Samsung WF7602NAW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF7602NAW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

e******@k********* 21-12-2022

Prima.

Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Prijs-kwaliteitverhouding bijzonder goed. Nog steeds erg blij mee. Nog nooit een gehad die het zo lang probleemloos bleef doen. Ben de tel kwijt, maar al zeker 15 jaar. (Ik heb wel geleerd dat je de hoogste centrifugesnelheid zo min mogelijk moet gebruiken, want daar slijt hij het snelst van. Dat doe ik braaf.)
Wast schoon. Maakt weinig lawaai. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• ik kan niks bedenken...

Madelieff 26-03-2012
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Het apparaat wast best goed schoon en is gemakkelijk te bedienen met tip-toetsjes. Je kunt zelf bepalen op welke temperatuur je iets wilt wassen. Handig dat je kan zien hoe lang een programma duurt en dat het apparaat geluid geeft als je was klaar is.
Maar qua duurzaamheid is het een waardeloos apparaat. De onze kwam na een paar maanden na aanschaf al met een "heater error" (temperatuur gaat te snel omhoog of omlaag). Weer een paar maanden later met een "deur error" dat het deurtje niet goed dicht zou zijn terwijl het deurtje toch echt wel goed dicht zat. Een paar weken geleden kwam de error dat er iets met de afvoerslang niet goed zou zijn. Vorige week stopte het apparaat er gewoon helemaal mee, terwijl het apparaat nog geen anderhalf jaar oud was. Dat gebeurde natuurlijk vlak voor het weekend en de klantenservice van Samsung was niet meer te bereiken. Omdat het apparaat al zovaak errors had gegeven wilden we er ook geen monteur bij roepen, want dan zou dit gerepareerd worden en over een paar weken / maanden komt het apparaat vast wel weer met een andere error. We hebben maar een andere wasmachine gekocht van een ander merk. Nooit meer een Samsung wasmachine!

Thyca 07-03-2011
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Ik heb de machine nog geen jaar.Gebruik maar enkele programma's en ook niet intensief, want we zijn maar met twee personen. Hij doet het goed. Het centrifugeren zou iets droger mogen. Ik centrifugeer altijd op 1400.Het hoogst mogelijke toerental. Ben wel tevreden.Kan alleen nergens vinden, hoe ik het zeepbakje [wasmiddellade] er uit moet halen om schoon te maken. Zou ik wel graag antwoord op hebben.

stitchmaster 16-09-2010
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Na 2 jaar en een paar weken hoor ik een bonkend geluid.
Eerst denk ik de buren zijn zeker aan het verbouwen,maar geluid komt van boven !
Ik ga kijken en de wasmachine stinkt branderig en display uit,van ze plaats verschoven en wil ook niet uit.
Levensgevaarlijk aparaat ! Stroom er af moeten halen om hem uit te krijgen.
Samsung 24 uurs service nummer gebeld en werkt niet. Volgende dag gebeld en zouden me dezelfde dag nog terug bellen,vertelde mij na overleg dat het onder de garantie zou vallen omdat hij er net een paar weken over heen was.
Wachten,wachten helemaal niks gehoord dinsdag middag nogmaals gebeld en werd mij verteld dat ze tot 18:00 uur de tijd hebben.
Maar niks hoor,Woensdag ochtend weer gebeld en stond niet meer in het systeam was closed ?
Ik zei en nu ? de mevrouw moest me weer opnieuw aanmelden ik zei ben ik lekker mee ! toen besloot ze zelf naar service center te bellen,ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben.Ik kreeg daar na veel wachten een ordernummer en klantnummer en kon dan zelf even contact met ze opnemen.
Heb ik gedaan en wat kreeg ik te horen we hebben niks binnen gehad !
Niet te geloven! Ik wilde mijn verhaal uitlegen en werd super onvriendelijk,onbeschoft behandeld.
Nu moet ik maar weer afwachten en heb er geen vertrouwen meer in Samsung !
Maar ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen,en een aangetekende brief sturen en op de site van Radar en Kasa melding maken !
NOOIT MEER EEN SAMSUNG !!!

Update,net gebeld door Samsung en reparatiekosten mag ik zelf betalen !
Wat een waardeloze service van dit bedrijf.
Dus mensen koop nooit een Samsung daar krijg je spijt van

dhaene_erik 06-12-2009
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Kocht 3 jaar, en twee maanden geleden een wasmachine van Samsung (type q1657at). Tot voorheen waren we super tevreden. Goede wasresultaten, handig, superstil, enz...
Drie weken geleden ging het toestel eensklaps defect. Op de wasmachine hing een sticker van de "24uren service van Samsung". Nonsens, zulke service bestaat niet. Deze service is enkel bereikbaar tijdens de werkuren en weekdagen. Het toestel ging stuk op vrijdag, dus pas maandag kunnen bellen. Pas 4 dagen nadien werd ik terug gebeld door een plaatselijke herstellingsdienst. Dit bedrijf kon pas ten vroegste 14 dagen nadien ter plaatse komen!Het heeft ons 80 euro gekost om te komen kijken en een diagnose te stellen. Motor stuk! Herstellen zou ons veel geld kosten. Naar verluid ongeveer 150euro voor de motor, en dan nog de werkuren en verplaatsingskosten. Uiteindelijk zitten we nu reeds méér 3 weken met een defect wasmachine. Voor een gezin met 4 kinderen is dit een eeuwigheid waarin we afhankelijk zijn van de goodwill van ouders. Inmiddels hebben we een Ariston wasmachine besteld. Een toestel met 10 jaar garantie op de motor, en we hebben bijkomend een garantie gekocht van 5 jaar. Geen Samsung meer. De service na verkoop is ronduit slecht.

J0hn 02-10-2009
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

heb deze machine nog niet zo lang maar de eerste indrukken zijn goed. makkelijke bediening. Alleen gaat de machine 'dansen' ook al staat hij kaarsrecht op de poten. dit euvel is op zich makkelijk op te lossen door rubber doppen voor wasmachinepootjes te kopen. dit moet je zeker doen als je bijv. een houten vloer hebt. en je doet inderdaad al snel extra veel was in de vrij grote trommel. maar is op zich geen punt, je moet er gewoon op letten. verder prima machine, doet z'n werk goed. de was komt er schoon en zacht uit.
de machine is ook stil, voor wat ik gewend was tenminste. duurzaamheid weet ik nog niet, ik heb hem net

Lebo 19-01-2008
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

goeie machine.zacht qua geluid en was mooi en zacht

Emma3 12-01-2008
Geschreven voor: Samsung WF7602NAW

Deze wasmachine gekocht omdat het de tekst ook in het Frans heeft (mijn vriend spreekt alleen Frans, geen Nederlands).
De man in de winkel dacht dat het drukken op de verschillende knoppen (1 voor soort was, 1 voor temperatuur, 1 voor centrifugestand, etc) op den duur vervelend zou worden. Je moet inderdaad 4 toetsen indrukken voor de was begint. De toetsen bedienen wel heel makkelijk/ licht.

Pluspunten: De trommel is vrij groot. Hij is stiller dan de oude machine, maar maakt wel meer geluid dan duurdere/kwaliteitsmachines. De Franse tekst dus. Verschillende mogelijkheden in programma's (katoen, synthetisch, kort, wol) en dan alle mogelijke temperaturen. Voor een goedkope wasmachine is het aantal keuzes in programmas dat je kan maken, best goed. In t jaar van de garantie heeft samsung een reparatieservice binnen 24 uur. Het telefoonnummer hiervan zit op een sticker achter de deur geplakt. (wel t telefoonnummer ergens noteren voor t geval je de deur niet openkrijgt)

-punten: Hij neemt de wasverzachter niet goed. Er blijft altijd een restje in t bakje, en ik vind de was ook niet zo zacht als met de oude machine. Ik vind de was er ook niet echt schoon uitkomen (dit in vergelijking met een Mielemachine van vrienden)