LG GC3V709S1

• Test panel 8,3 dec 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GC3V709S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

André van E 12-01-2022

LG GC3V709S1 is een echte aanrader

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Dit product een paar weken mogen testen.

Wat me als eerste opviel aan de wasmachine is dat de machine veel programma's heeft. Dit zou je zelfs nog kunnen aanvullen via de LG ThinQ app. Via de app kan je een andere programma kiezen die niet op de wasmachine zelf staat. Nog een voordeel van de app is dat je kan zien hoelang het nog duurt totdat het programma is afgelopen.

Een pluspunt van de wasmachine is dat er een turbowash programma opstaat. Met deze functie kan je een was wassen in 39 minuten. Dit hebben we vooral gebruikt op de dagen dat we veel was hadden. Ook de inhoud die erin past is ons goed bevallen. Het is een wasmachine waar 9 kg in kan. Vanaf de buiten kant maar ook aan de trommel zelf zou je niet kunnen zeggen dat daar zoveel was in zou kunnen.

De was is ook echt binnen de aangegeven tijd echt klaar. Bij onze vorige wasmachine gaf de wasmachine aan dat het nog 1 min zou duren, maar dit duurde in werkelijkheid langer. Bij de LG GC3V709S1 is de was ook daadwerkelijk klaar binnen de aangegeven tijd.

Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Turbowash
  • Connect met de LG thinq app
  • Maximale belading

Hatice Bayram 09-12-2021

Goede kwaliteit en een mooie prijs!

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Ik heb dit product een paar weken mogen testen en ik ben erg opgetogen over de machine. Waarom ik er tevreden mee ben is omdat de wasmachine erg veel mogelijkheden heeft, Deze wasmachine heeft overigens ook een eigen app. Bij mijn oude wasmachine moest ik telkens mijn kinderen vragen om te checken of de wasmachine was gestopt en dat hoeft bij deze wasmachine niet aangezien ik dat gewoon in de app kan zien. . Deze wasmachine heeft veel wasprogramma's, de TurboWash en Anti-Allergie heb ik het meeste gebruikt. De TurboWash vond ik erg fijn omdat die licht bevuilde kleding snel (39 minuten) kan wassen. Anti-Allergie vond ik vooral erg fijn omdat het veel voorkomende allergenen verwijderd. Deze wasmachine heeft een erg goede dispenser. De dispenser heeft 3 verschillende vakken, zoals: 1. Wasmiddel vak voor de hoofdwas 2. Wasmiddel vak voor de voorwas 3. Compartiment voor wasverzachter Helaas had mijn oude wasmachine maar 2 vakjes dus vond ik het een pluspunt dat deze wasmachine er 3 heeft.
Deze wasmachine heeft ook een AI DD programma die zorgt voor de juiste draaiing van de trommel deze werkt bij een was programma Katoen, Mix en Easy Care. Ik was erg onder de indruk over de wasprogramma's "Anti-Allergie" en "Nachtprogramma". Het wasprogramma Anti-Allergie verwijdert allergieën dit beviel mij heel erg aangezien mijn kinderen allergieën hebben. En heeft ook een grote trommel van 9 kg. Wat ik jammer vond van deze wasmachine is dat het maar 1400 toerentallen heeft. Erg onhandig in de winter vooral als je geen wasdroger hebt.

Pluspunten

• 9 kilo
  • prijs

Minpunten

• 1400

e********@g******** 24-11-2021

Modern, zuinig en wast bergen kleding weg

Geschreven voor: LG GC3V709S1

In het kort: wat een ontzettend fijne wasmachine met veel laadruimte, keuze uit diverse wasprogramma's en daarnaast een handige App.

De wasmachine is gemakkelijk in gebruik. Door zijn grote deur is hij gemakkelijk in en uit te laden. De TurboWash optie is handig wanneer je op een dag snel meerdere wassen wilt draaien. Ideaal voor een gezin, of in ons geval, een stel met een (harige) hond die van water houdt, waar heel wat handdoeken aan te pas komen.

De was ruikt heerlijk fris wanneer hij eruit komt. Ook de wasmachine zelf blijft fris ruiken na een maand intensief gebruik.

De wasmachine heeft een moderne look met zijn zwarte deur en moderne bedieningspaneel. Met de app kun je in de gaten houden hoe ver het programma is (erg handig wanneer hij in de kelder staat) en kun je zelfs je wasmachine een naam geven. :-)

Daarnaast is de wasmachine zeer energiezuinig, ook een pre voor ons.

Pluspunten

• design
  • laadvermogen
  • beschikbaarheid app

Kathleen 14-11-2021

Moderne wasmachine

Geschreven voor: LG GC3V709S1

De LG GC3V709S1 voldoet aan alle verwachtingen. Zo kan je makkelijk een grote handdoeken was wegwassen (max. 9kg). Maar ook een kleine handwas is zo gedaan. De deuropening is groot en daardoor handig tijdens het gebruik.

Er zitten tal van wasprogramma's en combinatie van programma's op. Even wennen in het begin, maar vaak gebruik je toch dezelfde programma's. De steamfunctie is zeker een handige functie. Het geeft een nog schoner en frisser gevoel, aan bijvoorbeeld de handdoeken.

Het geluidsniveau is goed en zeker stiller dan wasmachines van 5 jaar oud.

De strakke vormgeving van de machine is erg mooi. Het bedieningspaneel valt mooi weg in het design.

Enige nadeel is dat de wasmachine bij het starten van een aantal programma's eerst gaat wegen hoeveel kilo aan wasgoed er in zit. Door het draaien gaat het wasmiddel (als je gebruik maakt van een bolletje) al door de was heen.

Maar al met al een super mooie wasmachine. Er is ook een app beschikbaar, maar hiervan heb ik nog geen gebruik gemaakt.

Pluspunten

• Stil
  • Steamfunctie
  • Trommelinhoud (max. 9kg)
  • Veel wasprogramma's

Minpunten

• Machine weegt de hoeveelheid was
  • Veel wasprogramma's

Charissa1976 31-10-2021

Prima wasmachine!

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Wij hebben de wasmachine een aantal weken mogen testen. Wat meteen opviel is het strakke design. Daarnaast is de wasmachine opvallend stil, alleen bij de watertoevoer in het begin van het programma hoor je een terugslag in de machine.

Capaciteit
Heerlijk dat in deze wasmachine 9kg aan was gewassen kan worden. De trommel ziet er niet veel groter uit dan die van onze huidige wasmachine (8kg) maar bij het inladen merk je het zeker. Alle beddengoed past er makkelijk in.

Functies
De wasmachine heeft veel verschillende functies. De functies die wij voornamelijk hebben gebruikt zijn; katoenprogramma, Turbowash van 39 minuten (max. 5 kg) en Handwas/ Wol programma. De functies zijn handig in te stellen d.m.v. een draaiknop. Andere opties zoals tempratuurinstelling, voorwas, aantal toeren voor centrifuge worden via een touchscreen ingesteld.

Bij alle wasmachines die wij hebben gehad was het aantrekkelijk is dat er veel functies op zitten, maar uiteindelijk gebruik je maar een paar functies continue. Bij deze LG is het jammer de het maximaal aantal toeren 1400 is. 1600 toeren zou een fijne aanvulling zijn. Dit scheelt tijd en energie bij het drogen.

Een fijn idee is dat de wasmachine de stoffen herkent en hier het wasprogramma op aan past. De duur van een programma varieert daardoor. Het katoenproramma (volle belading) op hogere tempraturen duurt vrij lang; 3 tot soms 4 uur. Ook het ECO-programma neemt veel tijd in beslag, maar dit is meestal het geval bij ECO-opties op apparaten.

ThinQ
Ik moest tijdens het programma soms checken of de wasmachine nog wel aan stond, zo weinig geluid maakt de machine. Daar is de ThinQ-app makkelijk voor. Verder zie ik geen meerwaarde in de app. Misschien wel als je meerdere LG apparaten in gebruik hebt.

Conclusie
Deze LG wasmachine doet wat hij moet doen; schoon wassen. Fijn dat de machine zo stil is. Jammer dat er geen hoger toerental is voor de centrifuge.

Pluspunten

• stil
  • capaciteit van 9 kg
  • herkenning van materialen
  • mooi design

Minpunten

• max 1400 toeren
  • lang ECO-programma

Nicole 31-10-2021

Ideale wasmachine, zeker bij huisdieren

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Ik heb deze wasmachine een aantal weken getest. De wasmachine bevalt me zeer goed.

De wasmachine heeft een grote trommel met zwart glas. Het uiterlijk vind ik mooi. De installatie van de wasmachine ging snel. De wasmachine heeft een grote trommelopening en volop ruimte voor veel was: 9 kilogram. De wasmachine past bij het katoenprogramma de duur van het programma automatisch aan op de hoeveelheid was die er in zit.

De knop voor de wasmachines draait makkelijk en laat het programma waar je bent oplichten. Dit is duidelijk. Ik heb twee katten die op beddengoed en kleding de nodige haren achter laten. De stoomfunctie heeft een groot voordeel, er worden met dit programma duidelijk meer haren verwijderd. De was komt er vrijwel droog uit. Dit is erg fijn.

Ook kan een turbowash programma gekozen worden, wat maakt dat dat de was in 39 minuten al schoon is en afgerond is. Met de drukknoppen zijn meer opties te kiezen.

De handleiding is duidelijk en uitgebreid. Hierdoor is er nog meer uit de mogelijkheden van de wasmachine te halen. Het contact maken met de wifi functie wordt goed in instructie uitgelegd. De app is erg fijn. Hierdoor krijg ik een bericht zodra de was gereed is en opgehangen kan worden. Dit scheelt aanzienlijk in de kreukels in de kleding. Ook het op afstand aanzetten van de wasmachine is super.

Pluspunten

• Grote laadruimte en grote opening
  • mooi design
  • Op afstand te bedienen met een app
  • Verwijdert veel haren bij katten
  • Bericht via app wanneer was gereed is

Minpunten

• Geen binnenverlichting
  • Wifi niet met 1 knop aan en uit te zetten

Daniqueh 30-10-2021

Super wasmachine voor grote en kleine wasjes!

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Ik heb de LG wasmachine nu een aantal weken mogen testen en vind het een super fijne machine! Ik vind het design erg mooi, de trommel is van zwart glas en ook het bedieningspaneel vind ik er erg strak uit zien.

De capaciteit van de wasmachine is ook uitstekend! Hij is erg ruim en er past gemakkelijk heel erg veel was in een keer in. De trommel heeft een inhoud van 9KG! Dit scheelde mij heel veel tijd, aangezien mijn oude wasmachine lang niet zoveel in een keer kon wassen. Ook de wasprogramma’s zijn heel erg uitgebreid. Ik heb zowel licht vieze was gewassen als wat zwaarder bevuild, en beide wasjes kwamen er zeer fris en schoon uit.

De centrifuge functie is ook uitstekend, bij mijn oude wasmachine kwam de was er vrijwel altijd nat of heel erg vochtig uit. Dit was voor mij dus ook echt een verademing toen de was er zo goed als droog en bijna kreukelvrij uit kwam! Ook is de wasmachine heel erg stil, je hoort hem bijna niet wassen. Dankzij de turbowash functie is de was binnen een uur helemaal fris en schoon!

De wasmachine heeft een Al Direct Drive functie, deze herkent de kleding en past hier meteen het programma op aan. Dat vind ik ook erg fijn werken. Met de Steam+ functie heb je minder kreukels en minder bacteriën in de kleding. Dit vind ik vooral heel erg fijn aangezien ik eczeem heb, ik krijg hier veel minder huid irritatie van!

Al met al; ik zou deze wasmachine zeker aanraden als je opzoek bent naar een fijne en goede wasmachine!

Pluspunten

• Steam+
  • Meerdere programma's
  • Al Direct Drive herkenning
  • 9 KG trommel
  • Strak design

Minpunten

• 1400 RPM

TomTest 28-10-2021

Snel en stil een berg frisse was

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Waar moet een goede wasmachine aan voldoen?

Goed wassen natuurlijk!

Capaciteit
Het valt meteen op hoe ruim de trommel en trommelopening is waardoor je met twee handen zo een berg was naar binnen werkt. Met de trommel van 9KG slokt hij zo een weekvoorraad aan was op. Of ja, met onze hoeveelheid in 2 á 3 trommels.

Wasresultaat
We gebruiken met name wascapsules en af en toe vloeibaar wasmiddel in een wasmiddelbol.
Al onze was is er zeer fris uitgekomen. Zowel in grote hoeveelheden als kleinere. Zwaarder bevuild of lichter bevuild. Het wasresultaat is gewoon zeer goed te noemen. Ook de centrifuge werkt uitstekend. Het valt op dat de wasmachine zeer stil is en dat de was er goed droog uitkomt. Alhoewel het wasresultaat het belangrijkst is, is het geluidniveau wat mij betreft een sterke pre.

Programma's
Gelukkig is het de langzaamste niet want met de turbowash programma's kun je er voor kiezen om de was binnen een uur gedraaid te hebben.

Bij het katoen programma wordt er een automatische inschatting gemaakt van de hoeveelheid was en de benodigde wastijd. Ook dit kan verkort worden middels een turbowash optie. Bij het gewone turbowash programma wordt er binnen 39 minuten een was voltooid met een centrifugestand van 1200. Hier kunnen verdere aanpassingen aan gemaakt worden waardoor de was verder verkort of wat langer duurt. Bij katoen kan er 9KG gewassen worden. Bij sommige andere programma's dient er met een kleinere lading gewerkt te worden. Het loont zich hierom zeker om in het begin het programma schema in de handleiding goed te bestuderen. Het aantal programma's en opties is zeer uitgebreid. Desgewenst kan er nog een nieuw programma toegevoegd worden d.m.v. download optie.

Stoomwassen - met een beperkte was - zorgt inderdaad voor een minder gekreukte was.

Bediening
De wasmachine is intuïtief in de bediening. Momenteel heb ik een LG met een groot paneel met tiptoetsen. Bij deze machine is er een draaiknop. Wat mij betreft werkt de draaiknop gewoon erg fijn. Hier dien je tiptoetsen te gebruiken voor extra opties. Eenmaal indrukken of ingedrukt houden om te wisselen tussen de beschikbare opties. Dankzij de fijne draaiknop valt het vooral op dat de tiptoetsen inderdaad wat minder gebruiksvriendelijk zijn, maar het is gewoon een kwestie van wennen.

Wifi
Er is een wifi functie beschikbaar op deze wasmachine. Helaas konden we hier geen gebruik van maken gezien we verbinding maken met een 5GHZ netwerk via ons modem. De LG ThinQ app gaf aan dat dit niet ondersteund werd. Je kunt dus in ieder geval programma's downloaden en de wasmachine op afstand bedienen. In dit geval heb ik hem dus alleen 'ouderwets' bediend. Wat mij betreft geen groot gemis maar ik kan me voorstellen dat een reminder dat de was klaar is wel handig kan zijn bijvoorbeeld.

Ik heb deze review geschreven als onderdeel van een testpanel. Ik schrijf dit echter onbevooroordeeld: ik zou deze machine zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe wasmachine. Kortom biedt de LG veel waar voor zijn geld.

Pluspunten

• Stil
  • 9KG
  • Turbowash programma / optie

Minpunten

• Tiptoetsen voor extra opties
  • Wifi niet met 5GHZ netwerk

Nessieb 26-10-2021

Nessie's testen is weten

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Titel: nessies testen is weten
Cijfer: 8

Testen is weten als motivatie wilde ik de LG TinQ wasprogramma en de smart futuristische wasmachine zelf wel uitproberen.. nadat ik de LG GC3V709S1 klaar voor gebruik had ( dankzij de bezorgers) ...ben ik gelijk de app gaan downloaden tjaaaa je hebt niet voor niks een smart wasmachine als testproduct dacht ik... en als eerste wasje heb ik voor de U vormige voedingskussen gekozen. Deze raar fluffy gevulde maar o zo handige kussen is onontbeerlijk voor mij tijdens mijn slaap. Deze o zo fragiele gebruiksvoorwerp durfde ik wel aan de test wasmachine toe te vertrouwen . De LG GC3V709S1 is tenslotte volgens nieuwste innovaties ontwikkeld.
De Turbowas is met recht Turbowas . Ergens dacht ik dat de optie "vergeten een wasgoed toevoegen' een soort verkooppraatje was . Tot mijn grote verbazing heb ik toch nog een kussensloop erbij kunnen gooien.
Mijn opmerkingen en aanmerkingen;
Uitstekende gebruiksgemak ,de grote knop die duidelijk *verlicht* aangeeft welk programma je wilt. met de mogelijkheid de juiste tempratuur en centrifuge toerental zelf aan te passen,
Mijn favoriet is de Turbowash...woooooow schoon in een een mum.
Met de *uitste*l programma heb ik de Wasmachine op katoenprogramma gezet, 10 uur later zou de was klaar zijn ....tot mijn verbazing was de was om 10 uur klaar ipv 12 in de middag. Zo kwam ik er achter dat ik zelf in de timing beter moest opletten.,maar dit is toch fantastisch ? Je zet gewoon je wasmachine als je alarmklok klaar.,hoe ideaal is dit🤩

+ Turbowas is perfect
+ uitstel programma is perfect
+grote trommel inhoud JIPPIIIIIEEE ; groter betekent niet volstouwen ook een grote vulinhoud heeft zorg en care nodig!!
+ Katoen of wasgoed die op hoge tempratuur gewassen moeten / kunnen worden doet de LG GC3V709S1 met alle gemak.
+ kleine wasjes ook prima te doen met de korte programma.

-- Grote laaddeur is naar mijn smaak te donker , doorzichtige deurglas zou beter in functie zijn.
-- geen binnevnerlichting. Anno 2021 geen overbodige luxe. Was wenselijk
-- tijdens t centrifugeren maakt hij een soort aanvlieg geluid. ik vind dat hinderlijk.
-- de nachtprogramma extra stil is niet stil zoals gezegd en de programma duur van 3 uur vind ik geen zuinige idee van 'even 'de was doen.
-- de app TinQ is niet aan digibeets onder ons besteed. voor mij wel even puzzelen geweest maar ik kan mij voorstellen dat een ander niet zelf eruit zou komen. .
-- WIFI, de mogelijkheid tot connectie met wifi kan wat mij betreft met een aparte zichtbare en fysiek bedienbare toets gebruiksvriendelijk worden gemaakt. een soort Wifi aan en uit knopje.

Pluspunten: Turbowas en stoomwas; uitsteltijd; grote laadvermogen; eco programma; dekens en andere dingen in en om je bed
Minpunten: zwarte deur; maakt lawaai tijden centifugeren; 1400 toeren is m.i. laag mag best naar 1600 toeren

Pluspunten

• Turbo was 39
  • Smart was
  • Stoom functie
  • Grote trommel inhoud
  • "was toevoegen toets

Minpunten

• Centrifuge maakt lawaai
  • Geen binnenverlichting
  • Wifi is niet via 1 knop, dit is wat lastig

Nessieb 25-10-2021

nessies testen is weten

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Testen is weten als motivatie wilde ik de LG TinQ wasprogramma en de smart futuristische wasmachine zelf wel uitproberen.. nadat ik de LG GC3V709S1 klaar voor gebruik had ben ik gelijk de app gaan downloaden tjaaaa je hebt niet voor niks een smart wasmachine als testproduct dacht ik... en als eerste wasje heb ik voor de U vormige voedingskussen gekozen. Deze raar fluffy gevulde maar o zo handige kussen is onontbeerlijk voor mij tijdens mijn slaap. en zo een fragiel gebruiksvoorwerp durfde ik wel aan de test wasmachine toe te vetrtpiwen t is tenslotte volgens nieuwste innovaties ontwikkeld.
De Turbowas is met recht turbowas . Ergens dacht ik dat de optie was toevoegen ook een soort verkooppraatje . Tot mijn verbazing heb ik toch nog een kussensloop erbij kunnen gooien.
Mijn opmerkingen en aanmerkingen;
Uitstekende gebruiksgemak ,de grote knop die duidelijk verlicht aangeeft welk programma je wilt. met de mogelijkheid de juiste tepratuur en centrifuge toerental zlf aan te passen,
Mijn favoriet is de Turbowash...woooooow schoon in een een mum.
Met de uitstel programma heb ik de Wasmachine op katoenprogramma gezet, 10 uur latr zou de was klaar zijn ....tot mijn verbazing was de was om 10 uur klaar ipv 12 in de middag. zo kwam ik er achter dat ik zelf in de timing beter moest opletten. maar dit is toch fantastisch je zet gewoon je wasmachine als je alarmklolje klaar. hoe ideaal is dit

+ Turbowas is perfect
+uitstel prgrm is perfect
+grote trommel inhoud JIPPIIIIIEEE{ groter betekent niet volstouwen ookgrote vulinhoud heeft zorg en care nodig!!
+ Katoen of wasgoed die op hoge tepratuur gewassen moeten worden doet de LG GC3V709S1 met alle gemak.
+ kleine wasjes ook prima te doen met de korte programma.

-- de Grote laaddeur is naar mijn smaak te donker , doorzichtige deurglas zou beter in functie zijn.
-- geen binneverlichting.
-- tijdens t centrifugeren maakt hij een soor aanvlieg geluid. ik vind dat hinderlijk.
-- de nachtprogramma extra stil is niet stil zoals gezegd en de duur van 3 uur vind ik geen zuinige idee van even de was doen.

Pluspunten

• Turbowas en stoomwas
  • uitsteltijd
  • grote laadvermogen
  • eco programma
  • dekens en andere dingen in en om je bed

Minpunten

• zwarte deur
  • maakt lawaai tijden centifugeren
  • 1400 toeren is m.i. laag mag best naar 1600 toeren

Marlies 25-10-2021

Aanrader

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Heel tevreden met deze Wasmachine. Gebruiksgemak en simpel vooral met gebruik van de LG ThinQ app. In deze app kan je verschillende programma's toevoegen, op afstand aanzetten en krijg je een melding als de machine klaar is en kan je je was er direct uit halen, dit is super handig wanneer je geen kreukels in je was wil hebben. Grote vulopening en erg stil, ook tijdens centrifugeren. Heel veel verschillende programma's waarbij de machine de was weegt, herkenning van kleding en daarna de was tijd aanpast. Ook een stoomprogramma aanwezig voor extra vuile was.

Pluspunten

• App LG ThinQ
  • kort programma
  • stil
  • grote vulopening en trommel

Minpunten

• te korte afvoerslang

Marleen 25-10-2021

Stille wasmachine met veel wasprogramma's

Geschreven voor: LG GC3V709S1

De wasmachine heeft een mooie en professionele uitstraling! Via de draaiknop en touchknoppen is het apparaat makkelijk te bedienen. Het heeft vele wasprogramma's, daarbij ben ik zeer tevreden over de TurboWash. Binnen 39 minuten is mijn was schoon en ben je klaar voor een volgende was. Zeker aan te raden als je meerdere wassen per dag moet draaien. De wasmachine hoor je nauwelijks en als je de App LG ThinQ installeert krijg je automatisch een melding wanneer de was klaar is, ideaal!

Pluspunten

• Stil apparaat
  • Melding via App als de was klaar is
  • Op afstand wasmachine aanzetten

gerdaterhaar 25-10-2021

Fijne wasmachine met handige app

Geschreven voor: LG GC3V709S1

Hele fijne wasmachine. Ziet er mooi uit met de glazen deur.
Er zit een handige app bij waarin je kunt zien hoelang de wasmachine nog bezig is. Ook krijg je een melding op je telefoon of zelfs op je smartwatch als het programma klaar is. Is voor mij heel handig want de wasmachine staat in de garage.
Je kunt ook in de app een ander wasprogramma downloaden. Op de wasmachine kun je deze dan ook selecteren. Je kunt ook tijdens het wasprogramma nog een vergeten kledingstuk toevoegen.
Er zitten genoeg programma's op o.a. een Turbowash die is snel klaar en een Nachtprogramma die extra stil is. Verder nog een Einduitstel zodat de wasmachine later start. Ook via de app kun je de wasbeurt starten. Ook zit er een programma Trommelreiniging op.
Voordat het programma begint wordt het wasgoed gewogen dus voor elke wasbeurt is de totale wastijd weer anders. Is vaak veel korter dan bij mijn oude wasmachine. En toch heelgoed schoon.
Er zit een stoomfunctie op voor hele vieze kleding.
Mocht er een probleem zijn met de wasmachine dan kun je de probleemoplossing op je smartphone bekijken via de app.

Pluspunten

• handige app
  • wast goed schoon in korte tijd
  • melding als wasprogramma klaar is
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• 1400 toeren