Whirlpool Indiana 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Indiana 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Desirée 07-12-2022
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Als hij wast dan wast hij schoon, ALS hij wast. Nog nooit een machine gehad met zoveel kuren. Voor mij nooit meer een whirlpool!

Pluspunten

• Was schoon

Minpunten

• Levensduur

Roelie 18 18-02-2021

duidelijke programmakeuze

Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

heb deze wasmachine gekocht in 2007, dus al 13 jaar oud, doet het nog perfect en voor dekbedden, truien, kwetsbare stoffen is snelprogramma van 30min ideaal
Laat hem 1x per 2mnd met een vaatwastablet op 90graden wassen, nog nooit klachte over gehad en ook ias er nog nooit een monteur nodig geweest

Ook het filter wordt door mij regelmatig schoongemaakt op pluizen en stof, kortom een fijne machine als je niet zo'n groot huishouden meer hebt

Minpunten

• geen
  • geen

jkonijntje 09-07-2013
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Ik heb de machine 2.5 jaar geleden als verjaardagscadeau gehad. 2 of 3 wasjes per week mee gedraaid. En nu is hij stuk. reparatie kosten zijn hoger dan een nieuwe machine. de tijdsunit/module volledig naar de knoppen. Ik ben zeer teleurgesteld in de levensduur, en met centrifugeren maakt de machine veel geluid en wandelt ook van de plek.

al met al stiekem blij dat ik een andere machine aan kan schaffen, wat s'nachts een wasje doen is er niet bij.

peter2404 06-09-2012
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

heb hem in 2008 nieuw gekocht en nu al de lagers van de trommel stuk en zijn niet te vervangen en reparatie zou niet rendabel zijn moet niet kunnen na vier jaar en ben maar met ze tween

Annemarietommie 15-07-2012
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Heb deze wasmachine vier jaar geleden nieuw gekocht vanwege de goede recensies die op internet te lezen waren. En ben er nog steeds super blij mee. Hij is erg makkelijk in gebruik en ook de timer vind ik erg handig. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Kortom een heel fijn apparaat.

Cora30101983 22-12-2011
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Machine 3 jaar terug gekregen (gegeven paard niet in de bek kijken, ik weet het) Maar hij wast niet schoon! Filter al meerdere keren eruit. Paar keer met niks er in laten draaien, maar het blijft muf ruiken.
Soort metaal-muffe-handdoek lucht. Nu aan het sparen voor een echte wasmachine. Leuk voor even maar ik ben er klaar mee. Lawaai maakt ie ook, programma's komen geen eind aan en het wasmiddel spoelt vanuit het bakje direct de afvoer in! Bolletje vloeibaar wm in de trommel en nog ruikt de was niet fris!

Moon1969 24-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

In juni 2008 gekocht via internet bij BCC, heel tevreden over deze wasmachine, maar sinds een paar weken ook een rotherrie met het centrifugeren. Machine blijft op zijn plek staan, gaat dus niet aan de wandel, handmatig de trommel draaien geeft geen ander raar bijgeluid. Nu zie ik een paar reviews hier staan dat er meer mensen zijn die deze wasmachine in 2008 gekocht hebben, misschien dat het een probleem van een bepaalde productieperiode is. Ik heb BCC gemaild om te vragen wat ze voor me kunnen doen. Even afwachten dus.

Moon1969 10-09-2012

Nogmaals een vervolg: ik heb na 10 mndn ongemak onlangs maar een nieuwe wasmachine aangeschaft. BCC bleeft stug, maar heeft na een interventie van de Consumentenbond (zie hun website Klachtenkompas) een aantal dingen bijgeschaafd. Toch was de enige oplossing om zelf eerst voor 106 euro een monteur van Whirlpool te laten komen, die de wasmachine na zou kijken/repararen voor dat bedrag. Kosten onderdelen zouden er nog bij komen (!) Voor een vergoeding van een deel van al die kosten zou ik dan bij BCC moeten zijn, maar vanwege de gemaakte fouten door BCC, had ik geen vertrouwen meer in een correcte afhandeling. Daarbij, niemand die mij kan garanderen dat mijn wasmachine dan weer jaren mee zou kunnen en gezien de moeite/irritatie die het me allemaal gekost heeft, heb ik daarom maar besloten die extra kosten anders te besteden. Ik heb een ander merk wasmachine gekocht en zal echt helemaal NOOIT meer iets kopen bij BCC!! (lees de voorwaarden alsjeblieft van de winkel waar je iets koopt, dat scheelt een hoop irritatie/verwarring/ongemak!)

Moon1969 20-02-2012

Even een vervolg: BCC beroept zich aan alle kanten op de 2 jaar wettelijke garantie, alles daarbuiten moet je eerst zelf laten repareren en dan kun je voor een coulanceregeling bij hen aankloppen. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan, ik heb voor ongeveer 28 euro 2 nieuwe schokbrekers aangeschaft, mijn vriend heeft deze erin gezet en toen was het probleem opgelost. Wasmachine werkt weer (op een klein beetje getik na soms) helemaal goed.

Limbootje 08-08-2013

Hallo Moon,

Ik heb dezelfde ervaring met dat apparaat.
Het is net of de trommel wat raakt tijdens het drogen!!!
In ieder geval is het zo'n herrie dat ik de droger(die overigens op de zolder staat op een houten vloer)
In ieder geval heel irritant!!!
Het rare is dat de korte tijd(bij het wisselen van de draairichting?) dat niet maakt en gewoon zonder herrie draait maar als je de droger aanzet en dezelfde draairichting wordt gebruikt, het heel erg is qua herrie.
Ik weet niet hoelang het geleden is toen we dat ding gekocht hebben maar als ik hier zo rondleest komt het allemaal qua duurzaamheid op hetzelfde neer: allemaal een 1.
De volgende droger geen Whirlpool meer!!!

W. Groenenberg 13-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Product in november 2008 gekocht, bij (ITS).
Maakt sinds een paar weken herrie. Lag er een grote schroef onder de machine waar het contra-gewicht mee heeft vast gezeten. Toch duur 429 Euro voor betaald en nu al afgeschreven. Want in allerlei zaken wordt afgeraden om hem nog te repareren

Danielle333 16-11-2011

Hier hetzelfde, machine gekocht in 2008 geloof ik. Van de week veel herrie en ook een schroef onder de machine en zelfs een stuk steen van het contra gewicht afgebroken.:(

W. Groenenberg 08-03-2012

Is toch nog gerepareerd ivm verlengde verzekering. Heeft wel lang geduurd.

furb 23-02-2011
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Zeer slechte kwaliteit en service van Whirlpool Ik heb deze wasmachine nu 2 jaar en 4 maanden. Binnen een jaar al 3 x een monteur bij de wasmachine gehad. Nu heb ik een nieuwe trommel, nieuwe steunpunten?? en als laatste hebben ze andere software erop gezet...Afgelopen zondag kwamen we thuis en was de wasmachine doorgebrand. Na 3 lange telefoongesprekken werd mij glashard verteld dat de garantie-periode verstreken was en ze niks konden doen voor ons. Alleen een monteur laten langs komen tegen een gereduceerd tarief MET voorrijkosten en eventuele kosten voor de te vervangen onderdelen. Zeer slecht dat ze klanten zo behandelen. Whirlpool levert slechte service en ik zou iederen afraden een Whirlpool machine aan te schaffen.

NOOIT VAN MIJN LEVEN MEER EEN WHIRLPOOL PRODUCT!

yvdl 25-07-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Ben zeer blij met de wasmachine. Er zitten veel mogelijkheden op en een prima prijs!!
Was komt er schoon uit en niet te nat. Ik hoop dat ik er nog jaren plezier van heb!

G. Roest 17-07-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

Wat een rotding. We hebben deze machine nu bijna jaar en we krijgen continu storingen. Pomp schoonmaken, service. Er brandt meer rood licht dan groen licht.
Het apparaat heeft wel veel mogelijkheden (handwas, snelwas, wolwas e.d.), maar dat is dan ook het enige positieve.
Voor mij geen whirlpool meer!

mrs Jan35 01-02-2008
Geschreven voor: Whirlpool Indiana 1400

We hebben een gezin met 2 kleine kinderen, dus er wordt veel mee gewassen. De was wordt wel goed schoon, maar ik vind de programma's vrij lang duren. Dit leidt er toe dat wanneer je een 60 graden was draait met dekbedovertrekken, dat er veel was in de hoezen gaat zitten. (erg irritant).
De korte wasstand en handwasprogramma vind ik erg handig. Ik was nu niets meer zelf met de hand.
1,5 maand geleden (nog net binnen garantie van een jaar) begon het een raar geluid te maken. Degene die langs kwam van de winkel gaf aan dat de lager vervangen moet worden, dus dat Whirpool langs zou komen. Er is nu 2 x een monteur geweest, die 2 x iets anders heeft gedaan, maar de klacht bleef. Nu krijgen we binnenkort een nieuw exemplaar, dus ik hoop dat die het beter blijft doen.