AEG Lavamat 84950

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 84950 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janssen1969 20-12-2010
Geschreven voor: AEG Lavamat 84950

Na iets meer dan 2 jaar (om precies te zijn 2 jaar en 2 maanden)een defect van 154 euro, AEG toonde totaal geen coulance. Ik ben alleenstaand en was 2 machines in de week, moet er niet aan denken dat ik gezin zou hebben.Zie hieronder de mail van AEG.

Na ontvangst van uw reclamatie hebben wij uw factuur nogmaals bezien.

U geeft aan dat naar uw mening het bezoek van onze technicus onder de
(fabrieks)garantie zou moeten vallen.

Een apparaat van de hoogwaardige kwaliteit heeft, zoals u in uw email
vermeldt, een lange levensduur. Echter, het is wel een gebruikersgoed. Dit
betekent dat tijdens de levensduur van het apparaat defecten op kunnen
treden.

Linneke 26-08-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 84950

Wij hebben een gezin en er wordt veel gewassen, 8 kg wasgoed werkt perfect. Maar ook voor de kleine wasjes zitten er veel extra mogelijkheden op en dan past hij ook zijn water en energieverbruik gelijk aan zodat hij altijd zo efficient mogelijk wast.

Het wasresultaat is perfect! Echt stralend schoon en lekker fris.

Verder is hij lekker stil dankzij die speiale motor. Waar we ook nog eens 10 jaar garantie op kregen. De internetwinkel wees ons erop dat we ons hier voor wel moesten aanmelden. Kleine moeite groot plezier.

Wij zijn heel tevreden met de machine en de aanschaf via internet heeft ons veel gel bespaard ten op zichten van de de prijzen in de winkels hier in de buurt.

Ik zou er zo weer voor gaan.

Hendrikwh 10-07-2008

Net 4 weken in gebruik.

Top wasmachine! Is erg stil en er zit zelfs een zelfstellende 4 poot onder zodat hij altijd stabiel op de vloer staat. Heb er de 88800 droger bijgekocht en dat werkt prima.

Veel keuze uit programma's ook bij kleine wasjes kun de machine zodanig instellen zodat er niet teveel energie en water wordt verbruikt. Zeer tevreden met de 8kg. Ben blij dat ik niet gekozen heb voor een 10kg want die wasmachines zijn direct een maatje groter.

Geen problemen tot nu toe en de 10 jaar motor garantie is altijd welkom.

Prijzen lopen erg uiteen maar als je een beetje goed zoekt dan krijg je hem voor een mooie prijs.

reneeklo 20-04-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 84950

Erg mooie machine met een duidelijk menu en zeer stil. Ik zou zelf meer geluid maken als ik 8kg was met 1400 toeren zou moeten laten draaien denk ik. Wast lekker veel tegelijk en mooi schoon. Wit is gewoon wit. Nu nog een wasdroger waar 8kg in kan ;-)

tony23_ned 04-11-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat 84950

Een week of 4 vier geleden heb ik deze machine aangeschaft, daar ik altijd wel in ben om iets nieuws te proberen en deze silent laundry serie zeer stil zou moeten zijn. Na mijn 12 maanden oude wasmachine te hebben verkocht begon gelijk de eerste dag het eerste probleem al. Vanaf de fabriek wordt de aanvoerslang er al op gedraaid. Deze was machinaal zo vast gedraaid dat hij lekte en het water via de achterplaat in de machine liep. Het resultaat was dat de machine op waterbeveiliging sprong. Na hem drooggemaakt te hebben viel gelijk de volgende dingen op:
1. De witte was komt er minder wit uit dan mijn vorige machine, er zit een grauwsluier op.
2. Doordat de machine constant het waswater recirculeert ontstaat er veel schuim ondanks mijn extreem lage dosering, zoveel zelfs dat het schuim via de zeepbak naar buiten kwam.
3. Met centrifugeren staat het apparaat erg te schudden ondanks de stenen vloer. Hierdoor maken de zogenaamde verstevigde zijpanelen erg veel herrie. Ook de in mijn ogen dunne achterplaat resoneert erg mee. Na deze wat vaster gedraaid te hebben werd dit minder. Deze machine heb ik gelukkig weer verkocht en weer een nieuw exemplaar gekocht van mijn Siemens WM16S740NL. Wat een verschil ! Erg jammer, AEG, voor een machine van die prijs verwacht je zeker wat meer. Men had aangeboden van AEG om een monteur te sturen, maar een matig wasresultaat verander je toch niet, wellicht was de herrie nog wat te dempen. AEG, misschien kun je hier wat mee.