Bosch WAS32740

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS32740 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DJ van der Vorst 07-05-2008
Geschreven voor: Bosch WAS32740

Keurig product van Bosch met een zeer duidelijke gebruiksaanwijzig en installatievoorschriften, goed verpakt, alles voelt degelijk aan, geen onnodige poespas, en een zeer goed wasresultaat, ongeacht wat je erin kiepert !
Veel instelmogelijkheden, deur gaat erg ver open, trilt weinig bij hard centrifugeren en de uitgestelde start is heerlijk als je wisselende diensten hebt.

helaas 17-08-2007
Geschreven voor: Bosch WAS32740

Het is een heerlijk apparaat maar bij mij helaas niet meer fluisterstil heb hem nu bijna 1 jaar in bezit.
Er word nu gekeken wat het kan zijn en ik heb Bosch een mail gestuurd.

Maaike2007 16-07-2007
Geschreven voor: Bosch WAS32740

Ik heb deze machine nu 2 weken in gebruik, en ben erg tevreden! Vooral de grote trommel is toch wel erg handig ( een gezin met 3 opgroeiende kinderen.)
Bediening is zeer eenvoudig en de machine draait geruisloos. Kortom een toppertje!!

kieft 23-06-2007
Geschreven voor: Bosch WAS32740

Wat een geweldig mooi apparaat.
Wast uitstekend. Stelt zich zelf in op basis van gewicht en eventueel bij een te veel aan schuim. Fluister stil.
Ook op houten ondervloer. Ik las ergens als tip: verwijder het laminaat om zoveel mogelijk direct contact te hebben met stabiele vloer.

corina61 18-09-2006

prachtig apparaat, stil, ook tijdens 1600 centrifugeren
op een houten vloer!!!Fijn de extra grote trommel, alles past er in, maar het
hoeft niet, hij weegt het wasgoed en past watergebruik ed. hier op aan. ideaal
een 15 min. programma, voor bijvoorbeeld nieuwe kleding. volgens mij heeft deze
wasmachine echt alles wat je nodig hebt.