Bosch WAA28260

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAA28260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sander Geantblanc 08-09-2008
Geschreven voor: Bosch WAA28260

Goede wasmachine, echter bij programma kreukherstellend komt de was er wel heel nat uit. Centrifugeren kan veel beter. Twee jaar in bezit, geen problemen gehad.

Marion Felida 07-08-2007
Geschreven voor: Bosch WAA28260

Eindelijk een wasmachine die schoon, fris en zacht wast!!!!!
Na een Brandt wasmachine te hebben gehad, heb ik een Bosch aangeschaft, het is bijna een feest om de wasmachine te gebruiken!!! Ik ben er heel bij mee. Ik heb deze nu een maand in gebruik en hij wast echt schoon en het huis ruikt naar wasverzachter. Welk merk wasmiddel of wasverzachter ik ook gebruikte bij mijn oude wasmachine het werd niet schoon en fris.
Voor degene die op zoek zijn naar een andere wasmachine kan ik deze echt aanraden, makkelijk in de bediening en prettig door zijn grote doorsnee van de deur.

Vermunt 04-02-2007
Geschreven voor: Bosch WAA28260

Prima machine, maakt wel wat geluid bij centrifugeren: een beetje als een opstijgend vliegtuig.

Wasresultaat is prima en de was komt er redelijk droog uit: nog 1 nachtje uithangen en het kan de kast in. Heeft verschillende programma's, maar je gebruikt er eigenlijk maar 1.

Niet zo handig is dat je waspoeder bakje zo hard wordt doorgespoeld dat je waspoeder in het naastgelegen bakje van de wasverzachter belandt en vervolgens daar het doorstroomgeultje verstopt.. Daar heb je bij vloeibaar wasmiddel natuurlijk geen last van. Prettig is dat je de wastemperatuur per 10 graden apart in kan stellen en natuurlijk het voorprogrammeren op tijd is handig: precies als je thuis komt van visite is je was klaar. Of je laat hem 's nachts draaien op goedkope stroom en 's ochtends als je opstaat is hij net klaar. Even ophangen en de volgende dag aan.

Dennis121 05-12-2006
Geschreven voor: Bosch WAA28260

Het is een fraai apparaat, simpel en strak en ziet er gewoon degelijk uit.
Maar maakte met een normale belading vrij veel lawaai met het gewoon draaien en
vooral met centrifugeren.
Maar omdat deze machine is per ongeluk verkeerd verkocht is geen programma's
meer gedraaid om dit verder aan te kijken.

Waarom deze als specificatie 1400 toeren krijg weet ik niet, deze 1400 toeren
is _ALLEEN_ in te stellen bij het Wite/Bonte wasprogramma. De rest van de
programma's gaan op hoogstens 800 toeren en 1 programma dan nog op 1000.
Zelfs het aparte Centrifugeren programma gaat niet hoger dan 800.
Het toerental is met de aanpassingsknop alleen nog lager in te stellen.

De machine wordt binnenkort omgeruild voor een andere die hopelijk iets meer
mogelijkheden heef wat het centrifugeren betreft.

Het wasresultaat van de ene was die we hebben gedraaid is verder gewoon goed te
noemen.