Inventum VWM9001W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VWM9001W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy & Mark 21-01-2023
Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Prima wasmachine, zeker voor die prijs, heel stil ook en wast goed schoon. Steamclean programma en vele andere keuze mogelijkheden!

Mars 09-01-2023

Super wasmachine

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Erg vriendelijk in gebruik. De machine is met het wassen ontzettend stil.
Dit was een aanrader van de medewerker van de winkel.
Erg veel opties incl. stoomfunctie!

r*********@g******** 01-11-2022

Aanrader in deze prijsklasse!

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Heerlijke stille machine met een goed was- en droogresultaat, zeker in deze prijsklasse. Veel wasprogramma’s en eenvoudige bediening. Verder goede garantievoorwaarden (10 jaar op de motor, overige onderdelen 5 jaar).

Pluspunten

• Stil
  • Wasresultaat
  • Droogresultaat
  • Zuinig

Minpunten

• Matige kwaliteit handleiding

j***********@h********** 23-08-2022

altijd weer blij met een nieuwe machine

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Zeer mooie machine om te zien en er zitten genoeg keuze programma's op. Machine geeft een signaal als de machine klaar is met zijn was. Aansluiting is gebeurd door de installateur en ook de nodige uitleg gekregen. Ook heeft hij de eerste was aangezet . Tevreden met de benadering en behandeling. Hoe de programma's werken moeten we dus nog even ontdekken. Ook zeer gemakkelijk op de site van INVENTUM de garantie van 2 naar 5 jaar kunnen omzetten.

Pluspunten

• geeft eindsignaal
  • mooi design en mooi afgewerkt

o*******@g******** 13-08-2022

toppert

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

top machine makkelijk in gebruik wast goed schoon stoom functie scheelt veel kreukels

Pluspunten

• Makkelijk menu
  • Goed schoon
  • bijna kreuk vrij
  • Trommel reiniging progamma

Minpunten

• Nog nx

t********@g******** 30-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Een paar dagen in bezit. Goede wasmachine met heel veel mogelijkheden en een grote trommel, zeker voor die prijs. Machine voelt stevig aan en is aardig stil. De wasprogramma's zijn makkelijk in te stellen, de programma's duren wel langer dan mij oude wasmachine. Het centrifugeren gaat goed met niet te veel geluid. En een garantie van 5 jaar erbij.

Pluspunten

• Wast goed
  • Is redelijk stil

Minpunten

• Niet te bedienen met een app.

v************@g******** 09-04-2022

solide machine voor een mooie prijs

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Solide wasmachine voor een zacht prijsje met 5 jaar garantie. Korte wasprogramma's mogelijk, hierdoor ben je met een standaard 40 graden wasje met een uurtje klaar. de machine is relatief stil en centrifugeert goed, wat weer resulteert in een korte draaitijd van mijn droger. Al met al een goede aankoop met minimaal 5 jaar zekerheid.

Pluspunten

• 9 kilo trommel
  • korte wasprogramma's
  • 5 jaar garantie
  • centrifugeert goed
  • solide gebouwd

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

I************@c******** 05-04-2022
Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Mooie vormgeving. Makkelijk instellen van programmas en stoomfunctie. Prijs kkwaliteit verhouding is goed. Grote trommelinhoud, werkt perfect. Precies zzoals we wilden.

Elisabeth Verpoort-Slingerland 13-12-2021

Mooie Inventum wasmachine voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Het is een heel mooie wasmachine! De verlichting in de trommel maakt de machine af. Er kan 9 kg in!!
Ik vind de prijs heel goed met de kwaliteit die je ervoor krijgt. Tegenwoordig hoef je geen Miele te kopen om een kwalitatief goed apparaat te hebben. Inventum is prima en straalt luxe uit.

Pluspunten

• 9 kg
  • mooi design

b******@h****** 07-11-2021

Goede wasmachine voor redelijke prijs

Geschreven voor: Inventum VWM9001W

Ik heb deze wasmachine gekozen omdat het in de 1e plaats een redelijke prijs was 499 euro.
Verder vond ik het bedieningspaneel eenvoudig te hanteren en de rvs trommel met beschermend wave model sprak mij wel aan.
Verder is de trommel groot voor 9 kg kleding en het digitale display geeft aan hoeveel tijd de was nog draait.
Verder zit er een programma bij welke je 1 keer per maand laat draaien om aangekoekt wasmiddel te verwijderen uit de machine.
Verder is het ENERGIE LABEL B wat tegenwoordig ook niet onbelangrijk is in deze dure tijden.