Hotpoint AQXGF 149N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AQXGF 149N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Diesel1967 06-01-2010
Geschreven voor: Hotpoint AQXGF 149N

Heb nu de wasmachine paar maanden.
Was goed schoon.
makkelijke bediening.
Is stil als hij wast,maar als hij gaat centrifugeren.
Dan gaat hij flink te keer.
Als er flesjes op staat gaat het alle kanten op.
Hij staat in de badkamer en staat waterpas.
Ik begrijp er niks van.

gudo1967 08-02-2012

Klopt dit probleem heb ik ook.
Heb hem nu een paar jaar.
Monteur langs geweest,kon niks vinden.
Let wel op,staat 9 kg op maar dan als de was nat is.
Dus eigenlijk kan hij maar 5 kg wasgoed hebben.

ilo1967 29-11-2009

Super wasmachine.
Grote vulopening.
Wast goed schoon.
Zeer makkelijk te bedienen.
Duurzaamheid kan ik nog niet invullen , omdat ik hem nog niet zolang heb.
Een echte aanrader.

tevredeklant 26-11-2009
Geschreven voor: Hotpoint AQXGF 149N

ik ben een zeer tevrede klant van deze was droog combi.hij staat in de keuken en hoor de wasdroog combi niet.hij is echt heel stil.en als hij droogt ook bijna niet.ik schrok van de tijds duur van een progamma,maar je kan de tijd inkorte,<gelukig>de eerste keer van gebruik, dacht ik wat ingewikkeld,maar ik had de progamma^s zo door.let wel op het droge kan erg heet zijn.vooral bij katoen.ik vind deze wasgroog combi een 10waard echt waar.groetjes nancy

Hilleen 23-03-2009
Geschreven voor: Hotpoint AQXGF 149N

Een praktische, energiezuinige en fijne machine die echt heel stil is. Dankzij de 9 kilo trommel kan er flink wasgoed in en dankzij de diverse programma's altijd wel een passende optie. Ook de strijkgoed optie werkt goed, zelfs in combinatie met een droger (die van ons heeft ook daarop een strijkprogramma) waardoor strijken echt makkelijker is. En mocht je eens een klein wasje is er ook een halve lading knop. Verder geeft de machine aan wanneer je nog eens 10% extra energie bespaart (eco - vaak als je bij het wasprogramma het standaard aantal graden verlaagt). Wast goed schoon. Absoluut een aanrader.