LG WD-14440FDS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG WD-14440FDS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miquel R. 09-07-2008
Geschreven voor: LG WD-14440FDS

Ik ben erg tevreden van deze wasmachine die ik nu één jaar heb. De Steamfunctie is handig om snel vieze geurtjes weg te krijgen. Er was een klein probleempje, maar dat was de dag nadien al opgelost door de reparateur van LG - 1ste klasse service dus.
Wat ik doe is regelmatig (om de 2 weken minstens) het schoonmaakprogramma laten lopen (om de 2 maanden met een aangepast schoonmaakproduct voor wasmachines erin): zo blijft de machine proper, en ook het wasgoed.

K. Wouters 16-03-2008
Geschreven voor: LG WD-14440FDS

Met de komst van 'n tweede kindje op zoek gegaan naar vervanging van onze oude wasmachine.
Aandachtspunten bij de koop waren grote laadcapaciteit, stoommogelijkheid en energiezuinigheid.
De LG voldoet aan al deze eisen en heeft bovendien een fraaie vormgeving die in onze keuken niet misstaat. De machine is tevens erg stil en levert keer op keer prima werk.