Bauknecht WAK ECo 4570

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht WAK ECo 4570 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,6

Maaike 11-02-2018

Zeer slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

Wij hebben deze wasmachine nu bijna 5 jaar, de wasmachine is nu voor de 6e keer kapot dus raad dit product absoluut niet aan.

Erwin 02-05-2017

Korte levensduur,duur in aanschaf

Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

4 jaar lang zijn werk goed gedaan tot hij er mee stopte reparatie werd te duur service van bauknecht ook niet over te spreken enige oplossing bij hun was is eerst een hoop geld neerleggen en dan pas service erg jammer van ze.na onderzoek van een externe bedrijf bleek de printplaat kapot,kosten 360 € met montage.niet gedaan monteur vertelde dat er wel wat meer zwakke punten in deze wasmachine zat zoals lagers en motor,hoe kan dit vroeg ik mij af een bauknecht van 750€ nu al stuk!na onderzoek en wat navraag ben ik er uit bauknecht/ whirlpool is 6 jaar geleden overgenomen door Amerikaanse investeerders bedrijf dus kwaliteit achteruit voor het zelfde geld.ik baal er heel erg van, Nu een AEG gekocht die staan nog wel op hun eigen benen.

Pluspunten

• Waste snel en schoon

Minpunten

• Duur
  • Zeer slechte kwaliteit

Siphonarius 02-11-2015

Aangeschaft in maart 2013 voor een bedrag van
€ 399,00. Wat een waardeloze machine is dit zeg. Na het verstrijken van de fabrieksgarantie van 2 jaar begint de machine na 2,5 jaar ineens een hels kabaal te maken bij het centrifugeren.Kogellagers kapot. Kan uitsluitend gemaakt worden met vervanging van de gehele kuip. In totaal zijn de reparatiekosten even hoog als het aanschafbedrag. Ik moet wel eerlijk bekennen dat de machine veel draait bij ons. Ook denk ik dat je voor zo'n bedrag niet heel veel kunt verwachten (net of € 400,00 niets is) maar ik vindt 2,5 jaar echt veel te kort voor een levensduur van een wasmachine. Daarom voor mij een zeer negatieve beoordeling op duurzaamheid. Ook het wasresultaat val mij tegen. Regelmatig ruikt de was niet fris en ook veroorzaakt de machine veel kleine gaatjes in kleding. Wat mij vooral erg tegenvalt is het feit dat ik van Bauknecht geen enkele reactie ontvang op mijn klachten over deze machine. Dit is mijn 2e Bauknecht maar door deze houding van Bauknecht ook zeker mijn laatste (bij de eerste machine is na een half jaar reeds de trommel vervangen maar dit was gelukkig binnen de garantietermijn).

salpy 26-08-2015
Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

Ik wil dat andere mensen niet boeten wat wij wel hebben gedaan! We zijn benept met deze aankoop! Dit is de aller slechtste wasmachine ooit! 4 jaar geleden gekocht voor 650 euro!

Jean003 02-08-2015
Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

2 en een half jaar in bezit.
Maakt hels geluid tijdens centrifugeren, terwijl we hen gekocht hadden voor het lage geluid.
Kogellagers kapot.
Kuip vervangen voor EUR 95,=.
Monteur gaf aan een dagtaak hieraan te hebben (kogellagers en kuip vervangen).
Niet te adviseren dus.

zjeeraar 29-12-2014
Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

Prima wasmachine, grote trommelinhoud, prima wasresultaat.
Als ik een nadeel moet noemen vind ik het wel de afwerking van de knoppen, die vrij goedkoop aanvoelen.

els123. 29-09-2014
Geschreven voor: Bauknecht WAK ECo 4570

De machine wast niet fris: handdoeken stinken vaak naar natte hond waarna ik opnieuw kan wassen.
Het maakt niet uit wat voor wasmiddel ik gebruik. Dit deed de machine al vanaf het prille begin.
Hiervoor had ik een Miele en bij deze had de was een frisse geur.
Het enige programma dat ik gebruik, is bonte was 40 graden. Het maakt nl voor de geur niet uit of je warmer wast.
Alle andere programma's, vooral de eco, laten de was stinken. Dit euvel van eco machines is bij Bauknecht bekend maar er wordt niets mee gedaan.