LG F 4 DN 508 S 1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F 4 DN 508 S 1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

ilona 04-05-2023

Werkt gewoon goed

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Heb dit apparaat nu bijna een jaar en ben er tevreden over.
Het apparaat is fijn stil en de piepjes van het instellen en eindsignaal kunnen uitgezet worden. Wast en droogt gewoon goed. Er zijn aardig wat keuzes uit wasprogramma's door de bijbehorende app.
Eenvoudig in gebruik.
Een heel goed apparaat voor een klein huishouden.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te bedienen

Sam1931 15-06-2020

Positief verrast

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Twee weken geleden hebben wij deze wasmachine binnengekregen en we zijn positief verrast. Nooit eerder rook onze was zo lekker en schoon! Zelfs met het korte TurboWash programma van 30 minuten worden vlekken gemakkelijk verwijderd en ruikt de was heerlijk.

Bovendien heeft deze wasmachine ook een droogfunctie. Hierdoor heeft u nu geen wasmachine én droger meer nodig wat scheelt in ruimte. Tevens is het design van de wasmachine ook compact, hedendaags en strak. Zo steekt de wasmachinedeur niet uit en alle functies zijn gemakkelijk te vinden en bedienen.

Ook ben ik erg te spreken over het AI DD-systeem van de LG-wasmachine. Door dit systeem wordt alle wasgoed nauwkeurig afgewogen en worden de type stoffen van het wasgoed geïdentificeerd. Hierdoor krijgt elke was zijn eigen unieke wasprogramma.

Tot slot ben ik helemaal fan van de SmartThing app. Door middel van de app kan je van een afstand je was aan zetten. Zo kon ik vanaf mijn werk de wasmachine aanzetten en was het programma voltooid toen ik thuis kwam. Ik kon het toen meteen ophangen.

Pluspunten

• design
  • geuren
  • app

Minpunten

• lang droogprogramma

Marion 12-06-2020

Fijn Apparaat!

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Dit product mocht ik testen. Ten eerste was het al erg fijn om een droger te hebben omdat ik normaal gesproken de was ophang om te drogen. De machine is heel erg stil waardoor ik hem ook in de nacht aan kon zetten, ideaal! Ook zijn de programma's die je kunt kiezen erg duidelijk en gemakkelijk in te stellen. Wat ik ook erg leuk en makkelijk vond is het gebruik van de app op je mobiele telefoon, zo kon ik wanneer de machine klaar was, deze uitzetten op mijn mobiele telefoon. In het begin ruikt de machine en daardoor je was een beetje naar plastic, maar dat zal nieuwigheid zijn denk ik. Al met al ben ik heel tevreden over dit apparaat en zou ik hem zeker aanraden. Een volle machine duurt met wassen en drogen achter elkaar ongeveer 7,5 uur.

Pluspunten

• Erg stil
  • Bediening via app op je mobiele telefoon
  • Ziet er mooi uit
  • Prijs is prima
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Ruikt in het begin erg chemisch
  • Redelijke lange was + droogtijd

ursje71 10-06-2020

Mooie machine.

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Ik heb deze machine getest en hij beviel goed. De installatie was erg makkelijk, alleen het verbinden met de app ging niet goed. Dit stond niet duidelijk in de gebruiksaanwijzing dus dit was vervelend. Maar als die eenmaal werkt dan is het erg fijn. Je krijgt een melding zodra de wasmachine klaar is. Dan is het wel verstandig om gelijk de was er uit te halen want anders komt het er erg gekreukt uit. De wasprogramma's op de wasmachine werken allemaal goed en de was is schoon en fris. Ook is het handig dat je hem thuis kan inpakken en dan later via de mobiel aanzetten. Alleen het programma met drogen werkt niet helemaal perfect want de was is niet helemaal droog.

• Makkelijke bediening

Minpunten

• Connecten met de app

Chandd 10-06-2020

De moderne was-/droogmachine!

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Na jarenlang een gewone wasmachine gebruikt te hebben, mocht ik voor het eerst een was-/droogcombi gaan gebruiken. Vanwege gebrek aan ruimte is het ideaal dat ik twee in één heb. Naast dat het een combinatie wasmachine betreft, heeft dit apparaat allemaal handige snufjes waardoor ik dit product nog meer kan aanraden.

Voor de basis kan meteen gezegd worden, de machine wast prima! Er zijn verschillende programma's voor verschillende wasjes. De machine doet wat hij moet doen. Wat ik zo fijn vind aan het apparaat is dat de wasmachine een ingebouwd programma heeft wat kan detecteren wat voor was je hebt. Hierdoor rekent de wasmachine uit hoe lang hij moet wassen. Scheelt weer zoeken dus!

Er is ook een programma waarbij wassen en drogen direct na elkaar gebeurd. Handig voor als je de deur uit moet dus. Eén van de fijnste functies vind ik toch wel de smartapp. De wasmachine kan worden aangesloten op het internet. Hierdoor kan je de wasmachine van een afstand aan en uit zetten. Dit is voor mij wel handig omdat ik veel moet reizen voor werk. Het is ook handig dat je een notificatie op je mobiel krijgt als de was klaar is. Ik ben nogal warrig, dus hierdoor vergeet ik niet de was uit de trommel te halen.

Het drogen gaat ook goed! Tot nu toe heb ik mijn was nog niet helemaal kastdroog gekregen met één droogronde. Dit moet vast wel lukken als ik de machine nog een keer aan zet. Echter scheelt het een heleboel droogtijd aan het rekje. Mijn was is hierdoor ook zachter. De eerste keer komt er een vreemde lucht van de was, maar na een paar wasjes verdwijnt deze.

Tot slot vind ik het erg prettig dat de machine een stuk stiller is dan de vorige apparaten die ik heb gebruikt. Ondanks de sterke performance lukt het alsnog de aantal decibellen omlaag te halen.

Al met al kan ik dit product zeker aanraden!

Pluspunten

• A.I. Programma (weegt de was)
  • SmartApp met herinnering en besturing
  • Laag geluidsniveau
  • Wassen en drogen in één programma

Minpunten

• Eerste keer vreemde lucht
  • Droogt niet volledig

Dean 04-06-2020

Makkelijk in gebruik, maar programma's duren lang

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Ik heb de machine nu een paar weken. Als je weinig ruimte hebt thuis voor een aparte droger én een aparte wasmachine. Dan is deze combinatie handig. Je hoeft met het programma 'wassen en drogen' maar één keer je was er in te doen en als het programma klaar is, dan is je was niet alleen schoon, maar ook super droog. Heel handig. Probleem is wel dat dit programma ongeveer 6 uur duurt. Ik vind dat lang, vooral als je snel wilt. De programma's zijn over het algemeen lang. Je kan wel een kort wasprogramma draaien, maar dat duurt al 30 minuten. Wat de machine wel aanbiedt, zijn nieuwe wasprogramma's die je kan downloaden via je app. Heel handig. En hierdoor is het was-en droogaanbod heel uitgebreid. De anti-allergie modus is daarnaast heel effectief voor als je last van allergieën hebt. Ik raad het product aan als je weinig ruimte hebt in huis voor twee machines, een uitgebreid aanbod van wasmachines op prijs stelt én je een machine zoekt die effectief is en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• anti-allergie modus
  • downloaden van wasprogramma's
  • via de app kan je je was in de gaten houden

Minpunten

• programma's duren lang
  • branderige geur bij de droger in het begin
  • bij het droogprogramma is de was vaak kreukerig.

lies52 03-06-2020

Luxe was- droogcombinatie

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Ik ben blij met deze was- droogcombinatie. Hij wast de was schoon. Zojuist nog een wasje eruit gehaald en alles is weer lekker fris en schoon. Ik vind de programma’s fijne was en snelwas zeer fijn. Respectievelijk 45 en 30 minuten. Daarbij kun je de temperatuur en de toeren ook nog aanpassen (dit kan bij alle programma's). Maar ook de overige programma’s zijn fijn. Persoonlijk gebruik ik minder de combinatie wassen en drogen tegelijk. Dit komt omdat ik niet alles in de droger wil drogen. Ik was dan eerst, haal de stukken eruit die ik buiten wil drogen en zet dan het droogprogramma aan. Ook dit kun je weer op verschillende manieren gebruiken. Eerlijkheidshalve moet ik zegge dat ik denk dat deze machine lastiger is voor ouderen mensen. Mijn mama is 87 en zij zou deze verschillende programma’s en knoppen moeilijk snappen ondanks ze nog erg vitaal is. Maar goed, voor mij een prima machine. Een machine die kan wassen én drogen vind ik super ideaal. En ik denk dat er nog veel meer mogelijkheden zijn die ik in de toekomst zal ontdekken.

Pluspunten

• twee in één
  • veel soorten programma's
  • mogelijkheid om zelf programma's te downloaden

Minpunten

• redelijk ingewikkeld voor ouderen
  • soms kiest de machine een programma van ruim 4 uur

Janna89 02-06-2020

stille machine, programma's duren lang

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

Ik heb deze machine nu een paar weken in huis staan en heb inmiddels al aardig wat wassen gedraaid en gedroogd. Het is voor het oog een mooie machine met duidelijke aanduidingen van wat de mogelijkheden zijn. De machine is makkelijk te bedienen en kan ook met je mobiele telefoon aan gezet worden. Ik vond het vooral handig om op mijn telefoon te kunnen zien hoe lang de machine nog nodig had om het programma te voltooien. Als de machine klaar is krijg je een melding op je telefoon. De machine heeft veel verschillende programma's en doordat het een smart wasmachine is berekent hij zelf hoe lang hij nodig heeft om een programma te voltooien. Dit is iets wat mij wel tegenvalt, de machine heeft soms meerdere uren nodig om een was te draaien. Een kort programma is er wel maar deze is meteen wel heel kort, 30 minuten. Het programma wassen en drogen in één is een programma wat mij niet goed is bevallen, de machine is dan zomaar 7 tot 8 uren bezig om je was schoon en droog te krijgen. De was komt er dan wel kurkdroog uit maar is heel erg gekreukt. Al met al ben ik wat wassen betreft wel tevreden over deze machine maar ik heb toch liever een wasmachine en droger apart van elkaar.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • stille machine

Minpunten

• programma's duren erg lang

Vismanso 02-06-2020

Perfect product voor een klein huishouden

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

De was droogcombinatie heb ik nu al weer zo'n 2,5 week in bezit. Voorheen had ik een wasmachine en een droger die redelijk verouderd waren. Het fijne aan deze machine is dat mijn vorige machine nu in 1 machine zitten! Het wassen en drogen in 1 machine vind ik een perfecte uitvinding. De eerste paar keer kwam er wel een vreemde brandlucht van de was af, maar dit schijnt normaal te zijn bij nieuwe machines. Het product is relatief goedkoop als je het vergelijkt met 2 machines kopen. Wat ik zelf ook erg handig is het contacten met de Wifi - via de app kan je het wasprogramma in de gaten houden. De machine kan ook zelf het programma kiezen aan de hand van hetgeen er in de wasmachine gelegd wordt. Naar mijn weten is dit goed gegaan. Het product raad ik zeer zeker aan voor de kleinere huizen of de drukke huishoudens.

Pluspunten

• Wassen en grogen in één
  • Via de applicatie contacten
  • Weinig geluid komt er van de machine af

Minpunten

• Was niet altijd perfect droog
  • Eerste keer vreemde brandlucht

Melvin105 01-06-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: LG F 4 DN 508 S 1

De LG wasmachine en droger is een fijn apparaat. Hij is voorzien van alle gemakken; wifi(bediening met telefoon), stoomprogramma's, gemakkelijke bedieningspaneel en ziet er ook nog netjes uit.
De afgelopen weken hebben wij deze machine getest en onze indruk is over het algemeen erg goed. De wasprogramma's gaan op gewicht waardoor het programma veelal een stuk sneller is dan standaard programma's op andere wasmachine's. Het was-droogprogramma is wisselend bevallen. Bij een kleine was gaat dit goed, bij een grotere was is de was niet altijd even droog of niet zo zacht als dat het uit een normale droger zou komen. Als je daarnaast kiest voor een los was en droog programma is het een stuk sneller klaar(scheelt zo 2 uur).
De SmartThinq app is wel erg fijn in gebruik. Op afstand krijg je een melding dat de wasmachine klaar is maar ook stel je hier de machine mee in en aan.

Pluspunten

• van alle gemakken voorzien
  • zuinig energieverbruik

Minpunten

• was droog programma duurt erg lang