LG WD-14341FD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG WD-14341FD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

An1964 10-06-2007
Geschreven voor: LG WD-14341FD

Perfecte wasmachine wast heel schoon, maakt weinig herrie en is ondanks zijn grote trommel ook geschikt voor kleine wasjes, past tijd en waterverbruik aan. Wasmachine draait minder lang dan mijn oude machine,
zelfs bij een volle trommel.
Was komt heel droog uit de machine scheelt dus ook een hoop tijd met het drogen in de droogtrommel.
Kortom een goede wasmachien voor een redelijke prijs.

Starmans 19-04-2007
Geschreven voor: LG WD-14341FD

Gekocht nadat onze oude machine een AEG na 15 jaar stuk ging.
7Kg vanwege de vele wasjes die je hebt met kleine kindjes.
Goede machine, erg stil (wel waterpas zetten)
Draait een std was programma (60dg/katoen) sneller dan onze oude wasmachine. Past tijd aan aan gewicht van de was hoeveelheid. (leuk)

Ook het kinderslot is een aardigheidje. Oude machine wilde na het starten nog wel eens eindigen met een ander programma (kleine vingers die aan de knopjes zitten)

Via internet besteld (prijs/aflevering/garantie)

Overall een 9 simpel omdat we nog niet alles geprobeerd hebben. Maar tevreden tot nu toe.
Mooie prijs kwaliteit in vergelijk met Miele.

wim_ned 28-03-2007
Geschreven voor: LG WD-14341FD

deze machine is een absolute aanrader vrijwel stil geen geluid overlast wast zeer schoon ,eenvoudig in gebruik,komt bijna droog eruit,scheelt stroom kosten +waterverbruik,water slot erbij geleverd,korter gebruik wasgoed in de droogtrommel,scheeld 20 minuten deze was machine is gewoon toppy

arjan_be 08-03-2007
Geschreven voor: LG WD-14341FD

Hallo. Zaterdag avond begaf onze vorige wasmachine het, natuurlijk midden in een wasbeurt. Dus maar opzoek naar een andere. Door kieskeurig.nl kwamen we bij LG (betaalbaar en goede reviews). Uiteindelijk hebben we maandag deze besteld en woensdag is hij aangesloten... Echt suppersnel.
Meteen 1 wasbeurt gedaan. Wat is deze wasmachine stil !!!, je hoort alleen het water lopen. Bij het centrifugeren, valt het geluid ook heel erg mee. Zeker in vergelijking met de vorige wasmachine. Instellen: Supper simpel. Resultaat: Schoon.

DaanEef 27-01-2007
Geschreven voor: LG WD-14341FD

Stille machine en makkelijk in het gebruik.
1400 toeren is net dat beetje meer, 1600 toeren is te verwaarlozen als je van 1400 naar 1600 gaat ( we hadden 1200 toeren ).geen verkort programma maar met fijne was ( hoeveelheid ) wordt het toch gewogen en de tijd daarop afgestemd. scheelt met ons ouder model ( 5 -6 jaar oud ) 10 liter water per cyclus, qua stroom verbruik lag het wel bijna gelijk.

Mickey007 04-01-2007

3 jan 2007 gekocht

Het apparaat is mooi van design en is erg stil.
Ik vind wel dat de wascyclus langer duurt dan bij mijn oude machine. Heb verder
nog niet alle functies uit geprobeert maar ben tot nu toe zeer te vreden.

S2006 07-12-2006
Geschreven voor: LG WD-14341FD

Perfecte wasmachine. Heel gebruiksvriendelijk, je hoeft eigenlijk nog geen eens
het boekje erbij te nemen want alles spreekt voor zich. Er zit geen verkorte
was op maar de machine weegt je was en daar word het was programma/tijd op
aangepast.
Grootste pluspunt zijn dat er 7 kilo was in kan!! en de wasmachine hoor je
bijna niet dus ook perfect voor de nachtwas.
Oh ja het heeft ook een kinderbeveiliging.