Samsung WF80F7E3P6W/EN Wasmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F7E3P6W/EN Wasmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Aurora86 02-03-2015

Geweldige machine met een mooie uitstraling, wast vlekken helemaal uit kleding (vooral na het klussen was dit super te zien, alles is weer schoon en fris) Tevens is de machine heel stil en de timer is ideaal, zo hoor je direct wanneer een was klaar is. Kortom, echt een aanrader!

a. van der Struijs 23-02-2015

Machine werkt stil en wast goed. Over de(vele) mogelijkheden niets te klagen en bovendien ziet de machine er goed uit. Handig is het goed afleesbare display met de belangrijkste info en de goed aangegeven knoppen.

Ramon23 23-02-2015

mooie machine met genoeg wasprogramma's En het belangrijkste de was is mooi schoon op lage temperatuur

Daantjeb71 20-02-2015

Super Machine! Lekker stil en zuinig. Mooi apparaat. Wast zeer goed. Pas een paar dagen in bezit maar nu al een fan. Leuk melodietje aan het einde van het programma. Dus tot nu toe zeer tevreden.

Rooz86 18-02-2015

We zijn super blij met deze samsung wasmachine. Hij maakt weinig geluid en was perfect. Sommige kleding stukken komen er bijna droog uit. We zijn er erg tevreden mee. Binnen kort willen wij een droger van Samsung aanschaffen we zijn echt tevreden.

AGE Bruinsma 17-02-2015

Hadden hiervoor een ASKO ASEA die het 23 jaar heeft volgehouden en zochten een goed alternatief. De Samsung biedt volgens ons veel gebruiksgemak en kwaliteit.

Zilvertjes 16-02-2015

Wij ervaren de Samsung wasmachine als erg plezierig, EN gebruisvriendelijk. Het enige nadeel is dat er niet gekozen kan worden voor een programma voor half gevulde machine. Verder is de machine erg stil!!!a

teddy2015 15-02-2015

hij is erg gebruiksvriendelijk en doet perfect zijn dienst waarvoor hij bedoelt is niks op aan te merken een echte aanrader vooriedereen topper!!!!

Caroline en Max 15-02-2015

De wasmachine is gemakkelijk te bedienen, en maakt weinig geluid. Het eindmuziekje hebben we uitgeschakeld, omdat we dat vervelend vinden voor onze hond (die naast de machine slaapt). Voor de zekerheid (en de stenen vloer) hebben we er nog wel een trillingsmat onder geplaatst, wat ook nog minder geluid geeft.

We hebben het boekje er goed bijgehouden de eerste dagen, en dan is het vrij eenvoudig allemaal. Er zijn lekker veel opties, en er zit een resttijdindicator op. Omdat wij veel verschillende wassen draaien (bedrijfskleding, babykleding, 'normale' kleding en sprotkleding) hebben we nog geen standaard programma gekozen. Maar dat gaat binnenkort vast veranderen als we wat meer wassen hebben gedaan.

Qua uiterlijk ziet het er netjes uit, zeker met de bijpassende droger er netjes bovenop. De buitenkant is gemakkelijk schoon te maken/houden en de deuropening lekker ruim, zodat je en goed bij kan.

Zeker een aanrader dus!

Wij hebben een droger bovenop de wasmachine staan en dat past prima! Wel was het even zoeken naar de juiste koppelset, maar via de klantenservice hadden we al snel de juiste gevonden.

PeYoDaBo 12-02-2015

Dit is onze eerste Samsung machine en we zijn er nu naar een paar wasbeurten al helemaal tevreden over!
Wat weinig geluid maakt deze in vergelijk met onze oude wasmachine.
Hij was ook schoner!

We hebben gelijk een nieuwe droger van Samsung erbij gekocht, maar deze was beschadigd en wordt direct door Wasmachine.nl omgeruild. Prima service van Wasmachine.nl en Samsung!

Nu maar afwachten hoeveel energiebesparing we aan het einde van het jaar hebben :-)

Angelique2574 12-02-2015

Supermachine, maakt niet veel geluid. Hoewel hij er nogal hightech uitziet werkt hij heel makkelijk en overzichtelijk. Veel verschillende programma's. Kortom aanrader.

boemtjie 09-02-2015

Wauw!
Wat een mooie wasmachine werd er bezorgd!
Alles wat ze beweren is waar!
Heerlijke stille machine,wast goed schoon!
Helemaal tevreden en dat ook nog eens met 10 jaar garantie op de motor!

rubu1979 09-02-2015

Net wat wasjes gedraaid, maar ik ben nu al tevreden. Is stiller dan verwacht en de opties zijn uitgebreid, maar ook niet te uitgebreid zodat het overzicht nog blijft.

Pure tevredenheid en de kinderen vinden het deuntje ook erg leuk als de was klaar is.

Amata 06-02-2015

Een mooi design en heel stil. Enorm veel mogelijkheden in wasprogramma's en temperatuur, maar ook in centrifugeren. Maximaal 1600 toeren betekent dat de was bijna droog uit de trommel komt. Als de was klaar is, schakelt de wasmachine automatisch uit ! Ik heb een machine waar 8 kg wasgoed in kan, een enorme trommel dus. Een heel simpele bediening: een kind kan de was doen ! Bovendien geeft hij aan waar hij in het programma is en hoe lang het nog duurt. Ik ben tot nu toe erg tevreden! Enige minpuntje (in mijn geval, maar het ligt er natuurlijk aan waar je wasmachine staat) is dat de deur naar links opendraait en deze niet te verplaatsen is naar rechts draaiend.

Ronald Hordijk 04-02-2015

Wast heerlijk schoon en zeer gebruiksvriendelijk. We zijn er erg blij mee, ook al hebben we de wasmachine nog maar een par dagen.

Guppie62 03-02-2015

tot nu toe een zeer fijne wasmachine. eenvoudig kwa bediening en toch genoeg opties. wast goed schoon ook met een kort of koud programma.

Familie Grit 02-02-2015

Veel instelmogelijkheden maar toch eenvoudig te bedienen.
Erg stil.
Grote trommel en 1600 toeren. Ook bij volle trommel komt de was er schoner en droger uit dan bij vorige wasmachine. Ideaal voor gezinnen met dagelijks een was.

MissPuteri 02-02-2015

De Samsung eco bubble doet wat Samsung ook beschrijft en beloofd in de instructie. Nog nooit was mijn was echt zo fris en schoon zelfs tijdens het korte programma. In één woord GEWELDIGE KOOP gedaan !!!!!!!

SR13 02-02-2015

Eerste wasjes zijn gedraaid. Instellen gaat heel makkelijk en het wasgoed kwam heerlijk fris en al erg droog uit de machine. Dit scheelt bij droger-wasjes ook nog eens op energiekosten voor de wasdroger! Het bijgeleverde vloeibaarwasmiddelinzetbakje (mooi woord voor galgje) is ideaal, geen gezoek meer naar de wasbol en beter voor de was!

Kortom 'n aanrader!

Vicks 01-02-2015

Machine aangeschaft ivm de wens van wat meer wasgewicht in 1 keer te kunnen wassen, en een 9 kg machine vonden we iets te. Gelet op prijs/kwaliteit verhouding en door de Samsung cashback actie was de aanschafprijs zeer aantrekkelijk. Ook wilden we een zuinige en stille machine.
Er zitten genoeg programma's op, en alles wijst voor zich.
Het enige wat ik mis is een volledig instelbaar programma. Dat je zelf alle parameters kan kiezen. Je kunt nu bijv. de tijd niet zelf instellen, en het korte programma van 15 min is wel heel kort. In sommige programma's kun je wel wat wijzigen, maar dit is gelimiteerd. Maar goed dan had ik wellicht een duurdere versie of een ander merk moeten kopen. Ik heb nog een Hotfill machine overwogen, maar mijn aansluiting op de zonneboiler heeft de afgelopen jaren ook prima gewerkt. De aanvoer staat ingesteld op ongeveer 30'C. Ik kan dus niet echt koud wassen. Op deze manier heb ik nooit last van achtergebleven zeepresten, en de machine hoeft nooit ijskoud water elektrisch te verwarmen. Met de EcoBubble hopen we de komende jaren zuiniger te kunnen wassen dan met de oude AEG Lavamat

eelkok 30-01-2015

Prima wasmachine, echt een aanrader! Vele programma keuzes, en erg stil.

De was komt er erg droog uit, waardoor de droger minder hoeft te werken.

Seb4stiaan 29-01-2015

Heb bij veel vrienden al een Samsung EcoBubble zien staan en was er erg van gecharmeerd. Nu zelf ook in huis en moet zeggen dat hij in "levende lijve" nog beter bevalt.
De machine is erg makkelijk in te stellen. Zonder dat je hoeft na te denken zet je hem op het type wasgoed dat je hebt en je drukt op start.... That's it!
De machine is erg stil, iets wat me direct opviel bij het eerste gebruik. Ik moest af en toe even kijken of hij nog wel draaide. Centrifugeren als er mensen slapen? Geen probleem.

Pas een paar dagen in huis, maar ben nu al erg blij dat ik voor deze wasmachine heb gekozen.

zozo 29-01-2015

Paar dagen geleden de wasmachine aangeschaft. Ziet er strak uit en ook al hebben we hem net , hij is erg gemakkelijk te bedienen. "kind kan de was doen". Onze oude Miele ging al heel wat jaartjes mee en was aan vervanging toe. Familieleden hebben ook een samsung eco bubble wasmachine en zijn erg tevreden, vandaar mede gekozen voor een samsung. Duurzaamheid zal nog moeten blijken.

nv1970 28-01-2015

Ik heb goede ervaringen met samsung wasmachines. Deze lijkt echter aan te lopen. Hopelijk is het issue op te lossen door het verstellen van de poten.

koekkenebakker 27-01-2015

mooie machine met heel veel mogelijkheden
draait mooi stil
ziet er met de licht gebogen voorkant mooi uit
gezellige melodietjes al hoop ik dat die niet gaan iriteren