AEG Lavamat 76658

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 76658 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Smeets 2735 28-06-2010
Geschreven voor: AEG Lavamat 76658

Ik heb de wasmachine nou 8 maanden en het lawaai bij het centerfugeren is aanzienlijk. De monteur is geweest en wat bleek, waren ze vergeten de balkversteviging in de machine te plaatsen. Hierdoor zijn de pennen schokbrekers helemaal scheef. Na alles te hebben vernieuwd is hij vertrokken met de mededeling dat het lawaai verminderd is.Ik vindt dat hij nog teveel lawaai maakt en ik heb geen vertouwen meer in de machine.

1969 07-05-2010
Geschreven voor: AEG Lavamat 76658

Fijne wasmachine. Hij is stil, onderhoudsvriendelijk en geliefd bij de plaatselijke dealer (positieve ervaring m.b.t. storingen). Deze AEG voldoet precies aan de eisen die ik als bewuste consument stel d.w.z. veel keuze mogelijkheden in economisch wasprogramma's, geluidsarm, stabiel en erg eenvoudig te bedienen. Daarnaast is deze wasmachine beveiligd met een interne waterstop en een gesloten bodem. Het toerental van 1600 bij het centrifugeren scheelt aanzienlijk in de droogtijd van het wasgoed. Hierdoor voorkom je extra vocht in huis (besparing stookkosten) en het bespaart ook in het eventueel gebruik van de wasdroger. Het is niet de goedkoopste wasmachine maar zeker niet de duurste.

Hugo33 12-07-2009
Geschreven voor: AEG Lavamat 76658

Wat een fijne wasmachine is dit.Handig te gebruiken en wat is tie stil met wassen!!! Tuurlijk bij 1600 toeren met aardig wat kilo's erin maakt tie wel geluid..En het komt er mooi droog uit.Met het handige display kun je precies zien wanneer de was klaar is.
Hopen dat ie weer lang meegaat.in ieder geval 10 jaar garantie op de motor.

Daan71 12-01-2009
Geschreven voor: AEG Lavamat 76658

De wasmachine nu een week in mijn bezit, en wat een mooi apparaat, ik was er eentje gewend ook een AEG van 15 jaar, maar deze is zo mooi, 7kg idiaal, en een kort programma in 20 minuten, lijkt me erg fijn voor zodadelijk in de zomer. en de motor! je hoort hem amber. Ik ben zeer tevreden en als hij ook weer 15 jaar meegaat dan helemaal.