LG WD-14481TP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG WD-14481TP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Coolcat 17-05-2008
Geschreven voor: LG WD-14481TP

Sinds een paar dagen deze machine in ons bezit. De keuze voor deze machine is mede bepaald door deze site. Wij zijn hier uitermate tevreden over, veel beter en stiller dan onze vorige (Bosch) machine. Er kan lekker veel in, wat voor een gezin met kinderen ideaal is. Ook over de service van de zaak waar wij hem gekocht hebben zijn wij meer dan tevreden. Uitstekende service, gratis bezorging en installatie, en voor nog geen 80 euro, 5 jaar garantie.
De machine is fluisterstil, makkelijk programeerbaar, als je de moeite neemt om het boekje door te lezen, en de was komt er een stuk droger uit dan bij de vorige.

Sannu 09-05-2008
Geschreven voor: LG WD-14481TP

Erg fijne wasmachine, hij is erg stil en de was komt er schoon uit. Hij is handig te bedienen, alleen snap ik de uitgestelde start niet, kan iemand me dat uitleggen? (is dat met het knopje voorprogr..?)

jomar 24-10-2007
Geschreven voor: LG WD-14481TP

makkelijk bedienbaar,was heel goed schoon,weinig geluid,gaat heel veel in,ook erg handig voor het wassen van dekbedden,slaapzakken en grote stukken en dat alles voor zo,n klein prijsje!ik ben veel duurdere merken gewend maar ben zeer tevreden met deze lg,een echte aanrader!

Petra9 28-08-2007
Geschreven voor: LG WD-14481TP

Wij hebben deze wasmachine sinds 13-08-2007 in ons bezit en ik ben er erg blij mee. Hij wast stil, schoon, en een heeele berg in één keer. Ook tijdens centrifugeren is hij bijna geruisloos. (als je hem goed beladen hebt) Als je het duidelijke instructieboekje even doorleest heeft deze machine al snel geen geheimen meer en kan zelfs een kind de was doen. Bij het afpompen maakt de machine een wat brommend geluid maar dit is niet storend. (staat op zolder). Uitgestelde start is ideaal en werkt erg eenvoudig.
Echt een aanrader.

els H. 20-07-2007
Geschreven voor: LG WD-14481TP

Een paar dagen in bezit en al enkele wassen gedraaid die er goed schoon uit komen. Droog resultaat iets minder, maar ik ben dan ook een losse centrifuge gewend. De machine is vrij stil. De eerste indruk is erg goed.