Bosch WAS28490

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS28490 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

raimond 21-10-2007
Geschreven voor: Bosch WAS28490

Na reviews gelezen te hebben en advies van onze witgoedhandelaar, hebben we deze machine aangeschaft.
Wat een verschil met ons vorige apparaat (10 jaar oude Blue air). Heel stil, snel, etc. etc.
En natuurlijk zeer veel mogelijkheden.

Normaal hoorden we aan het centrifugeren wel dat de machine klaar was, nu horen we dat totaal niet meer. Positief dus!

Ronald66 16-10-2007
Geschreven voor: Bosch WAS28490

Na op deze site de reviews bekeken te hebben uiteindelijk de Bosch wasmachine gekocht. Vooral getwijfeld tussen AEG en Bosch. De kwaliteitsverschillen tussen beide zijn klein. De speciale wasbeschermende trommel heeft de doorslag gegeven voor Bosch.
Inmiddels de eerste wasjes gedraaid en het resultaat is prima. Is totaal niet te vergelijken met de oude Zanker halfautomaat bovenlader, De Bosch is stil, zelfs met centrifugeren. De toeren zijn op verschillende waardes in te stellen. Op 1200 toeren al droog genoeg voor aan de lijn te hangen. De 1400 toeren zullen we wel niet vaak gebruiken.
Het gebruiksgemak is iets minder. Al 1 keer gehad dat bij het starten de machine geen water pakt. Nadat de machine was uitgezet na 2 minuten de deur geopend en opnieuw goed dicht gemaakt. Daarna starte de machine goed op. Dit probleem is niet weer opgetreden. Verder is de tiptoetsbediening effe wennen.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, dat zal over een jaar of 10 moeten blijken