Bosch WAE28160

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Corrie2009 29-06-2009

Niet tevreden
Mijn ervaring is dat de was absoluut niet schoon wordt. Er komt zo weinig water in de machine dat het ook niet fris ruikt na afloop. Gebruik hetzelfde wasmiddel als in mijn vorige machine. Heb het op alle manieren geprobeerd. Kleine hoeveelheden. De knop vlekken ingedrukt, intensief wasprogramma etc. Ik vind het was resultaat bedroevend!
Alle vlekken en vlekjes zitten er nog precies op zoals je het erin stopt.
Het gepiep na afloop zou me niet storen als de was schoon was!

A2P 19-10-2008
Geschreven voor: Bosch WAE28160

Nadat onze vorige wasmachine de geest gaf, zijn we via Kieskeurig.nl bij een internetwinkel belandt voor deze Bosch 28160. Lekker grote trommel, makkelijke bediening. Was wordt ook droog genoeg om daarna op te hangen.

Minpuntjes: 1. de hinderlijke piepjes die je om de zoveel minuten vertellen dat 'ie klaar is. Schijnt uit te kunnen, maar dat is ons nog niet gelukt. 2. de tip toetsen werken erg licht. Deze knopjes zijn dus niet 'dreumes-proof'. Met een kleintje in de buurt moeten we af en toe opletten dat het gekozen programma nog steeds aan staat.

Deze minpunten mogen uiteindelijk de pret niet drukken. We zijn tevreden met deze wasmachine!

van rooijen1 19-10-2007
Geschreven voor: Bosch WAE28160

nadat mijn vorige wasmachine een zanker na13 jaar trouwe dienst veel klachten kreeg moest ik opzoek naar een nieuwe. deze machine stond in de reviews goed aangeschreven en ik wilde geen machine met een display en allerlei programma's die ik toch niet gebruik. Deze machine nu 2 maanden in mijn bezit en bevalt prima. goede wasresultaten en de was komt er droog genoeg uit. een goede kwaliteit/prijs verhouding dus

Jakeske 08-06-2007
Geschreven voor: Bosch WAE28160

Nadat ons oude toestel stuk is gegaan, hebben we dit toestel gekocht. We zijn er zeer tevreden over prijs/kwaliteit uitstekend. Wast zeer goed, is zeer stil, kortom het ideale toestel voor iemand die niets van vele knopjes moet hebben.

judith_ned 03-04-2007
Geschreven voor: Bosch WAE28160

Ik ben zeer tevreden over deze was automaat.hij wast goed schoon en maakt weinig geluid.Voor deze prijs een goede wasautomaat.

jeanette_nl 06-08-2006

was aan een nieuwe machine toe,nadat mijn siemens na 16 jaar goed draaien
klachten kreeg. heb gekozen voor deze Bosch omdat de fabrikant het zelfde
is.een prima maschine weer dit keer !makkelijk in gebruik ,aan te raden voor
bejaarden die moeite hebben met allerlei knopjes en fratsen,ook erg geluids
stil,aan te raden voor flat bewoners zoals ik kortom ik ben er weer erg blij
mee en hoop er weer net zolang mee te doen!

marijke1967 29-04-2006
Geschreven voor: Bosch WAE28160

automaat is makkelijk in bediening niet te veel fratsen zoals een timer dat men
kan zien hoe lang het programma duurt vind ik persoonlijk niet interessant.
Automaat geef zelf het toeren aantal van centrifuge aan, zodra de automaat
wordt ingeschakeld, dit kan je zelf met de tiptoetsen veranderen in hoger of
lager aantal. Als de automaat klaar is gaat er een belletje af, dit kan men ook
uitschakelen. Sinds Dinsdag in bezit een keer of 5 meegewassen en ben er zeer
tevreden over