingend” geluid
  • Lastig te bedienen

Officiele reactie van Atag 22-01-2021

Beste Dianca,

Bedankt voor uw eerlijke mening. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over deze wasmachine. Mocht u het niet vertrouwen en verwacht u dat er iets technisch niet in orde is, neem dan contact met ons op. De medewerkers van onze klantenservice zijn u graag van dienst.

Groet Heidi
Webcareteam ASKO